معرفی و بررسی خودروی جکJ۴

خودرویی در سبک سدان و در ابعادی جمع و جور که توسط جیانهایوی طراح و شخصی که پلت فرم نسل دوم JAC برای خودروهای جمع و جور طراحی کرد طراحی شده است.،جک J۴ دقیقا چیزی بین جک J۵ و جک J۳ است.درادامه با کاربلد همراه شوی...

طراحی ظاهری جک J4

در نمای روبرو یک جلو پنجره کرومی و چراغ‌هایی کوچک و رو به پایین را می‌‌بینیم. برروی سپر J4 به خوبی از خطوط و منحنی‌های تند استفاده شده و هماهنگی خوبی میان سپر و سایر بخش‌های نمای جلویی J4 دیده می شود. نمای جانبی و عقب J4 هم شباهتهای فراوانی با مدل J5 دارند و اوج این تشابه را می توانید در انتهای J4 مشاهده کنید!

باید گفت که J4 از نظر طراحی بسیار ساده بوده و نمی‌تواند مانند مدل J5 از چشم ایرانیان برق دزدی کند!

 

JAC_J4_Carbalad_1

 

JAC_J4_Carbalad_2

 

JAC_J4_Carbalad_3

طراحی داخلی جک J4

محیط داخلی J4 به خوبی طراحی شده و جای هیچ‌گونه گله و شکایت را باقی نگذاشته است. در این محیط به خوبی از نوارهای کرومی برای تزئین دریچه‌های کولر، دسته‌دنده، درب‌ها و کنسول مرکزی استفاده شده؛ که این موضوع ترکیبی زیبا از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای را به وجود آورده است. محیط داخلی جک J4 عرض و ارتفاعی معادل 1275 و 1505 میلی متر دارد که با توجه به این ارقام باید گفت که فضای کافی و راحتی در اختیار تمام سرنشینان J4 قرار دارد.

 

JAC_J4_Carbalad_4

 

مشخصات فنی جک J4

جک J4 در تمام نسخه‌ها به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده است. پیشرانه مذکور توان تولید قدرتی معادل 112 اسب بخار داشته و گشتاور آن 146 نیوتن‌متر است. این پیشرانه برای انتقال قدرت از یک گیربکس پنج سرعته دستی و یا اتوماتیک استفاده می‌کند و حداکثر سرعت جک J4 را به 180 کیلومتر در ساعت می‌رساند.ظرفیت باک سوخت این خودرو 45 لیتر بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است.

میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در نسخه دستی و اتوماتیک به ترتیب 5.9 و 6.2 لیتر است.

 

JAC_J4_Carbalad_7

 

امکانات و تجهیزات رفاهی جک J4

جک J4 در نسخه پایه امکانات زیادی ندارد؛ اما نسخه فول این خودرو از امکاناتی نظیره: سانروف، کروزکنترل،6 بلندگو، آینه‌های برقی، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و… بهره مند است؛ که تعداد آنها بسیار ناچیز بوده و ما را ناامید می‌کند، زیرا در جهان امروز، آپشن‌های ذکر شده جزء جدایی ناپذیر خودروها بوده و نبود آنها ما را به تعجب وا می‌دارد.

 

JAC_J4_Carbalad_5

 

ایمنی جک J4

جک J4 دارای 5 ستاره ایمنی از CNCAP چین است. ساختار بدنه J4 بنابر ادعای کمپانی JAC تمام استانداردهای اروپا را داراست. در ساخت بدنه جک J4 از فولادهایی با مقاومت بالا استفاده شده و این خودروی کوچک در نسخه فول خود مجهز به 6 کیسه هوا است.

این خودرو در نسخه فول به کمربند ایمنی Pretensioners مجهز شده و فرمان آن در تمام نسخه‌ها قابلیت جذب ضربه را دارد. نکته جالب توجه اینجاست که تمام سیستم‌های ایمنی جک J4 تحت لیسانس کمپانی بوش آلمان است.

 

JAC_J4_Carbalad_6

 

قیمت جک J4

اکنون بزودی شاهد تردد J4 در جاده‌های ایران خواهیم بود. مدل J4 در کشور چین با قیمت 62800 تا 82800 یوان عرضه می‌شود و که یک حساب سرانگشتی باید گفت که قیمت این خودرو در ایران باید زیر 50 میلیون تومان باشد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر