معرفی سریال Pitch Perfect: Bumper in Berlin

فیلم آوازخوان حرفه‌ای (Pitch Perfect) محصول سال ۲۰۱۲ میلادی اولین اثر در این فرنچایز به شمار می‌رود که داستان گروهی از دختران دانشگاهی و آوازخوان را دنبال می‌کند

معرفی سریال Pitch Perfect: Bumper in Berlin

فیلم آوازخوان حرفه‌ای (Pitch Perfect) محصول سال 2012 میلادی اولین اثر در این فرنچایز به شمار می‌رود که داستان گروهی از دختران دانشگاهی و آوازخوان را دنبال می‌کند. این اثر توانست به موفقیت قابل توجهی در بین مخاطبان دست پیدا کند و به دنبال آن نیز دو دنباله برای آن ساخته شد. در این میان نیز بازیگرانی همچون آنا کندریک (Anna Kendrick) و ربل ویلسون (Rebel Wilson) توانستند به شهرت قابل توجهی دست پیدا کنند.

در این میان، کاراکتر بامپر الن با نقش‌آفرینی درخشان آدام دیواین (Adam Devine) نیز توانست در بین بیننده‌ها و طرفداران به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. حالا نسخه‌ای فرعی بر اساس این کاراکتر ساخته شده که به عنوان سریال آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین (Pitch Perfect: Bumper in Berlin) شناخته می‌شود. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال تازه بپردازیم.

عوامل سازنده Pitch Perfect: Bumper in Berlin

آدام دیواین علاوه بر اینکه نقش اصلی سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» را بازی می‌کند، در کنار یکی از ستاره‌های فیلم‌های اصلی یعنی الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهد داشت. مگان آمرام (Megan Amram) نیز وظیفه نوشتن داستان سریال را برعهده دارد. 6 قسمت فصل اول سریال را سه نفر کارگردانی کرده‌اند که شامل ریچی کین (Richie Keen)، تاد استراوس شولسون (Todd Strauss-Schulson) و مائورین باروچا (Maureen Bharoocha) می‌شود.

مایک اسپراگ (Mike Spragg) و اگنش پاکوزدی (Agnesh Pakozdi) نیز به عنوان فیلمبردار در سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» فعالیت دارند. لئو بیرنبرگ (Leo Birenberg) و زک رابینسون (Zach Robinson) نیز موسیقی متن این سریال را ساخته‌اند و جاناتان مک‌کینستری (Jonathan McKinstry) نیز طراح تولید آن است.

داستان سریال Pitch Perfect: Bumper in Berlin

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فصل اول سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» به شرح زیر است:

«در سریال جدید سرویس آنلاین پیکاک، چندین سال از اتفاقات فیلم‌های «آوازخوان حرفه‌ای» می‌گذرد و حالا بامپر الن با بازی آدام دیواین به دنبال موفقیت یکی از آهنگ‌های خودش در برلین به آلمان رفته تا حرفه موسیقی خودش را احیا کند.»

داستان سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» از داستان‌های واقعی موزیسین‌هایی همچون اسپارکس الهام گرفته شده که موفقیت بسیار زیادی در اروپا بدست آوردند. مطمئنا سفر بامپر به آلمان می‌تواند حرفه خوانندگی او را متحول کند و در عین حال، شخصیت او را بزرگتر نماید.

بازیگران سریال Pitch Perfect: Bumper in Berlin

همانطور که در بالا ذکر شده بود، آدام دیواین قرار است بار دیگر نقشش به عنوان شخصیت دوست‌داشتنی بامپر الن را در سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» بازآفرینی کند که سومین حضور وی در این نقش به شمار می‌رود. با این حال، آدام دیواین تنها بازیگر فیلم‌ها نیست که در این سریال نیز حضور دارد.

فلولا بورگ (Flula Borg) که نقش شخصیت شرور فیلم «آوازخوان حرفه‌ای 2» به نام پیتر کرمر را بازی کرده بود، قرار است بار دیگر این نقش را در سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» نیز بازآفرینی کند. این کاراکتر یکی از اعضای گروه آوازخوان آلمانی به نام داس ساوند ماشین (Das Sound Machine) بود.

بازیگران برجسته و شناخته‌شده دیگری نیز در سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان جمیلا جمیل (Jameela Jamil) را نام برد. این بازیگر که بیشتر برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های شرور سریال شی هالک: وکیل دادگستری (She-Hulk: Attorney at Law) در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، نقش شخصیت جیزل را در این سریال تازه به تصویر خواهد کشید که به عنوان شخصیتی شرور داستان از آن یاد می‌شود.

ستاره سریال خانواده مدرن (Modern Family) یعنی سارا هایلند (Sarah Hyland) نیز قرار است در سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» نقش شخصیت هایدی را به تصویر بکشد. این بازیگر قبلا نیز سابقه همکاری با آدام دیواین را داشته است. از جمله دیگر بازیگران این سریال نیز می‌توان به لرا آبووا (Lera Abova)، اودو کایر (Udo Kier) و دایانا بایرنیت (Diana Birenyte) اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال Pitch Perfect: Bumper in Berlin

فرنچایز «آوازخوان حرفه‌ای» متعلق به کمپانی یونیورسال است و از همین رو، تمام شش قسمت سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» روی سرویس آنلاین پیکاک عرضه خواهند شد. پخش این سریال به صورت هفتگی و از تاریخ 23 نوامبر سال 2022 میلادی (چهارشنبه 2 آذر 1401) شروع می‌شود.

آیا فصل دوم سریال Pitch Perfect: Bumper in Berlin ساخته می‌شود؟

در حال حاضر سرویس آنلاین پیکاک یا کمپانی یونیورسال به صورت رسمی به ساخت فصل دوم سریال «آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» چراغ سبز نشان نداده‌اند. با این حال، اینکه طرفداران از این سریال استقبال کنند و آن را دوست داشته باشند، مطمئنا در روند ساخت فصل دوم آن تاثیری مستقیم خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان