همه چیز درباره فیلم ابرقهرمانی Shazam! Fury of the Gods

فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای فیلم «شزم» محصول سال ۲۰۱۹ میلادی از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که بار دیگر داستان آن حول محور ماجراهای بیلی بتسون با بازی آشر انجل می‌چرخد، کسی که قدرت تبدیل شدن به ابرقهرمانی با بازی زکری لی‌وای را بدست می‌آورد

همه چیز درباره فیلم ابرقهرمانی Shazam! Fury of the Gods

فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای فیلم «شزم» محصول سال 2019 میلادی از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که بار دیگر داستان آن حول محور ماجراهای بیلی بتسون با بازی آشر انجل می‌چرخد، کسی که قدرت تبدیل شدن به ابرقهرمانی با بازی زکری لی‌وای را بدست می‌آورد. او با کمک دیگر اعضای خانواده سرپرستش با جرم و جنایت مبارزه می‌کند و یاد می‌گیرد تا چطور در این خانواده جدیدش وفق پیدا کند و آن‌ها را دوست داشته باشد.

فیلم قبلی «شزم» توانست تحسین منتقدان را بدست بیاورد و نسبت به دیگر آثار دنیای سینمایی مارول، روشن‌تر و سرگرم‌کننده‌تر بود. همین نیز سبب شد تا کمپانی برادران وارنر و دی‌سی بلافاصله ساخت دنباله‌ای برای آن را در دستور کار خودشان قرار بدهند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر تازه دی‌سی بپردازیم.

داستان فیلم Shazam! Fury of the Gods

در فیلم «شزم! خشم خدایان» بیلی بتسون احساس می‌کند که به اندازه کافی ابرقهرمان خوبی نیست. از سوی دیگر، خواهر و برادر ناتنی ابرقهرمانش نیز کارهای خودشان را دارند و او در اینکه همیشه همراه با آن‌ها باشد، مشکل دارد. در همین حین نیز ویزارد با بازی دیمون هانسو به بیلی هشدار می‌دهد که دختران اطلس به دنبال او هستند.

دختران اطلس بر این باور هستند که این بچه‌ها قدرت خدایان را به سرقت برده‌اند و از همین رو تصمیم می‌گیرند تا عصای ویزارد را دوباره از نو بسازند تا با استفاده از آن بتوانند قدرت‌ها را از خانواده شزم بازپس بگیرند. همانند فیلم قبلی، فیلم «شزم! خشم خدایان» نیز با رده سنی PG-13 خواهد بود.

بازیگران فیلم Shazam! Fury of the Gods

همانطور که در بالا ذکر شده بود، فیلم «شزم! خشم خدایان» با بازی آشر انجل و زکری لی‌وای در نقش شخصیت اصلی داستان است و این در حالی است که اکثر بازیگران فیلم اول قرار است در این فیلم تازه نیز نقش‌آفرینی کنند. از جمله آن‌ها نیز می‌توان به جک دیلن گریزر، فیث هرمن، ایان چن، جووان آرمند، گریس کارولین کوری در نقش برادران خردسال بیلی و همچنین آدام برودی، میگان گود، راس باتلر و دی جی کوترونا در نقش‌های ابرقهرمانی برادران بیلی اشاره کرد.

فیلم «شزم 2» قرار است چندین شخصیت تازه را نیز معرفی کند که شامل خواهران اطلس با بازی هلن میرن، لوسی لیو و ریچل زگلر می‌شود. در این فیلم، هلن میرن نقش اولین دختر اطلس به نام هسپرا را بازی می‌کند. اطلس نیز یک قادر مطلق به عنوان تایتان شناخته می‌شود و قدرتش را به شزم داده است. لازم به ذکر است که در کتاب‌های کمیک، چنین شخصیتی وجود ندارد و برای ساخت آن از اساطیر یونانی الهام گرفته شده است.

دختران اطلس موجوداتی زیبا و افسانه‌ای هستند که به شکل زنان زیبا در می‌آیند. هسپریدها حوری‌های شب‌ها و غروب‌ها هستند و به خاطر محافظت از باغی با درخت سیب طلایی شهرت دارند. با این حال، در فیلم «شزم! خشم خدایان»، شخصیت هسپرا یک شخصیت شرور محسوب می‌شود.

لوسی لیو در این فیلم نقش کالیپسو را بازی می‌کند که یکی دیگر از دختران اطلس محسوب می‌شود و همانند خواهر بزرگترش، بر اساس کتاب‌های کمیک دی‌سی نیست اما در اساطیر یونانی نام او آورده شده است. در داستان اودیسه هومر، کالیپسو یک حوری و دختر اطلس است که از جزیره اوگیجیا محافظت می‌کند.

پس از اینکه ادیسه در اوگیجیا حبس می‌شود، کالیپسو عاشقش می‌شود و او را به مدت هفت سال در آنجا نگه می‌دارد. اودیسه بعدا از خدایان می‌خواهد تا به او کمک کند تا بازگردد و خدایان نیز کالیپسو را وادار می‌کنند تا او را رها کند. در این فیلم نیز شخصیت کالیپسو یک شخصیت شرور خواهد بود.

ریچل زگلر دیگر بازیگر جدید فیلم «شزم! خشم خدایان» است که نقش دیگر دختر اطلس به نام آنتیا را ایفا می‌کند. او نیز همانند دیگر دختران اطلس بر اساس اساطیر یونانی شکل گرفته و به عنوان شاهزاده شهر یونانی تسپیا شناخته می‌شود که پسری به نام هرکول دارد. با این حال در فیلم «شزم! خشم خدایان»، آنتیا یک تایتان است و ممکن است در طول داستان، از شخصیت شرور به شخصیتی قهرمان تغییر جبهه بدهد.

مدت زمان و تاریخ اکران فیلم Shazam! Fury of the Gods

فیلم «شزم! خشم خدایان» 130 دقیقه یا به عبارتی 2 ساعت و 10 دقیقه زمان خواهد داشت که تنها چندین دقیقه کمتر از فیلم اصلی است. این فیلم در ابتدا برای اکران در اواخر سال 2022 میلادی برنامه‌ریزی شده بود اما اکنون قرار است در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 26 اسفند 1401) به روی پرده سینماها بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان