روش های کاربردی برای ست کردن کتونی با انواع شلوار

کفش‌های کتونی جزو کفش‌هایی هستند که به طور مداوم استفاده می‌شوند؛ چراکه این کفش‌ها بسیار راحت و نرم بوده و همه عاشق آنها هستند

روش های کاربردی برای ست کردن کتونی با انواع شلوار

مقدمه روش های ست کردن کتونی با شلوار

کفش‌های کتونی جزو کفش‌هایی هستند که به طور مداوم استفاده می‌شوند؛ چراکه این کفش‌ها بسیار راحت و نرم بوده و همه عاشق آنها هستند. برای استفاده از این کفش‌ها و داشتن استایلی شیک بهتر است روش ‌های ست کردن کتونی با شلوار را بدانید. کفش‌های کتانی در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که با ست کردن آن‌ها با انواع شلوارها می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین استایل‌ها را داشته باشید. شما می‌توانید در زیر کت خود تیشرت بپوشید و آن را با یک جفت کفش سفید اسپرت تخت ست کنید و یک استایل نیمه‌رسمی بزنید. در این نوع پوشش باید دمپای شلوار مقداری کوتاه‌تر و پاکتی باشد تا تیپ و استایل ایده‌آل را داشته باشید. امروزه مدل‌های مختلفی از انواع کفش‌ها و شلوارها در دنیای مد آقایان وجود دارند که می‌توانند در هر موقعیتی لباسی متفاوت ست کرده و بپوشند. هنگام خرید کفش‌های کتان به استایل مورد علاقه‌تان توجه کنید و با درنظرگرفتن آن نوع کفش را انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با تمامی استایل‌ها و ست‌های کفش کتانی با شلوار آشنا کنیم.

روش های ست کردن کتونی با شلوار

اگر شما جزو افرادی هستید که خوش‌تیپ و مرتب بودن برایتان مهم است بایستی روش‌های ست‌کردن شلوار با انواع کفش‌های کتونی و کفش اسپرت پسرانه را بدانید. یکی از روش ‌های ست‌کردن کتونی با شلوار  شناخت تناسب میان نوع شلوار با کفش کتونی است. انواع شلوارهایی که می‌توان با کفش کتونی ست کرد عبارت‌اند از:

ست‌کردن کفش کتونی با شلوار کلاسیک

ست‌کردن کفش کتونی با شلوار کلاسیک یک ترکیب مدرن است که در عین غیرمعمولی بودن بسیار بی‌نظیر است. این ست بسیار زیبا یک ترکیب مناسب برای محل کار و دانشگاه‌ها است. شلواری که برای این استایل کژوال شیک‌تر است شلوار کوتاه و راسته است که همراه با کتونی‌های ظریف بسیار شیک به نظر می‌رسد.

ست کردن کفش کتونی با شلوار گشاد

امروزه شلوارهای گشاد مد شده‌اند و معمولاً هر فردی حداقل یک مدل از این نوع شلوار را دارد. یکی از روش های ست کردن کتونی با شلوار استفاده از شلوار گشاد است. کفش‌های کتونی به‌راحتی با این مدل شلوار ست می‌شوند در واقع می‌توان گفت کفش‌های کتونی جزو کفش‌های که همه‌کاره هستند. ست کفش کتانی و شلوار گشاد یک استایل خیابانی و مدرن را به وجود می‌آورند. هنگام پوشیدن این دو مورد باهم لازم است به قد شلوار توجه کنید به طوری که پاچه شلوار روی کفش یا بالای مچ پا قرار گیرد. برای شلوارهای گشاد بهترین نوع کتونی برای ست کردن کتونی‌های ورزشی هستند که استایل را شیک‌تر می‌کنند.

ست کردن کفش کتونی با شلوار بلند

یکی از روش های ست کردن کتونی با شلوار استفاده از شلوار بلند است. شلوارهای بلند جزو ترند امسال هستند به همین خاطر آنها را در تن مردم بیشتر مشاهده می‌کنید. این نوع شلوار همراه با کفش کتونی بسیار شیک و خاص خواهد شد. اگر می‌خواهید بهترین و زیباترین استایل را با شلوارهای بلند داشته باشید توصیه می‌شود کفش کتانی بزرگ را برای زیر آن انتخاب کنید.

شلوار پارچه‌ای با کفش اسپرت مردانه

ست‌کردن کفش با شلوارهای پارچه‌ای معمولاً دغدغه بسیاری از آقایان است. شما برای ست‌کردن کفش با شلوار پارچه‌ای بهتر است انواع شلوار پارچه‌ای را نیز بشناسید تا به‌راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که چه کفشی مناسب ست‌کردن با شلوارتان است. برای ست کفش اسپرت مردانه با شلوار پارچه‌ای بهتر است نوع شلوار، پارچه‌ای اسکینی باشد. علاوه بر توجه کردن به جنس پارچه در ست‌کردن شلوارهای پارچه‌ای با کفش توجه کردن به رنگ بسیار مهم است. ست شلوار پارچه‌ای و کفش اسپرت کتان طرف‌داران زیادی ندارد؛ اما این ست با شلوار پارچه‌ای فیت و اسکنی بسیار خاص به نظر می‌رسد. برای پوشیدن شلوار پارچه‌ای همراه کفش اسپرت لازم است به نکات زیر توجه کنید:

  • بهتر است هنگام استفاده از کفش اسپرت قد شلوارتان کوتاه باشد به طوری که در مچ پا یک فضای خالی وجود داشته باشد. توجه به این نکته برای شلوارهای اسکینی زیبایی خاصی به همراه دارد.
  • کفش‌های اسپرت در انواع مختلفی وجود دارند که بهتر است شما از کفش‌های اسپرت ورزشی برای مصارف روزانه و در زیر شلوارهای پارچه‌ای خودداری کنید.
  • شلواری که انتخاب می‌کنید باید میزان تنگ بودن آن با نوع کفش و پاهای شما متناسب باشد.

ست کردن شلوار جین با کفش نایک

از روش های ست کردن کتونی با شلوار می‌توان به ست شلوار جین و کفش نایک اشاره کرد. می‌توان با استفاده از شلوار جین لی و کفش اسپرت مردانه نایک بهترین استایل را داشت. شما می‌توانید به کمک این دو باکلاس‌ترین و مدرن‌ترین استایل را داشته باشید. توجه داشته باشید که برای ست کردن شلوار جین با کفش نایک کاری کنید که متعادل به نظر برسید و تیپ بسیار جذابی داشته باشید. برای داشتن یک استایل شیک به کمک شلوار جین و کفش نایک بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • رنگ شلوار و کفش یک عامل بسیار مهم در ست کردن شلوار لی و کفش نایک است، به همین خاطر توصیه می‌شود که شلوار و کفش دارای رنگ‌های مخالف باشند.
  • اگر تمایل دارید استایل کژوال و روزمره داشته باشید می‌توانید همراه با کفش نایک شلوار تنگ یا به‌عبارت‌دیگر اسلیم فیت بپوشید. این نوع استایل به‌گونه‌ای است که می‌توانید در تفریحات شبانه و کنسرت‌ها و… از آن استفاده کنید.
  • شاید پیش خود فکر کنید که داشتن یک استایل رسمی با کفش نایک غیرممکن است، اما شما به‌راحتی می‌توانید با پوشیدن کفش کتانی و شلوار لی و همچنین با توجه کردن به پوشش بالاتنه استایلی رسمی داشته باشید. برای مثال شما می‌توانید به همراه کفش نایک و شلوار لی یک پیراهن دکمه‌دار به همراه یک کت شیک بر تن کنید. در این مدل استایل باید علاوه بر پیراهن به رنگ لباس نیز توجه کنید معمولاً با ترکیب رنگ تیره و روشن ظاهری شیک‌تر خواهید داشت.
  • برخی از افراد خواهان یک استایل جسورانه هستند برای این کار به آنها پیشنهاد می‌کنیم که کفش کتونی و شلوار لی خود را همرنگ انتخاب کنند. در این حالت فرد می‌تواند یک استایل کاملاً جسورانه داشته باشد. لازم به ذکر است علاوه بر انتخاب کش و شلوار همرنگ شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های سایه مانند مشکی و خاکستری تیره یا استفاده از شلوار و کفش رنگی بیشتر جلب‌توجه کنید.

ست‌کردن کتونی ساق‌دار با شلوار

کفش‌های کتونی ساق‌دار دارای طرف‌داران خاصی هستند که برای شیک نشان‌دادن آنها بایستی به شلوار ست آن توجه کرد. بهترین نوع ست‌کردن کفش و شلوارهای جین در فصل زمستان استفاده از کفش کتان ساق‌دار است. شما اگر در طول روز نیز پیاده‌روی زیادی داشته باشید این نوع کفش‌ها بسیار راحت هستند؛ بنابراین علاوه بر یک ست زیبا، پیاده‌روی راحتی نیز خواهید داشت. مهم‌ترین نکته‌ای که بایستی برای پوشیدن این نوع کفش به آن توجه کرد اندازه قد شلوار است. برای زیباتر شدن استایلتان با این کفش‌ها باید شلواری انتخاب کنید که پاچه آن از ساق کتونی‌ها بالاتر قرار گیرد.

خرید کفش کتونی

با توجه به روش های ست کردن کتونی با شلوار بایستی کفش کتانی خریداری کرد که با استایل و شلوارتان هماهنگ باشد. همان‌طور که می‌دانید پا قلب دوم انسان‌ها است؛ بنابراین بایستی بهترین و راحت‌ترین نوع کفش را برای خود انتخاب و خریداری کنید. یکی از مشهورترین کفش‌ها از نظر راحتی و شیک بودن کفش‌های کتانی هستند که طرف‌داران بسیار زیادی دارند. کفش‌های کتانی در انواع مدل‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسند این کفش‌ها باتوجه‌به برند و جنسی که دارند در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. این مدل کفش‌های ورزشی را می‌توان در هر استایلی چه رسمی و چه اسپرت استفاده کرد فقط کافی است آن‌ها را با شلوار مناسب ست کنید تا به استایل مورد نظرتان برسید.

 افراد زیادی هستند که برای هدیه دادن سلامتی به خود طرف‌دار محصولات کتان نایک باکیفیت بالا هستند این افراد هزینه بالایی می‌کنند، اما در عوض بهترین و راحت‌ترین نوع کفش را خریداری می‌کنند. برند نایک یکی از بهترین و قدرتمندترین برندهای کفش در کل دنیا است که توجه تمامی ورزشکاران را نیز به خود جلب کرده‌ است. این شرکت همواره کفش‌هایی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌کند. توجه کنید که هنگام خرید کفش‌های نایک برند اصل آن را خریداری کنید تا بتوانید فعالیت‌های خود را انجام دهید.

کلام آخر روش های ست کردن کتونی با شلوار

همه افراد خواهان داشتن یک استایل منحصر به فرد و شیک هستند که می‌توانند با روش های ست ‌کردن کتونی و شلوار مناسب به این استایل دست یابند. علاوه بر شیک بودن استایل راحتی لباس و کفش نیز بسیار مهم است. یکی از انواع مدل کفش‌هایی که علاوه بر شیک بودن بسیار راحت هستند کفش‌های کتانی نام دارند. این کفش‌ها را در عین راحتی می‌توان با انواع شلوارها ست کرد و استایل‌های مختلف را به وجود آورد. کتونی‌ها به دلیل تنوع در طرحی که دارند با شلوارهای جین، پارچه‌ای، کتانی و… ست می‌شوند و در طول روز برای انجام کارهای روزمره یا در محل کار و مهمانی‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

یکی از معتبرترین مراکز برای خرید انواع کفش‌های کتانی با بهترین جنس و متنوع‌ترین طرح خرید از فروشگاه کفش و کتونی استور است. در این فروشگاه می‌توانید بهترین کفش‌های کتونی از جمله کفش‌های اسپرت و نایک را با بهترین کیفیت و به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان