طرز تهیه کتلت کنجدی با طعم دل انگیز

در این مقاله با طرز تهیه کتلت کنجدی آشنا می شوید. این کتلت بسیار متنوع بوده و طعم بی نظیری دارد. شما می توانید این کتلت را با گوشت مرغ یا گوشت چرخی تهیه کنید.

طرز تهیه کتلت کنجدی با طعم دل انگیز

تهیه کتلت های خانگی کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه کتلت کنجدی که یک مدل متنوع از کتلت است، آشنا شوید. این کتلت بسیار پر خاصیت بوده و ترکیبات خوشمزه ای دارد.

دستور تهیه کتلت کنجدی

اگر می خواهید، انواعی از کتلت های خوشمزه خانگی را تهیه کنید، می توانید در این مطلب پخت کتلت کنجدی، کتلت سیب زمینی و کتلت برنج را آموزش ببینید. این نوع کتلت ها رسپی بسیار ساده ای دارند.

مواد لازم

  • سینه مرغ: 500 گرم
  • فلفل، نمک، زردچوبه، آویشن: به میزان لازم
  • سیب زمینی آب پز: 1 عدد
  • سبزی معطر: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر سوخاری: به میزان لازم
  • پیاز متوسط: 1 عدد
  • کنجد: 1 فنجان

طرز تهیه کتلت کنجدی

طرز تهیه کتلت کنجدی عالی

برای داشتن این نوع کتلت خوشمزه و خانگی باید ابتدا مرغ، پیاز، مقداری گوشت و سیب زمینی را با یکدیگر چرخ کنید. حالا باید تخم مرغ، ادویه و مقداری سبزی معطر اضافه نمایید. شما می توانید از سبزی نعناع، گشنیز و مقداری جعفری استفاده کنید.

در این مرحله باید نصف کنجد را به همراه مقداری آرد سوخاری درون مواد بریزید تا به قوام کافی برسد. مواد را مقداری ورز دهید تا جایی که خیلی سفت نشود. حالا مقداری از مایه کتلت ها برداشته و به شکل دلخواه درآورید.

کتلت ها را درون روغن داغ شده سرخ کنید. بعد از اینکه کتلت ها به خوبی سرخ و طلایی شد، درون دیس چیده و در کنار سبزی و ترشی دلخواه سرو نمایید. شما می توانید مقداری کنجد نیز روی کتلت ها بریزید.

شیوه تهیه کتلت کنجدی

همانطور که مطالعه کردید طرز تهیه کتلت کنجدی بسیار ساده است. شما در این بخش یک رسپی فوق العاده از آن را مطالعه کردید. این کتلت طعم بی نظیری داشته و برای افرادی که به کنجد علاقه ندارند، یک گزینه مناسب است تا از خواص آن بهره مند شوند.

این کتلت را می توانید در کنار پلوها و با نان سنگک هم سرو کنید. سرو این کتلت در کنار سبزی، ترشی و ماست هم فوق العاده خواهد بود. طعمی نظیر این کتلت و تنوع بالایی که دارند، موجب شده تا یک غذای جدید در برنامه شما عزیزان باشد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان