طرز تهیه خوراک گوشت گاو و سیب زمینی با طعم فوق العاده

در این بخش بت طرز تهیه خوراگ گوشت گوساله خانگی آشنا می شوید. این خوراک طعم فوق العاده ای داشته و می توانید رسپی ساده ای از آن را در این بخش مطالعه نمایید.

طرز تهیه خوراک گوشت گاو و سیب زمینی با طعم فوق العاده

گوشت گوساله یک غذای لذیذ است که محبوبیت زیادی دارد و می توانید با آن تنوع غذایی فوق العاده ای داشته باشید. شما می توانید در این بخش طرز تهیه خوراک گوشت گاو را مطالعه که یک خوراک خوشمزه و جدید می باشد.

اگر می خواهید، یک غذای متنوع با گوشت گوساله داشته باشید، می توانید در آرگا رسپی های فوق العاده ای را مطالعه کنید. در لینک نیز طرز تهیه خوراک گوشت و عدس و خوراک گوشت چینی قرار داده شده است که می توانید، مطالعه نمایید.

نحوه تهیه خوراک گوشت گاو

مواد اولیه:

  • گوشت گوساله: 1 کیلوگرم
  • گوجه فرنگی: 3 عدد
  • هویج: 2 عدد
  • سیر: 3 حبه
  • پیاز خرد شده: 1 عدد
  • لیمو ترش: 2 عدد
  • سبزی معطر: به میزان لازم
  • روغن مایع: 3 قاشق غذاخوری
  • فلفل، دارچین، نمک: به میزان لازم
  • آرد گندم: 1 قاشق غذاخوری

مواد اولیه خوراک گوشت گاو

طرز تهیه خوراک گوشت گوساله:

ابتدا باید پیازها را خرد کرده و در مقداری روغن تفت دهید. مقداری زردچوبه زده و پیاز را هم بزنید. بعد از اینکه پیازها کمی سبک شدند، گوشت گوساله را اضافه کرده و کمی تفت دهید. بعد از اینکه گوشت تغییر رنگ داد، زیر حرارت را کم کنید. این گوشت باید با حرارت ملایم تفت بخورد.

پخت گوشت ها باید 10 دقیقه زمان ببرد تا گوشت کمی پخته شود. بعد از تفت خوردن گوشت ها باید مقداری آب جوش ولرم اضافه نمایید. 4 تا 5 لیوان برای پخت این گوشت خوب است. این گوشت باید به مدت 3 ساعت روی حرارت ملایم پخته شود. استفاده از ظرف بزرگ تر موجب شده تا پخت شما بهتر شود.

برای پخت بهتر باید نمک را آخر پخت اضافه نمایید. زمانی که گوشت شما پخته شد، باید مقداری رب گوجه فرنگی را در روغن تفت داده تا بوی خامی آن از بین برود و بعد رب را به گوشت خود اضافه کنید. حالا مقداری زعفران دم کرده به خوارک خود اضافه کرده تا عطر و طعم بهتری بگیرد.

طرز تهیه خوراگ گوشت گاو

در این مرحله از طرز تهیه خوراگ گوشت گوساله بعد از اینکه گوشت شما پخته شد و زعفران و نمک و ادویه را اضافه کردید، می توانید از مقداری سبزیجات معطر نیز برای خوشمزه تر شدن غذا استفاده کنید. مقداری سبزی معطر، هویج و لیمو ترش را در مرحله آخر به مواد اضافه نمایید.

می توانید به طور جداگانه سسی تهیه کرده و در کنار خوراک سرو کنید. آرد گندم را درون کمی روغن تفت داده و سبزیجات، نمک، فلفل ترکیب کرده و بعد از اینکه به غلظت رسید، در کنار خوراک سرو نمایید. شما می توانید این خوراک را در کنار برنج و به همراه نان نیز سرو کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان