ماهان شبکه ایرانیان

سقف کشسان، علت محبوبیت این سقف کاذب چیست؟!

سقف: یکی از اولین جاهایی که در هر ساختمان به چشم می آید و طراحی آن دارای اهمیت زیادی می شود، سقف است

سقف: یکی از اولین جاهایی که در هر ساختمان به چشم می آید و طراحی آن دارای اهمیت زیادی می شود، سقف است. امروزه با پیشرفت ابزار ساخت و طراحی های خاص، ما شاهد استفاده از نوعی سقف های کاذب هستیم که با طرح ها و تصاویر دلخواهمان بر روی سقف جا خوش می کنند. با چیدانه همراه باشید تا با کمک شرکت تولیدی کارانا به معرفی و بررسی محصولی کاربردی و جدید به نام سقف کشسان بپردازیم.

خواص و مزایای سقف کشسان

این سقف های مدرن و خاص دارای ویژگی های متفاوتی هستند که این ویژگی ها باعث خاص شدنشان شده است. از جمله: قابلیت اجرا در اشکال مختلف، قابلیت چاپ هر نوع تصویر و طرح، و ... .

سقف کشسان ترنس لوسنت

نوعی از سقف های کشسان با نام ترنس لوسنت قابلیت خاص فیلتر و تسطیح نورهای طبیعی و مصنوعی را داراست. این قابلیت به طراحان، امکان تغییر فضای داخلی را به کمک نور می دهد. این تکنولوژی در طراحی ویترین های فروشگاهی، رستوران ها و کافی شاپ ها، سالن های انتظار و صحنه سازی تئاتر و و سینما و دیگر اماکن که در آنها اصل تغییر رنگ نور مد نظر است کاربرد نامحدود دارد.

چاپ تصاویر روی سقف کشسان

شرکت کارانا چاپ تصاویر بر روی سقف کشسان را هم انجام می دهد. سقف های کشسان چاپی امکان چاپ هر نوع تصویر، طرح یا لوگو با کیفیت بالا را میسر می نماید. مقدار عبوردهی نور در این نوع پوشش حدود 50 درصد است که البته به طرح انتخابی شما نیز بستگی دارد. شما می توانید آزادانه با تکیه بر چاپ به شکل خلاقانه فضا را طراحی کنید.

این قابلیت سقف های کشسان استفاده از آن را علاوه بر منازل مسکونی در هتل، کافی شاپ، رستوران، آمفی تئاتر، مرکز تجاری و بسیاری از کاربری های فضایی دیگر امکان پذیر نموده است. با توجه به ویژگی منحصر به فرد سقف های کشسان به لحاظ خاصیت اکوستیکی و صداگیری، این سقف ها خصوصا برای آمفی تئاترها، پارکینگ های داخلی و نمایشگاه های اتومبیل بسیار مناسب است.

سقف کشسان لاکی

سقف کشسان لاکی (براق) با رفلکس بسیار بالا به علت نصب تخت می تواند همانند یک آینه بزرگ فضا را در ذهن بیننده گسترده تر جلوه دهد. هم چنین در هر نوع اجرای تخت با رفلکس خود می تواند به میزان قابل توجهی در کاهش تعداد منابع نور و درنتیجه کاهش مصرف انرژی موثر واقع گردد. سیستم سقف لاکی از پارچه های پلی آمیدی با با قابلیت کشش و ارتجاع بسیار بالایی تولید می شوند و در معماری داخلی نقش عمده ای ایفا می نمایند.

سیستم سقف لاکی با سطح براق به منظور ایجاد یک بستر رنگی زیبا با قابلیت انعکاس نور و تصویر تولید می گردند. در سیستم سقف های کشسان لاکی امکان نصب نور و فیبر نوری روی آنها وجود دارد که به زیباتر شدن آن کمک می نماید. نصب انواع چراغ های هالوژن و لوستر در سیستم سقف لاکی امکان پذیر است.

لازم به ذکر است کلیه محصولات سقف کشسان کارانا دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

نویسنده: آسمان مجازی و سقف کشسان کارانا ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان