هر آنچه از فیلم Moving On باید بدانید

جین فوندا و لیلی تاملین بیش از چهل سال دوستی مشترک با یکدیگر دارند و در این مدت زمان نیز چهار پروژه بزرگ را به همراه یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. حالا آن‌ها در دهه هشتاد زندگی‌شان، یکی از زوج‌های قدرتمند هالیوود به شمار می‌روند که قرار است با فیلم سینمایی دیگری به روی پرده سینماها باز گردند.

هر آنچه از فیلم Moving On باید بدانید

جین فوندا و لیلی تاملین بیش از چهل سال دوستی مشترک با یکدیگر دارند و در این مدت زمان نیز چهار پروژه بزرگ را به همراه یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. حالا آن‌ها در دهه هشتاد زندگی‌شان، یکی از زوج‌های قدرتمند هالیوود به شمار می‌روند که قرار است با فیلم سینمایی دیگری به روی پرده سینماها باز گردند.

فیلم Moving On چهارمین پروژه آن‌ها به همراه یکدیگر به شمار می‌رود که اثری در ژانر کمدی است و در سال 2023 میلادی اکران می‌شود. در این فیلم، جین فوندا و لیلی تاملین نقش دو دوست دور از هم را بازی می‌کنند که پس از مدت‌ها بار دیگر کنار هم قرار می‌گیرد و قصد دارند تا از شوهر دوست مرده‌شان انتقام بگیرند که سال‌ها قبل به آن‌ها بدی کرده است.

پل وایتز علاوه بر اینکه فیلم‌نامه این فیلم را قلم زده، سکان کارگردانی آن را در دست داشته است، فیلمی که برای اولین بار در جشنواره تورنتو سال گذشته میلادی اکران شده بود و حالا در ماه مارس سال جاری میلادی قرار است به صورت سراسری به روی پرده بیاید.

جین فوندا و لیلی تاملین برای اولین بار در فیلم 9to5 محصول سال 1980 میلادی با یکدیگر همکاری داشتند و سپس به مدت هفت فصل در سریال گریس و فرانکی (Grace and Frankie) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس نقش‌آفرینی کردند. آن‌ها مدتی پیش در فیلم «هشتاد برای برادی» نقش‌آفرینی کردند و حالا نیز قرار است در فیلم تازه Moving On حضور داشته باشند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی داستان، بازیگران و همچنین تاریخ اکران این فیلم بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Moving On

نویسنده، کارگردان و همچنین تهیه‌کننده پل وایتز وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم کمدی و انتقام‌جویانه Moving On را برعهده دارد. این فیلم سومین همکاری میان پل وایز و بازیگر لیلی تاملین به شمار می‌رود و آن‌ها قبلا در فیلم مادربزرگ (Grandma) محصول سال 2015 و فیلم پذیرش (Admission) محصول سال 2013 میلادی با یکدیگری همکاری داشتند.

پل وایتز بیشتر برای کارگردانی فیلم پای آمریکایی (American Pie) محصول سال 1999 میلادی و همچنین فیلم کمدی عاشقانه درباره یک پسر (About a Boy) شناخته می‌شود. او همچنین در کارنامه هنری خودش سابقه کارگردانی فیلم فوکرهای کوچک (Little Fockers) محصول سال 2010 و فیلم پدرانه (Fatherhood) محصول سال 2021 با بازی کوین هارت را نیز دارد.

داستان فیلم Moving On

فیلم Moving On داستانی انتقام‌جویانه را روایت می‌کند و در عین حال، داستانی از دوستی و عشق گمشده را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که گاهی اوقات باید گذشته را رها کرد و از آن گذشت. این فیلم داستان دو دوست به نام‌های کلیر و اولین را دنبال می‌کند که در مراسم خاکسپاری دوست دیگر خود بار دیگر هم را می‌بینند.

آن‌ها سپس تصمیم می‌گیرند تا همسر دوست تازه فوت شده‌شان به نام هاوارد را به قتل برسانند چراکه او چندین سال پیش بدی بسیاری به کلیر کرده و حالا کلیر قصد دارد انتقام بگیرد. تلاش کلیر و اوِلین برای به قتل رساندن هاوارد سبب می‌شود تا آن‌ها بار دیگر دوستی بین خود را کشف کنند و با گذشته کنار بیایند و سعی در به سرانجام رساندن برنامه خودشان داشته باشند.

بازیگران فیلم Moving On

علاوه بر جین فوندا و لیلی تاملین که نقش‌های اصلی این فیلم کمدی را بازی می‌کنند، از جمله دیگر بازیگرانی که قرار است در این اثر نقش‌آفرینی کنند نیز می‌توان به مالکوم مک‌دوول، ریچارد راوندتری، کاترین دنت و سارا برنز اشاره کرد.

جین فوندا در اوایل سال 2023 میلادی در فیلمی بازی کرده و حالا قرار است با این فیلم تازه، دومین حضورش را روی پرده سینماها در یک سال رقم بزند. با این حال، او با حضور در فیلم باشگاه کتاب: فصل بعدی (Book Club: The Next Chapter) که دنباله‌ای برای فیلم اصلی به شمار می‌رود، قرار است سومین فیلم خودش در سال جاری میلادی را نیز رقم بزند.

تاریخ اکران فیلم Moving On

فیلم Moving On برای اکران در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 26 اسفند 1401) روی پرده سینماها برنامه‌ریزی شده است. این فیلم قبلا و در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی در جشنواره فیلم تورنتو 2022 اکران شده بود ولی اکران سراسری آن در ماه مارس سال جاری میلادی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان