همه چیز درباره فصل چهارم سریال Titans

در سال ۲۰۱۸ میلادی یکی از برجسته‌ترین داستان‌های دی‌سی تبدیل به سریالی جذاب و دوست‌داشتنی به نام سریال تایتان‌ها (Titans) شد. کمیک‌های تایتان‌های نوجوان برای اولین بار در سال ۱۹۶۴ میلادی معرفی شد و در آن شخصیت‌هایی همچون کید فلش، آکوالد و رابین حضور داشتند.

همه چیز درباره فصل چهارم سریال Titans

در سال 2018 میلادی یکی از برجسته‌ترین داستان‌های دی‌سی تبدیل به سریالی جذاب و دوست‌داشتنی به نام سریال تایتان‌ها (Titans) شد. کمیک‌های تایتان‌های نوجوان برای اولین بار در سال 1964 میلادی معرفی شد و در آن شخصیت‌هایی همچون کید فلش، آکوالد و رابین حضور داشتند.

حالا بیننده‌ها و طرفداران دی‌سی خود را آماده تماشای چهارمین فصل از سریال «تایتان‌ها» می‌کنند. زمان زیادی تا شروع پخش فصل باقی نمانده و در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فصل تازه از سریال «تایتان‌ها» بپردازیم.

داستان فصل چهارم سریال Titans

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فصل چهارم سریال «تایتان‌ها» بدین شرح است:

«تایتان‌ها که به تازگی شهر گاتهام را نجات داده‌اند، به جاده می‌زنند تا به شهر سانفرانسیسکو بازگردند. با این حال، توقفی در شهر متروپلیس می‌کنند و در آنجا با فرقه‌ای فراطبیعی با قدرت‌هایی که تاکنون همانند آن را ندیده‌اند، روبه‌رو می‌شوند.»

با توجه به این خلاصه داستان می‌توان گفت که شخصیت شرور فصل چهارم سریال «تایتان‌ها»، احتمالا سخت‌ترین چالش گروه تا به امروز را رقم بزند. البته نباید فراموش کرد که شخصیت‌های شرور فصل‌های قبلی نیز بسیار سرسخت و چالش‌برانگیز بوده‌اند و نبردهای جذابی را بین نیروهای خیر و شر ایجاد کردند.

شخصیت شرور فصل چهارم سریال «تایتان‌ها»، سباستین بلاد خواهد بود و جوزف مورگان (Joseph Morgan) این نقش را به تصویر خواهد کشید. این بازیگر شخصیت خودش در سریال را به عنوان فردی تاریک، آسیب‌دیده، احساسی، آسیب‌پذیر و انتقامجو توصیف کرده است. باید منتظر ماند و دید که این بازیگر چگونه قرار است نقش این شخصیت شرور را به نمایش در بیاورد.

بازیگران فصل چهارم سریال Titans

بازیگران برجسته و بااستعدادی در فصل‌های قبلی سریال «تایتان‌ها» نقش‌آفرینی کرده‌اند و فصل چهارم نیز از همین روند پیروی کرده است. برنتون توایتز (Brenton Thwaites) همانند فصل‌های گذشته در فصل چهارم نیز نقش دیک گریسون ملقب به نایت‌وینگ را بازآفرینی خواهد کرد.

آنا دیوپ (Anna Diop) در نقش استارفایر، جاشوا اورپین (Joshua Orpin) در نقش سوپربوی، جی لایکورگو (Jay Lycurgo) در نقش تیم دریک، رایان پاتر (Ryan Potter) در نقش بیست بوی و تیگان کرافت (Teagan Croft) در نقش ریون از جمله دیگر بازیگران فصل چهارم سریال «تایتان‌ها» به شمار می‌روند.

همانطور که در بالا ذکر شده بود، جوزف مورگان در فصل چهارم این سریال قرار است نقش شخصیت شروری به نام سباستین بلاد را به تصویر بکشد. تیتوس ولیور (Titus Welliver) نیز نقش لکس لوثر را به نمایش در می‌آورد.

دو بازیگر تازه نیز در فصل چهارم سریال «تایتان‌ها» حضور خواهند داشت که شامل فرانکا پوتنته (Franka Potente) و لیسا امبالاوانار (Lisa Ambalavanar) است. این دو بازیگر به ترتیب نقش شخصیت مادر میهم و شخصیت جینکس را ایفا خواهند کرد. مدیریت اجرایی فصل چهارم سریال نیز در دستان گرگ واکر (Greg Walker) است.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Titans

دو فصل ابتدایی سریال «تایتان‌ها» در پلتفرم DC Universe پخش می‌شدند اما فصل سوم سریال از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شد و فصل چهارم سریال نیز از همین سرویس آنلاین پخش می‌شود. قسمت اول و دوم فصل چهارم سریال «تایتان‌ها» به صورت همزمان در تاریخ 3 نوامبر سال 2022 میلادی (پنجشنبه 12 آبان 1401) عرضه می‌شوند. 4 قسمت نیز تا اواخر سال 2022 و 6 قسمت نهایی نیز در اوایل سال 2023 میلادی پخش خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان