طرز تهیه سس اووکادو با طعمی دلپذیر و عالی

همانطور که میدانید سس مایع غلیظی است که برای طعم دادن به غذاها استفاده می شود. انواع مختلف سس مانند سبزیجات، اووکادو و &#۸۲۳۰; وجود دارد که تمامی این ها را می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. در اینجا به اموزش طرز تهیه سس اووکادو می پردازیم.

طرز تهیه سس اووکادو با طعمی دلپذیر و عالی

از اووکادو در کشورهای خارج و حتی ایران هم برای تهیه غذا و هم برای تهیه دیپ و پیش غذاها استفاده زیادی می شود، حتی از اووکادو به علت سبک بودن آن در بعضی شب ها به عنوان شام رژیمی نیز استفاده می گردد. سس ها برای طعم دادن غذاها و سالادها استفاده می شود و معمولا در اکثر خانه ها چند نوع سس وجود دارد. سس ها را می توان به راحتی در خانه تهیه و سرو کرد. سس هایی مانند سس اووکادو نسبت به سس های دیگر بسیار مفیدتر و البته خوشمزه تر است. اگر شما هم می خواهید سس اووکادو خوشمزه را در خانه تهیه کنید می توانید در این مطلب طرز تهیه سس اووکادو را آموزش ببینید.

هر چند سس اووکادو در دسته سس ها قرار می گیرد اما به لحاظ غلظت شباهت بسیاری با دیپ های مختلف همچون دیپ لوبیا سفید و غیره دارد. شما برای تهیه سس اووکادو می توانید به فروشگاه های بزرگ و میوه فروشی که میوه های استوایی دارد سر بزنید. سس اووکادو یک انتخاب عالی برای انواع سالادهای مختلف از جمله سالاد کاهو است که ترکیب آن دو فوق العاده خوشمزه و دلنشین می شود. این مواد لازم قرار داده شده مناسب 4 نفر و زمان آماده سازی آن 4 دقیقه می باشد.

سس آووکادو با طعمی فوق العداه

مواد لازم

  • آووکادو: 3 عدد
  • نمک: 1 قاشق مربا خوری
  • سیر: 1 قاشق مربا خوری
  • آبلیمو: 1 قاشق غذاخوری
  • گشنیز: 3 قاشق غذاخوری
  • پیاز خرد شده: 1/4 پیمانه
  • فلفل هالوپینو خرد شده: نصف 1 عدد

طرز تهیه سس اووکادو خوشمزه و لذیذ

ابتدا برای تهیه سس آووکادو خوشمزه مواد را آماده کرده و آووکادوها را تمیز بشویید. سپس آن را نصف کرده و هسته آن ها را در بیاورید و در یک کاسه مناسب بریزید.

زمانی که آووکادوها را در کاسه مناسب ریختید پوست آن ها را جدا کرده و 1 قاشق آبلیمو و نمک را بیفزایید. ریختن آبلیمو دلخواهی می باشد ولی اگر می خواهید سس آووکادو تیره نشود حتما استفاده کنید.

زمانی که آبلیمو را اضافه کردید با یک چنگال آووکادوها را له و پوره شکل کنید تا با آبلیمو و نمک مخلوط شوند. وقتی که کاملا له شدند پیاز به همراه گشنیز خرد شده را بی افزایید.

سپس فلفل را هم اضافه کنید و وقتی که تمامی مواد را ریختید آن ها را با هم مخلوط کنید. سس آووکادو را بچشید و اگر نمک آن کم بود مقدار دیگری نمک بریزید.

سس آووکادو خوشمزه

اگر شما هم علاقمند به تهیه انواع سس های مختلف و خوشمزه و همچنین رژیمی هستید بر روی لینک کلیک کرده و تمامی انواع سس ها را مشاهده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر