معرفی فیلم The Wonder با هنرنمایی فلورنس پیو

کارگردان برنده جایزه اسکار سباستین للیو (Sebastián Lelio) سکان کارگردانی فیلم «شگفتی» را در دست دارد، فیلمی که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته اما داناهیو (Emma Donoghue) است. اتفاقات فیلم «شگفتی» در دهه ۱۸۵۰ میلادی جریان دارد و داستان پرستاری انگلیسی با بازی فلورنس پیو را به تصویر خواهد کشید.

معرفی فیلم The Wonder با هنرنمایی فلورنس پیو

فلورنس پیو (Florence Pugh) در سال‌های اخیر درگیر پروژه‌های مختلفی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم بیوه سیاه (Black Widow) و فیلم نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling) اشاره کرد. حالا او در اثر جدیدی بازی کرده که به عنوان فیلم شگفتی (The Wonder) شناخته می‌شود و در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

عوامل سازنده فیلم The Wonder

کارگردان برنده جایزه اسکار سباستین للیو (Sebastián Lelio) سکان کارگردانی فیلم «شگفتی» را در دست دارد، فیلمی که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته اما داناهیو (Emma Donoghue) است. اتفاقات فیلم «شگفتی» در دهه 1850 میلادی جریان دارد و داستان پرستاری انگلیسی با بازی فلورنس پیو را به تصویر خواهد کشید.

داستان فیلم The Wonder

داستان فیلم «شگفتی» بر اساس رمانی به همین نام نوشته اما داناهیو است. این نویسنده نیز برای نگارش رمان خود از پدیده‌ای واقعی در قرن نوزدهم میلادی الهام گرفته که به عنوان «دختران روزه‌دار» شناخته می‌شد. این فیلم داستان پرستاری به نام لیب را دنبال می‌کند که به روستایی ایرلندی فراخوانده می‌شود.

اعضای شورا برای بررسی حقیقت از نگاه مذهبی و علمی از این پرستار خواستند تا به این روستا بیاید و با تجزیه و تحلیل کامل از چگونگی زنده ماندن آنا بدون غذا برای چندین ماه، اطلاعاتی در اختیار آن‌ها قرار بدهد. در حالی که لیب به دنبال پیدا کردن استدلالی علمی برای این رویداد است، خواهر میشل نیز سعی در یافتن غذای مذهبی برای این دختر جوان است.

هر چه قدر که لیب بیشتر با آنا و خانواده‌اش آشنا می‌شود، بیشتر به این دختر جوان اهمیت می‌دهد. در همین حین نیز ویلیام بایرن شروع به تحقیق در مورد این دختر بچه می‌کند تا مقاله‌ای را در مورد او به چاپ برساند. در حالی که این سه نفر سعی دارند تا حقیقت پشت بقاء این دختر جوان را پیدا کنند، متوجه می‎شوند که پشت آن لایه‌های بسیار زیادی قرار دارد.

بازیگران فیلم The Wonder

همانطور که در بالا ذکر شده بود، فلورنس پیو نقش اصلی فیلم «شگفتی» را بازی می‌کند. این بازیگر برجسته و بااستعداد قرار است نقش پرستانی انگلیسی را به تصویر بکشد که وظیفه مراقبت از دختری را برعهده دارد، دختری که برای چندین ماه بدون غذا جان سالم به در برده است. دیگر بازیگران فیلم «شگفتی» نیز در بین مخاطبان زیاد شهرتی ندارند.

بازیگر تازه‌وارد کیکا لرد کسیدی (Kika Lord Cassidy) نقش دختری به نام آنا را بازی خواهد کرد که به دلیل عدم تمایل به غذا خوردن، بسیار ضعیف و شکننده شده و همچنین ادعا می‌کند که می‎‌تواند تنها از طریق مائده آسمانی از بهشت زنده بماند. این بازیگر جوان قبلا در فیلم دربان (The Doorman) و فیلم دیدگاه (Viewpoint) نقش‌آفرینی کرده است.

تام برک (Tom Burke) نیز دیگر بازیگر فیلم «شگفتی» به شمار می‌رود که نقش روزنامه‌نگار و محققی به نام ویلیام بایرن را بازی می‌کند که به دنبال پوشش خبری ماجرای زنده ماندن آنا بدون غذا خوردن است. توبی جونز (Toby Jones)، سیارن هیندز (Ciarán Hinds) و درموت کراولی (Dermot Crowley) نیز نقش اعضای شورایی را بازی می‌کنند که از پرستاری برای مراقبت از این دختر جوان کمک می‌خواهند.

جوسی واکر (Josie Walker) که در سال گذشته میلادی در فیلم بلفاست (Belfast) نقش‌آفرینی کرده بود، در فیلم «شگفتی» نقش خواهر میشل را به تصویر می‌کشد که نماینده مذهبی است و سعی در کمک به آنا و مراقبت از او دارد.

تاریخ اکران فیلم The Wonder

فیلم «شگفتی» در میانه ماه سپتامبر سال جاری میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده سینماها اکران شد. پس از آن اعلام شد که این فیلم قرار است در تاریخ 2 نوامبر روی پرده سینماها در سراسر جهان اکران گردد و در تاریخ 16 نوامبر سال 2022 میلادی (چهارشنبه 25 آبان 1401) نیز روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

فیلم‌های آینده فلورنس پیو

از مدت‌ها پیش تایید شده بود که فلورنس پیو قرار است در فیلم تل‌ماسه 2 (Dune 2) نقش شاهدخت ایرولان را به تصویر بکشد. او علاوه بر این نقش‌آفرینی بزرگ نیز قرار است بار دیگر در دنیای سینمایی مارول و این بار در فیلم تاندربولتز (Thunderbolts) محصول سال 2024 میلادی نقش یلنا بلووا را به تصویر بکشد.

با این حال، این دو پروژه‌ها تنها فیلم‌های آینده فلورنس پیو به شمار نمی‌روند. او به دنبال همکاری با سرویس آنلاین نتفلیکس در فیلم «شگفتی»، قرار است در سریالی از این کمپانی نیز بازی کند. او قرار است نقش اصلی اقتباس سریالی بر اساس رمان کلاسیک شرق عدن (East of Eden) نوشته جان استاینبک (John Steinback) را به تصویر بکشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان