ماهان شبکه ایرانیان

صبر بازماندگان شهدای مفقودالاثر ستودنی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بابیان اینکه صبر و شکیبایی بازماندگان شهدای مفقودالاثر ستودنی است، گفت: جانباز شهید علی‌ محمدرضایی، یکی از شهدای استان پس از ۳۱ شناسایی‌شده و اکنون پیکر مطهر وی به میهن اسلامی بازگشته است.

صبر بازماندگان شهدای مفقودالاثر ستودنی است

به گزارش ایسنا،غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: جانباز شهید علی‌ محمدرضایی، یکی از شهدای استان پس از 31 شناسایی‌شده و اکنون پیکر مطهر وی به میهن اسلامی بازگشته است.

وی افزود: این شهید بزرگوار درحالی‌که با شرکت در برخی از عملیات یک پای خود را ازدست‌داده بود در عملیات کربلای 4 حضور یافته و با رشادت‌هایی که از خود به‌جا گذاشت، به مقام رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در منطقه ام‌الرصاص به‌جا ماند.

حقایق‌پور افزود: خانواده‌ی بزرگوار این شهید علی‌رغم صبوری طی 31 سال، حمید محمدرضایی فرزند دیگر خود را نیز باهدف دفاع از حریم اسلام به سوریه اعزام نمودند که وی نیز براثر درگیری با تکفیری‌ها در سوریه مفقودالاثر شده و تاکنون اثری از وی به دست نیامده است.

وی با اشاره به 200 شهید مفقودالاثر در استان قزوین گفت: صبر و شکیبایی بازماندگان شهدای مفقودالاثر ستودنی است زیرا علاوه بر تحمل شهادت عزیزانشان، سال‌ها در فراق پیکر مطهر آن‌ها نیز صبوری کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این شهید گفت: استقبال از پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی روز سه‌شنبه، بیست و سوم خردادماه مصادف با هیجدهم ماه مبارک رمضان ساعت 10 صبح مقابل صداوسیمای استان قزوین برگزار می‌شود. همچنین در همین روز مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم شب احیا با حضور پیکر مطهر شهید یادشده در امامزاده حسین (ع) برپا خواهد شد. مراسم استقبال از پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی، ظهر روز پنجشنبه، 25 خرداد مصادف با بیستم ماه مبارک رمضان از میدان 15 خرداد تا مسجد حجتی در تاکستان برپا می‌شود. پیکر مطهر جانباز شهید یادشده، روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد ساعت 17، در ورودی اسفرورین مورد استقبال مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر قرار می‌گیرد. در همین روز استقبال و تشییع پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی در شال که زادگاهش است، ساعت 18 برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم احیا با حضور مردم  به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد مصادف با شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان ساعت 22 و نیم در مسجد جامع شال برپا خواهد شد.جمعه بیست‌وششم خردادماه مصادف با بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان  نیز مراسم تدفین پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی بعد از اقامه نماز جمعه ساعت 14 در شهر شال برگزار می‌شود و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان