بهترین فیلم‌ها شبیه فیلم The Gray Man

فیلم مرد خاکستری (The Gray Man) جدیدترین فیلم سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۲ میلادی است

بهترین فیلم‌ها شبیه فیلم The Gray Man

فیلم مرد خاکستری (The Gray Man) جدیدترین فیلم سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که یکی از مورد انتظارترین آثار سال 2022 میلادی است. این فیلم جاسوسی، اکشن و مهیج به عنوان پرهزینه‌ترین فیلم نتفلیکس شناخته می‌شود. کارگردانی این فیلم را جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) در دست داشته‌اند و بازیگران بسیار برجسته و بزرگی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، کریس ایوانز (Chris Evans) و آنا د آرماس (Ana de Armas) اشاره کرد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین فیلم‌ها شبیه به فیلم «مرد خاکستری» بپردازیم.

فیلم سالت

Salt (2010)

Salt (2010)

فیلم سالت (Salt) در سال 2010 میلادی اکران شد و به عنوان یکی از بهترین آثار اکشن آنجلینا جولی (Angelina Jolie) شناخته می‌شود. این اثر جاسوسی و مهیج داستان شخصیتی به نام اولین سالت را دنبال می‌کند که یک مامور سی‌آی‎‌ای است و الان به او اتهام جاسوسی برای روسیه زده شده است. حالا او به دنبال آن است تا این توطئه را برملاء و نام و آوازه خودش را پاک کند. کارگردانی این فیلم را فیلیپ نویس (Phillip Noyce) در دست داشته است و از جمله دیگر بازیگران آن می‌توان به لیو شرایبر (Liev Schreiber)، چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و آندره بروگر (Andre Braugher) اشاره کرد.

فیلم آوا

Ava (2020)

Ava (2020)

فیلم آوا (Ava) یک اثر اکشن و هیجانی دیگری با شخصیت اصلی زن است که آن را جسیکا چستین (Jessica Chastain) بازی می‌کند. این فیلم داستان یک مامور مخفی را دنبال می‌کند که در زمینه ترور افراد برجسته تخصص دارد. زمانی که یکی از ماموریت‌هایش اشتباه پیش می‌رود، او خودش به هدف سازمان تبدیل می‌شود و حالا باید برای بقاء تلاش کند. از جمله دیگر بازیگران برجسته فیلم می‌توان به جان مالکوویچ (John Malkovich)، کامان (Common)، جینا دیویس (Geena Davis)، کالین فارل (Colin Farrell) و جوآن چن (Joan Chen) اشاره کرد. تیت تیلور (Tate Taylor) کارگردانی این فیلم را در دست داشته است.

فیلم رد

Red (2010)

Red (2010)

فیلم رد (Red) محصول سال 2010 میلادی است که داستان مامور مخفی بازنشسته‌ای به نام فرانک موزس با بازی بروس ویلیس (Bruce Willis) را روایت می‌کند. او در حال گذراندن زندگی خود در آرامش است که در خانه‌اش به او حمله می‌شود. حالا او گروهی از ماموران سابق را گردهم می‌آورد تا جلوی این افراد را بگیرد. فیلم اول توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و همین نیز سبب شد تا فیلم دوم در سال 2013 میلادی ساخته و اکران شود. این مجموعه فیلم بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک کوتاهی به همین نام است و از جمله دیگر بازیگران فیلم می‌توان به مورگان فریمن (Morgan Freeman)، جان مالکوویچ، هلن میرن (Helen Mirren) و کارل اربن (Karl Urban) اشاره کرد.

فیلم جک ریچر

Jack Reacher (2012)

Jack Reacher (2012)

فیلم جک ریچر (Jack Reacher) با بازی تام کروز (Tom Cruise) در نقش اصلی در سال 2012 میلادی ساخته شد. این فیلم بر اساس مجموعه رمانی به همین نام است و کارگردانی آن را کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) برعهده داشته است. فیلم «جک ریچر» داستان افسر نظامی سابقی را دنبال می‌کند که همکارش از او می‌خواهد تا در مورد قتل چندین نفر تحقیق کند و همین باعث می‌شود تا پای او به توطئه بسیار بزرگی باز شود. از جمله دیگر بازیگران فیلم نیز می‌توان به رزمند پایک (Rosamund Pike)، دیوید اویلوو (David Oyelowo) و ریچارد جنکینز (Richard Jenkins) اشاره کرد. دنباله‌ای برای این فیلم تحت عنوان جک ریچر: هرگز برنگرد (Jack Reacher: Never Go Back) در سال 2016 میلادی ساخته شد.

فیلم جک رایان: سرباز سایه

Jack Ryan: Shadow Recruit (2014)

Jack Ryan: Shadow Recruit (2014)

برخلاف بسیاری از مامورهای سی‌آی‌ای که در فیلم‌ها به تصویر کشیده می‌شوند،‌ جک رایان یک تحلیلگر ساده در این سازمان است. این شخصیت از مجموعه رمانی به همین نام نوشته تام کلنسی است. فیلم جک رایان: سرباز سایه (Jack Ryan: Shadow Recruit) در سال 2014 میلادی ساخته شده و داستان جک را دنبال می‌کند که وظیفه تحقیق و آنالیز ردپای مالی یک تاجر روسی را برعهده دارد. با این حال، این ماموریت ساده به طور ناگهانی به ماموریتی بسیار خطرناک و پر از هیجان تبدیل می‌شود. این فیلم را کنت برانا (Kenneth Branagh) کارگردانی کرده است و کریس پاین (Chris Pine) نقش اصلی آن را بازی می‌کند. کوین کاستنر (Kevin Costner) و کیرا نایتلی (Keira Knightley) از جمله دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلم مرد نوامبر

The November Man (2014)

The November Man (2014)

فیلم مرد نوامبر (The November Man) محصول سال 2014 میلادی است و در آن، پیرس بروزنان (Pierce Brosnan) نقش اصلی را به تصویر می‌کشد. این فیلم بر اساس رمانی سیاسی و مهیج محصول سال 1987 میلادی ساخته شده و داستان یک مامور سابق سی‌آی‌ای را دنبال می‌کند که ماموریتی او را به این زمینه باز می‌گرداند. او حالا موظف به حفاظت از شاهدی ارزشمند است که اطلاعاتی در مورد یک کاندیدای ریاست جمهوری روسی را در دست دارد. فیلم «مرد نوامبر» از لحظا داستانی شبیه به فیلم «مرد خاکستری» است و از جمله دیگر بازیگران آن نیز می‌توان لوک بریسی (Luke Bracey)، اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko) و الیزا تیلور (Eliza Taylor) را نام برد.

فیلم 355

The 355 (2022)

The 355 (2022)

فیلم «355» اثر مهیج دیگری از جسیکا چستین است که در سال 2022 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. این فیلم داستان پنج مامور را دنبال می‌کند که ماموریتی یکسان دارند. میسون براون اطلاعاتی در مورد سازمانی بین‌المللی پیدا می‌کند که قصد دست یافتن به سلاحی مرگبار را دارد و این سلاح می‌تواند تهدیدی بسیار بزرگ برای جهان باشد. حالا او گروهی از بهترین مامورها را گردهم می‌آورد تا بتوانند این سلاح را بازپس بگیرند. با اینکه این فیلم ممکن است شباهت زیادی با فیلم «مرد خاکستری» نداشته باشد اما یکی از بهترین فیلم‌های اکشن و مهیج سال 2022 میلادی به شمار می‌رود که باید آن را تماشا کرد. کارگردانی فیلم را سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) در دست داشته و از جمله دیگر بازیگران آن نیز می‌توان به دایان کروگر (Diane Kruger)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، فن بینگ‌بینگ (Fan Bingbing)، پنه‌لوپه کروز (Penélope Cruz)، سباستین استن (Sebastian Stan) و ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان