طرز تهیه سس تاباسکو با طعم تند و عالی

در این مقاله می توانید با طرز تهیه سس تاباسکو که یکی از انواع سس های خوشمزه خانگی است، آشنا شوید. این سس طعم و مزه ای بی نظیری برای شما خواهد داشت.

طرز تهیه سس تاباسکو با طعم تند و عالی

برای داشتن یک سس تند خانگی با طعم و مزه ای عالی باید در این بخش همراه ما باشید. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه سس تاباسکو آشنا شوید. این سس برای سرو انواع غذاها استفاده می شود و طعمی فوق العاده دارد.

سس خانگی تاباسکو

شاید تهیه انواع سس با طعم های متفاوت در خانه کار جالبی باشد اما داشتن چنین سس هایی فوت کوزه گری دارد. شما می توانید  علاوه بر تهیه سس تاباسکو در این مطلب با آموزش تهیه سس رژیمی و سس مایونز نیز در مطالب پیشین آشپزی آرگا آشنا شوید.

مواد لازم

  • سرکه سفید: 2 پیمانه
  • نمک: 2 قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز تند: 450 گرم

طرز تهیه سس تاباسکو

طرز تهیه سس تاباسکو فوق العاده

تهیه این سس تنها 30 دقیقه نیاز به زمان دارد. برای آماده کردن این سس فوق العاده و خوشمزه باید، فلفل قرمز را به خوبی بشورید. سر فلفل ها را جدا کرده و درون یک آبکش بریزید و به خوبی بشورید. بعد از خارج شدن آب اضافی آن را کنار بگذارید.

سرکه و فلفل را در یک قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید. بعد از اینکه مواد کمی جوشید، می توانید در حین پخت نیز مقداری نمک بزنید. سعی کنید، نمک را کم کم به مواد خود اضافه کنید در این مدت نیز مواد را به آهستگی هم بزنید.

بعد از اینکه مواد به مدت 5 دقیقه جوشید، زیر حرارت را خاموش کنید. زمان دهید تا مواد به خوبی خنک شوند. در این زمان نیز می توانید از غذاساز استفاده کنید. مواد را درون غذا ساز یا گوشتکوب برقی بریزید و به خوبی با یکدیگر میکس کنید تا ترکیبی یکدست داشته باشید.

در این مرحله از طرز تهیه سس تاباسکوی سس های آماده شده را بعد از خنک شدن درون شیشه های مناسب خود بریزید. این سس را در یخچال نگهداری کرده و برای سرو استفاده کنید. شما می توانید از این سس ها برای ساندویچ و انواع پیتزا نیز استفاده نمایید.

مواد سس تاباسکو

نکات تکمیلی تهیه سس تاباسکو

  • شما می توانید این سس را با طعم های متنوع و جدید نیز سرو کنید.
  • استفاده از سیر برای طعم دار کردن این سس بسیار فوق العاده می باشد. افزودن سیر عطر و طعم بهتری به این سس می دهد.
  • استفاده از انواع سبزیجات معطر نیز در این سس می تواند، تجربه ای عالی برای شما باشد.
  • برای اینکه یک طعم بازاری برای این سس داشته باشید، می توانید از سس بالزامیک نیز استفاده کنید.
  • در صورتی که می خواهید از سس سیر برای این ترکیب استفاده نمایید، می توانید مقداری سیر رنده شده اضافه کنید.
  • افزودن مقداری شکر می تواند، طعم تندی و ترشی این سس را ملایم تر کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر