همه چیز درباره فیلم Mindcage

فیلم‌های رازآلود و مهیج که قاتل سریالی بسیار باهوشی را نشان می‌دهد و در آن‌ها، گروهی از کاراگاهان متعهد شب و روز به دنبال پیدا کردن سرنخی برای دستگیری این مجرم هستند، همیشه مشهور بودند و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کردند

همه چیز درباره فیلم Mindcage

فیلم‌های رازآلود و مهیج که قاتل سریالی بسیار باهوشی را نشان می‌دهد و در آن‌ها، گروهی از کاراگاهان متعهد شب و روز به دنبال پیدا کردن سرنخی برای دستگیری این مجرم هستند، همیشه مشهور بودند و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کردند. این گونه فیلم‌ها و سریال‌ها به دلیل نحوه نمایش دنیای جرم و جنایت همیشه توجه و تحسین منتقدان و بیننده‌ها را بدست می‌آوردند.

از جمله فیلم‌های این چنینی نیز می‌توان فیلم جزیره شاتر (Shutter Island) محصول سال 2010، فیلم دختر گمشده (Gone Girl) محصول سال 2014 و فیلم زودیاک (Zodiac) محصول سال 2007 میلادی را نام برد که در دهه اخیر توانستند توجه مخاطبان به آثار مهیج را بسیار جلب کنند.

در سال 2022 میلادی نیز طرفداران شاهد فیلم‌های پیچیده و جذابی در این ژانر بودند که از جمله آن‌ها می‌توان فیلم امیلی جنایتکار (Emily the Criminal)، مرد خاکستری (The Gray Man) و آمبولانس (Ambulance) را نام برد. فیلم قفس ذهن (Mindcage) نیز اثری در ژانر معمایی و مهیج به شمار می‌رود که کارگردانی آن را مائورو بورلی (Mauro Borrelli) برعهده داشته است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم تازه بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Mindcage

همانطور که در بالا ذکر شده بود، سکان کارگردانی فیلم «قفس ذهن» را مائورو بورلی برعهده دارد و فیلم‌نامه آن را نیز رجی کیوهارا سوم (Reggie Keyohara III) قلم زده است. آن‌ها سابقه همکاری با یکدیگر را در گذشته داشته‌اند که شامل فیلم وار هانت (War Hunt) محصول سال 2022 و فیلم یادآوری (The Recall) است.

داستان فیلم Mindcage

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «قفس ذهن» از سوی کمپانی لاینزگیت بدین شرح است:

«در این فیلم هیجان‌انگیز و معمایی، کارآگاهان جیک دویل و مری کلی به دنبال پیدا کردن یک قاتل سریالی هستند و در این راه نیز از قاتل سریالی دیگری به نام آرتیست یا هنرمند کمک می‌گیرند. مری به دنبال سرنخ‌هایی در روان پیچیده و درخشان آرتیست است و در این میان نیز جیک سعی دارد تا جلوی این قاتل سریالی را بگیرد و از کشته شدن افراد بیشتر جلوگیری کند.»

فیلم «قفس ذهن» داستان این دو کارآگاه را به تصویر خواهد کشید که با یک قاتل سریالی مصاحبه می‌کنند تا با کمک او بتوانند یک قاتل سریالی که در حال تقلید است را به دام بیاندازد. این فیلم همانطور که از داستانش پیدا است، سرشار از پیچش‌های داستانی جالب‌توجهی و مهیج خواهد بود که یادآور فیلم سکوت بره‌ها (Silence of the Lambs) است.

بازیگران فیلم Mindcage

کارآگاه جیک دویل و مری کلی دو شخصیت اصلی داستان فیلم «قفس ذهن» به شمار می‌روند و در این فیلم، مارتین لارنس (Martin Lawrence) نقش جیک دویل را بازی خواهد کرد. این بازیگر در دهه 90 بسیار شناخته شد و کارنامه هنری بسیار موفقی در هالیوود داشته است.

او با بازی در سریال کمدی What’s Happening Now در سال‌های 1987 تا 1988 میلادی حرفه بازیگری خود را آغاز کرد و با حضور در فیلم کار درست را انجام بده (Do the Right Thing) توانست به شهرت دست پیدا کند. او همچنین برای حضور در سیتکام مارتین (Martin) و مجموعه فیلم‌های پسران بد (Bad Boys) شناخته می‌شود.

ملیسا راکسبرا (Melissa Roxburgh) دیگر بازیگر اصلی فیلم «قفس ذهن» به شمار می‌رود که نقش کارآگاه مری کلی را بازی می‌کند. او بیشتر برای نقش‌آفرینی در مجموعه فیلم‌های خاطرات یک بچه بی‌عرضه (Diary of a Wimpy Kid) شناخته می‌شود و بازیگری توانمند در عرصه کمدی و درام است و اخیرا در سریال فهرست (Manifest) بازی کرده است.

یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم «قفس ذهن»، جان مالکوویچ (John Malkovich) است که نقش قاتلی سریالی به نام آرتیست را در این فیلم بازی می‌کند. او که سابقه بدست آوردن جایزه امی و نامزد شدن برای جوایز اسکار، گلدن گلوب و بفتا را در کارنامه خودش دارد، در بیش از 70 فیلم بازی کرده است. او اخیرا در سریال پاپ جدید (The New Pope) بازی کرده و بیشتر برای حضور در فیلم جان مالکوویچ بودن (Being John Malkovich) و فیلم روابط خطرناک (Dangerous Liaisons) شناخته می‌شود.

جیکوب گرودنیک (Jacob Grodnik) در نقش داچ، آیدن ترنر (Aiden Turner) در نقش دیل و جرمی ترنر (Jeremy Turner) در نقش قاتل تقلیدکننده از جمله دیگر بازیگران فیلم «قفس ذهن» به شمار می‌روند.

تاریخ اکران فیلم Mindcage

فیلم «قفس ذهن» در حال حاضر برای اکران در تاریخ 16 دسامبر سال 2022 میلادی (جمعه 25 آذر 1401) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم تنها در برخی از سینماهای منتخب اکران می‌شود و پس از آن به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان