قدرت بهادری: کسی فحاشی علیه تیم‌ها و بازیکنان را در لیگ فوتسال نمی‌شنود

بازیکن تیم فوتسال فرش آرا گفت: کسی فحاشی علیه تیم‌ها و بازیکنان را در برخی سالن‌ها نمی‌شنود.

قدرت بهادری: کسی فحاشی علیه تیم‌ها و بازیکنان را در لیگ فوتسال نمی‌شنود

قدرت بهادری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی پایان بازی تیم‌های فرش آرا و گیتی پسند اصفهان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: شروع خوبی نداشتیم و تا به خود آمدیم 3 گل خوردیم اما توانستیم دو گل متوالی بزنیم و به بازی برگردیم و در ادامه با بدشانسی امتیاز را واگذار کردیم.
بهادری ادامه داد: متاسفم که دوباره از تماشاگران اصفهانی به خانواده خودم فحش می‌شنوم. حداقل توقع بازیکنی مثل من که در اصفهان بازی کرده‌ام این است که حرمت نگه دارند. جالب اینکه لیدر رسمی باشگاه فحاشی می‌کند و نمیدانم چه هیزم تری به این فرد فروخته‌ام که این رفتار را انجام داد. واقعا این فوتسال چقدر مهم است که آدم بدترین حرف‌ها را علیه خانواده‌اش بشنود؟
وی ادامه داد: پس از این رفتار نزد کادر فنی گیتی پسند رفتم و از سرپرست تیمشان تنها درخواست کردم این لیدر به رفتارش پایان دهد اما به دلیل دور بودن این اتفاق از کادر فنی گیتی پسند، از سوی مربیان این تیم برداشت نامناسبی مبنی بر تحریک تماشاگران صورت گرفت که جالب نبود.
بهادری تصریح کرد: دوست دارم مسئولان کمیته انضباطی یک بار به سالن ها بیایند و ببینم چقدر تحمل دارند که کسی به ناموس آن‌ها فحاشی کند. ما در مشهد تیم‌ها را با احترام میزبانی می‌کنیم. متاسفانه کارت زرد بی موردی به دلیل اتفاقات اواخر جریان بازی گرفتم. چطور داور حرف درگوشی سرپرست ما را با تدارکات تیم می‌شنود، اما کسی فحاشی علیه تیم‌ها و بازیکنان را در برخی سالن‌ها نمی‌شنود و گزارش نمی‌کند؟
بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه فشار زیاد بازی باعث تحت تاثیر قرار گرفتن بازیکنان می‌شود خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته اتفاقی در جریان بازی به دلیل فشار زیاد آن دیدار رخ داد که باعث شد از طرف باشگاه محروم و در کمیته انضباطی جریمه شوم، به همین دلیل بعد از این دیدار از کمیته انضباطی خواستم که با توجه به فحاشی تماشاگران و فشار بازی یک طرفه موضوع را نبیند.
بازیکن تیم فوتسال فرش آرا اضافه کرد: امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات و بی‌اخلاقی‌ها در لیگ برتر فوتسال نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر