ماهان شبکه ایرانیان

معرفی سریال American Gigolo با بازی جان برنتال

در سال ۲۰۱۴ میلادی جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) اعلام کرد که آن‌ها به دنبال ساخت سریالی بر اساس فیلم نوآر، جنایی و درام ژیگولوی آمریکایی (American Gigolo) هستند. این سریال محصولی از شبکه شوتایم به شمار می‌رود که نیل لابوت (Neil Labute) داستان آن را قلم زده است. در ادامه همراه با ما باشید.

معرفی سریال American Gigolo با بازی جان برنتال

در سال 2014 میلادی جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) اعلام کرد که آن‌ها به دنبال ساخت سریالی بر اساس فیلم نوآر، جنایی و درام ژیگولوی آمریکایی (American Gigolo) هستند. این سریال محصولی از شبکه شوتایم به شمار می‌رود که نیل لابوت (Neil Labute) داستان آن را قلم زده است. در ادامه همراه با ما باشید.

سریال «ژیگولوی آمریکایی» یک بازسازی از این فیلم کلاسیک به شمار می‌رود و اتفاقات آن داستان زندگی جولین کی با بازی جان برنتال (Jon Bernthal) را دنبال می‌کند که 15 سال از بازداشت و محکومیت اشتباهش می‌گذرد و حالا برای پیدا کردن جایگاهش در لس آنجلس مدرن تلاش می‌کند.

داستان سریال American Gigolo

سریال «ژیگولوی آمریکایی» بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال 1980 میلادی ساخته شده است که داستان شخصی به نام جولین کی را دنبال می‌کند که در لس آنجلس تن‌فروشی می‌کند. او به اشتباه به جرم قتل دستگیر می‌شود و هیچ کس نیز سعی در اثبات بی‌گناهی او ندارد. کارگردانی این فیلم کلاسیک را پاول شریدر (Paul Schrader) در دست داشته بود.

اتفاقات سریال حدود 15 سال پس از این بازداشت اشتباه جولین جریان دارد و داستان او را دنبال می‌کند که سعی دارد به زندگی‌اش در لس آنجلس ادامه بدهد اما برای این کار با مشکلاتی روبه‌رو است. او در همین حین قصد دارد تا به رابطه‌های گذشته خودش بازگردد و در عین حال، کسانی که او را به زندان فرستاده‌اند را پیدا کند. در همین حین نیز کاراگاهی بر این باور است که توطئه جنایی بزرگتری در جریان است و به دنبال آن است تا حقیقت قتل 15 سال پیش را پیدا کند.

بازیگران سریال American Gigolo

جان برنتال نقش اصلی سریال «ژیگولوی آمریکایی» را بازی می‌کند. او پس از اینکه 15 سال را به دلیل قتلی که انجام نداده در زندان سپری کرده،‌ حالا آزاد شده و به دنبال آن است تا جایگاهش در لس آنجلس مدرن را پیدا کند. جان برنتال بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال پانیشر (The Punisher) و همچنین سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) شناخته می‌شود.

این بازیگر اخیرا در سریال ما مالک این شهر هستیم (We Own This City) نقش افسر پلیس فاسدی را بازی کرده بود. این سریال داستان فساد نیروی ویژه‌ای در اداره پلیس بالتیمور آمریکا را به تصویر می‌کشد. داستان این سریال بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شده است.

گابریل لابل (Gabriel LaBelle) نیز در سریال «ژیگولوی آمریکایی» نقش نسخه جوان‎‌تر جولین کی را بازی می‌کند. در کنار او نیز گرچن مول (Gretchen Mol) نقش معشوقه سابق کی به نام میشل و رزی اودانل (Rosie O’Donnell) نقش کاراگاه ساندی را به تصویر می‌کشند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال «ژیگولوی آمریکایی» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به لیزی بروکره (Lizzie Brocheré) در نقش ایزابل،‌ لیلند اورسر (Leland Orser) در نقش ریچارد استرتون، وین بردی (Wayne Brady) در نقش لورنزو و لورا لیگوری (Laura Liguori) در نقش الیزابت شانون هاوس اشاره کرد.

تعداد قسمت‌ها و تاریخ پخش سریال American Gigolo

فصل اول سریال «ژیگولوی آمریکایی» 10 قسمت دارد و پخش آن از تاریخ 9 سپتامبر سال 2022 میلادی (جمعه 18 شهریور) از شبکه شوتایم شروع می‌شود. قسمت‌های این سریال به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان