ماهان شبکه ایرانیان

آنچه از فصل دوم سریال La Brea باید بدانید

ژانر علمی تخیلی یکی از موفق‌ترین ژانرهای تاریخ به شمار می‌رود که می‌تواند فرصت‌ها و احتمالات بسیار متعددی را برای خط داستانی آثار فراهم کند

آنچه از فصل دوم سریال La Brea باید بدانید

ژانر علمی تخیلی یکی از موفق‌ترین ژانرهای تاریخ به شمار می‌رود که می‌تواند فرصت‌ها و احتمالات بسیار متعددی را برای خط داستانی آثار فراهم کند. در سال‌های اخیر نیز آثار زیادی در این ژانر ساخته شده‌اند که طرفداران این ژانر را سرگرم کرده‌اند. یکی از این آثار نیز سریال (La Brea) نام دارد. با اینکه این سریال با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان روبه‌رو شد اما واکنش طرفداران نسبت به این سریال بسیار مثبت‌تر و بهتر بوده و همین نیز سبب شده تا شبکه ان‌بی‌سی این سریال را برای فصل دوم تمدید کند. زمان زیادی تا شروع پخش فصل دوم سریال «لا بریا» باقی نمانده که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

داستان فصل دوم سریال La Brea

طرفداران سریال «لا بریا» در پایان فصل اول با سوالات بی‌پاسخ بسیار زیادی مواجه شدند که امیدوارند در فصل دوم به آن‌ها پاسخ داده شود. در حال حاضر اطلاعات بسیار زیادی در مورد جزییات داستانی فصل دوم سریال در دست نیست اما برخی از موارد در مورد فصل دوم و وضعیت اعضای خانواده هریس مشخص هستند.

جاش با بازی جک مارتین (Jack Martin) به اشتباه به درونی پورتالی رفت و سر از سال 1988 میلادی در آورد. گوین با بازی ایئوین مک‌کین (Eoin Macken) و ایزی با بازی زیرا گورکی (Zyra Gorecki) نیز در سیاتل ماقبل تاریخ حضور دارند. این وضعیت نیز داستان کافی و مهیج برای ادامه فصل دوم سریال «لا بریا» ایجاد می‌کند که امید می‌رود همانند فصل اول همراه با فیلمبرداری بسیار زیبا و جلوه‌های ویژه خوب باشد.

بازیگران فصل دوم سریال La Brea

بازیگران فصل اول سریال «لا بریا» تقریبا ناشناخته بودند اما در طی قسمت‌های مختلف، بیننده‌ها به شناخت بیشتری از آن‌ها دست پیدا کردند و حتی عاشق آن‌ها شدند. جک مارتین، ایئوین مک‌کین و زیرا گورکی، همانطور که در بالا اشاره شده بود، در فصل دوم سریال «لا بریا» حضور دارند. در کنار آن‌ها نیز ناتالی ایو (Natalie Zea) در نقش ایو هریس نقش‌آفرینی می‌کند.

چایک اوکونکو (Chiké Okonkwo) در نقش تای کولمن،‌ ورونیکا سنت کلیر (Veronica St. Clair) در نقش رایلی ولز، روهان میرشندنی (Rohan Mirchandaney) در نقش اسکات ایسرانی و لیلی سانتیاگو (Lily Santiago) در نقش ورونیکا کاستیو از جمله دیگر بازیگران فصل اول هستند که حضورشان در فصل دوم سریال «لا بریا» تایید شده است.

جانو رابرتز (Jonno Roberts) یکی از بازیگران برجسته‌ای به شمار می‌رود که در فصل دوم به جمع بازیگران سریال «لا بریا» اضافه شده و قرار است نقش دانشمند و تاجری به نام جیمز را بازی کند. لازم به ذکر است که مدیریت اجرایی سریال را دیوید اپلبائوم (David Applebaum) در دست دارد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال La Brea

فصل اول سریال «لا بریا» نیز در اواخر ماه سپتامبر سال 2021 پخش شده بود و حالا قرار است پخش فصل دوم آن حدود یک سال پس از فصل اول یعنی در تاریخ 27 سپتامبر سال 2022 میلادی (سه‌شنبه 5 مهر 1401) از شبکه ان‌بی‌سی شروع شود. قسمت‌های این سریال به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

سریال‌های مشابه سریال La Brea

طرفداران تا زمان شروع پخش فصل دوم سریال «لا بریا» می‌توانند برای سرگرم نگه داشتن خود به سراغ تماشای سریال‌های رازآلود و علمی-تخیلی دیگری بروند که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال مانیفست (Manifest) اشاره کرد. این سریال نیز محصولی از شبکه ان‌بی‌سی است و داستان مسافران هواپیمایی را بازگو می‌کند که سال‌ها پس از شروع پرواز خود به زمین می‌نشیند و حالا باید خودشان را با این وضعیت عجیب و غریب وفق بدهند. این سریال برای فصل چهارم و پایانی تمدید شده و پخش آن در ماه نوامبر سال 2022 میلادی شروع می‌شود.

سریال زیر گنبد (Under the Dome) سریال علمی تخیلی دیگری به شمار می‌رود که همانند سریال «لا بریا» توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. اولین فصل از این سریال در سال 2013 میلادی پخش شده بود. فصل دوم و سوم سریال نیز در سال‌های بعدی پخش شدند و فصل سوم به داستان پایان داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان