معرفی فیلم Creed III با بازی مایکل بی جردن

به هنگام اکران فیلم کرید (Creed) در سال ۲۰۱۵ میلادی جان تازه‌ای به فرنچایز راکی (Rocky) دمیده شد. در این فیلم‌های تازه که دنباله‌ای برای فرنچایز راکی محسوب می‌شوند، راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه از این ورزش کنار رفته و حالا داستان بر محوریت بوکس جدیدتر و جوان‌تر است.

معرفی فیلم Creed III با بازی مایکل بی جردن

به هنگام اکران فیلم کرید (Creed) در سال 2015 میلادی جان تازه‌ای به فرنچایز راکی (Rocky) دمیده شد. در این فیلم‌های تازه که دنباله‌ای برای فرنچایز راکی محسوب می‌شوند، راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه از این ورزش کنار رفته و حالا داستان بر محوریت بوکس جدیدتر و جوان‌تر است.

فیلم‌های «کرید» توانستند به خوبی آن میراث فرنچایز اصلی را درون خودشان حفظ کنند و در عین حال، فراتر از آن قدم بگذارند و آثاری برجسته و موفق لقب بگیرند. در این فیلم‎‌ها شخصیت جدید آدونیس کرید با بازی مایکل بی جردن معرفی شده و حالا داستان این شخصیت قرار است در فیلم کرید 3 (Creed III) ادامه پیدا کند.

سکان کارگردانی فیلم اول را رایان کوگلر، کارگردان فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در دست داشته بود و دومین فیلم «کرید» را استیون کیپل جونیور کارگردانی کرده بود. با این حال، مایکل بی جردن قرار است سکان کارگردانی فیلم «کرید 3» را در دست داشته باشد که اولین تجربه کارگردانی وی محسوب می‌شود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این فیلم تازه آشنا شوید.

داستان فیلم Creed III

همانطور که در بالا گفته شده بود، مایکل بی جردن در اولین تجربه کارگردانی خودش، سکان کارگردانی فیلم «کرید 3» را دست دارد و بدون شک، این فیلم یکی از شخصی‌ترین داستان‌هایی خواهد بود که او بازگو خواهد کرد. کارگردان فیلم اصلی یعنی رایان کوگلر که سابقه همکاری زیادی با مایکل بی جردن را دارد، از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم تازه است.

رایان کوگلر همچنین به همراه برادرش به نام کینان کوگلر و زک بیلین فیلم‌نامه فیلم «کرید 3» را قلم زده‌اند. در این میان نیز جوزف شرلی وظیفه ساختن موسیقی متن فیلم را در دست دارد و کریمر مورگنتو فیلمبردار این اثر است.

داستان فیلم Creed III

در پایان فیلم دوم، آدونیس کرید توانست مبارزه‌ای را با ویکتور دراگو برنده شود و رقابتی طولانی مدت را پایان بدهد. این در حالی بود که پدر ویکتور یعنی ایوان دراگو در یک مبارزه پدر آدونیس به نام آپولو کرید را در اتفاقات فیلم راکی 4 (Rocky IV) محصول سال 1985 میلادی کشته بود. در این اثر، آدونیس سرانجام توانست با میراث خانوادگی خودش کنار بیاید، راکی توانست بار دیگر در کنار خانواده خودش قرار بگیرد و حتی ایوان و ویکتور نیز تصمیم گرفتند تا رقابت خودشان را کنار بگذارند و بیشتر روی رابطه پدر و پسری خودشان تمرکز کنند.

احتمال می‌رود که سومین فیلم از فرنچایز «کرید» بیشتر روی رشد شخصیتی آدونیس تمرکز داشته باشد و تبدیل شدن او به پدری برای دخترش را به نمایش بگذارد. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «کرید 3» به شرح زیر است:

«آدونیس کرید پس از اینکه توانست در دنیای بوکس به موفقیت بسیار بزرگی دست پیدا کند، حالا به رشد و شکوفایی خوبی در شغل و همچنین زندگی خانوادگی‌اش رسیده است. با این حال، دوست قدیمی و رقیب سابق او در دنیای بوکس یعنی دیمین پس از مدت‌ها از زندان آزاد می‌شود و حالا قصد دارد تا ارزش خودش در داخل رینگ را ثابت کند.

همین نیز باعث شکل‌گیری رقابت و مبارزه‌ای بین دو دوست قدیمی می‌شود. با این حال، آدونیس در این مبارزه باید همه چیز حرفه خودش را به خطر بیاندازد و این در حالی است که رقیب او هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد.»

بازیگران فیلم Creed III

مایکل بی جردن علاوه بر اینکه وظیفه کارگردانی فیلم «کرید 3» را در دست دارد، قرار است همانند دو فیلم قبلی، نقش آدونیس کرید را به تصویر بکشد. فیلم «کرید 3» اولین اثر در این فرنچایز به شمار می‌رود که شخصیت راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه در آن حضور ندارد. با این حال، تسا تامپسون که در فیلم‌های قبلی نقش همسر آدونیس به نام بیانکا کرید را بازی کرده بود، قرار است این نقش را در فیلم سوم نیز بازآفرینی کند.

فیلیشیا راشد نیز قرار است بار دیگر نقش مادر آدونیس به نام مری ان کرید را به تصویر بکشد. دو بوکسر اصلی فیلم‌های قبلی که آدونیس با آن‌ها مسابقه داده بود یعنی تونی بلیو در نقش ریکی کونلان و فلورین مونتینو در نقش ویکتور دراگو قرار است بار دیگر نقش‌های خودشان را در این فیلم تازه بازآفرینی کنند.

شخصیت مقابل آدونیس کرید در فیلم «کرید 3» که دوست قدیمی وی نیز محسوب می‌شود، دیمین اندرسون نام دارد و جاناتان میجرز این نقش را به تصویر می‌کشد. علاوه بر این بازیگران، بوکسورهای حرفه‌ای نیز قرار است در فیلم «کرید 3» حضور داشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به جیکوب دوران و کانلو آوارز اشاره کرد. از جمله دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان سلانیس لیوا، اسپنس مور 2 و تدئوس جی میکسون را نام برد.

تاریخ اکران فیلم Creed III

فیلم «کرید 3» در ابتدا برای اکران در ماه نوامبر سال 2022 میلادی برنامه‌ریزی شده بود اما بعدا اعلام شد که این فیلم قرار است در تاریخ 3 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 12 اسفند 1401) به روی پرده سینماها بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان