ال‌جی دیسپلی در فکر ساخت یک خط تولید جدید OLED خودرو

شرکت LG Display به فکر ساخت یک خط تولید جدید OLED خودرو در سایت تولید LCD P۴.۵ خود در گومی کره جنوبی افتاده است.

ال‌جی دیسپلی در فکر ساخت یک خط تولید جدید OLED خودرو

ال‌جی دیسپلی در حال بررسی ساخت یک خط تولید جدید OLED خودرو است.

شرکت LG Display به فکر ساخت یک خط تولید جدید OLED خودرو در سایت تولید LCD P4.5 خود در گومی کره جنوبی افتاده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که LGD قبلاً سفارش تجهیزات را آغاز کرده است. این طور توافق شده است که LGD قصد دارد در نهایت تمام سایت کارخانه گومی خود را به تولید OLED خودرو تبدیل کند.

LG Display یکی از اولین شرکت هایی بود که صنعت خودرو را به عنوان بازاری بالقوه برای نمایشگرهای AMOLED خود معرفی کرد. این شرکت در حال حاضر پنل‌های OLED را برای چندین شرکت از جمله مرسدس و کادیلاک تامین می‌کند.

در سال 2021، تخمین زده شد که ال‌جی‌دی بیش از 90 درصد سهم بازار AMOLED‌های خودرو را در اختیار دارد، اما از آن زمان به بعد شرکت‌های دیگر محموله‌های خودروهای OLED خود را نیز افزایش دادند.

بنابر گزارش‌های مرکز تحقیقاتی IHS Markit، انتظار می‌رود بازار جهانی نمایشگر خودرو از 7.8 میلیارد دلار در سال گذشته به 10.5 میلیارد دلار در سال 2023 رشد کند. زاویه دید عریض، انحنا و گرافیک جسورانه و عالی این نمایشگر قادر خواهد بود نمایشگر P-OLED ال جی در خودرو را برای رانندگان به یک نمایشگر ملموس‌تر و جذاب‌تر مبدل ‌کند. درجه بالایی از انعطاف و باریکی بی‌مانند در فناوری OLED برای سازندگان خودروهای رده بالا نیز جذابیت دارد؛ یعنی همان شرکت‌هایی که مشتاق معرفی ابتکارات جدید در مخاطبان دست اول خود هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان