آنچه از فیلم Bones and All با بازی تیموتی شالامی باید بدانید

فیلم استخوان‎‌ها و همه چیز (Bones and All) اثری تازه از کارگردان ایتالیایی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) در ژانر عاشقانه و ترسناک به شمار می‌رود که بر اساس رمانی به همین نام نوشته کامیل دآنجلیس (Camille DeAngelis) ساخته شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم بپردازیم.

آنچه از فیلم Bones and All با بازی تیموتی شالامی باید بدانید

فیلم استخوان‎‌ها و همه چیز (Bones and All) اثری تازه از کارگردان ایتالیایی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) در ژانر عاشقانه و ترسناک به شمار می‌رود که بر اساس رمانی به همین نام نوشته کامیل دآنجلیس (Camille DeAngelis) ساخته شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم بپردازیم.

کارگردان لوکا گوادانینو بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی همچون مرا با نامت صدا کن (Call Me By Your Name)، شیرجه (A Bigger Splash) و بازسازی فیلم سوسپیریا (Suspiria) محصول سال 2018 میلادی شناخته می‌شود. فیلم «استخوان‌ها و همه چیز» دومین فیلم ترسناک این کارگردان پس از فیلم «سوسپیریا» به شمار می‌رود که نویسنده هر دو فیلم، دیوید کاجگانیچ (David Kajganich) بوده است.

فیلم «استخوان‌ها و همه چیز» با بازی تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) و تیلور راسل (Taylor Russell) در نقش زوجی عاشق و آدم‌خوار است که در اواخر دهه هشتاد میلادی در سراسر آمریکا سفر می‌کنند. این فیلم دومین همکاری تیموتی شالامی با کارگردان لوکا گوادانینو محسوب می‌شود و همکاری اول آن‌ها در فیلم برجسته و موفق «مرا با نامت صدا کن» بوده است.

داستان فیلم Bones and All

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «استخوان‌ها و همه چیز» به شرح زیر است:

«فیلم «استخوان‌ها و همه چیز» داستان عشق بین زن جوانی به نام مارن با بازی تیلور راسل و فردی سرگردان و سرسخت به نام لی با بازی تیموتی شالامی را روایت می‌کند. آن‌ها با یکدیگر آشنا می‌شوند و به همراه یکدیگر نیز سفری بسیار طولانی را آغاز می‌کنند که از میان جاده‌های فرعی، گذرگاه‌های مخفی و مسیرهای پنهان در آمریکای دوران ریاست جمهوری رونالد ریگان می‌گذرد. با وجود تلاش بسیار زیاد آن‌ها، تمام این جاده‌ها همگی به گذشته وحشتناک آن‌ها و همچنین نقطه پایانی باز می‌گردد که عشق آن‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد.»

بازیگران فیلم Bones and All

تیلور راسل در فیلم «استخوان‌ها و همه چیز» نقش مارن یِرلی را بازی می‌کند که زنی جوان و مشکل‌دار است و به دلیل تمایلات آدم‌خواری خودش به دور از جامعه زندگی می‌کند. این بازیگر با نقش‌آفرینی در سریال علمی تخیلی گمشده در فضا (Lost in Space) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس توانست توجهات را به خودش جلب کند. از آن زمان نیز او در فیلم‌هایی همچون پیش از آنکه بمیرم (Before I Fall)، امواج (Waves) و هر دو فیلم اتاق فرار (Escape Room) بازی کرده است.

تیموتی شالامی نیز در این فیلم نقش فردی سرگردان و آدم‌خوار به نام لی را بازی می‌کند که عاشق مارن می‌شود. این بازیگر جوان و بااستعداد با نقش‌آفرینی در فیلم عاشقانه و مربوط به بلوغ «مرا با نامت صدا کن» ساخته لوکا گوادانینو در سال 2017 میلادی توانست به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند. او برای این نقش‌آفرینی خودش توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شود. از آن زمان نیز در فیلم‌های بزرگ و برجسته‌ای همچون فیلم لیدی برد (Lady Bird)، فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) و فیلم حماسی و اکشن تل‌ماسه (Dune) نقش‌آفرینی کرده است.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «استخوان‌ها و همه چیز» نیز می‌توان به بازیگر فیلم پل جاسوسان (Bridge of Spies) یعنی مارک رایلنس (Mark Rylance)، آنا کوب (Anna Cobb)، مایکل استولبارگ (Michael Stuhlbarg)، آندره هالند (André Holland)، جسیکا هارپر (Jessica Harper)، کلویی سوینی (Chloë Sevigny)، فرانچسکا اسکورسیزی (Francesca Scorsese) و دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Bones and All

فیلم «استخوان‌ها و همه چیز» برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در ماه سپتامبر سال 2022 میلادی اکران شد. پس از آن نیز این فیلم قرار است در تاریخ 23 نوامبر سال 2022 میلادی (چهارشنبه 2 آذر 1401) و درست قبل از جشن شکرگزاری روی پرده سینماها در سراسر جهان اکران گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان