معرفی فیلم جنایی و مهیج Boston Strangler

چه خوب و چه بد، قاتلان سریالی یا زنجیره‌ای به موضوعی کاملا محبوب در اقتباس‌های سینمایی و سریالی تبدیل شدند. سریال هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey Dahmer Story) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس یکی از جدیدترین آثار در این زمینه به شمار می‌رود که به خوبی داستان این قاتل را به نمایش گذاشته بود و بیننده‌های بسیار زیادی جذب آن شدند.

معرفی فیلم جنایی و مهیج Boston Strangler

چه خوب و چه بد، قاتلان سریالی یا زنجیره‌ای به موضوعی کاملا محبوب در اقتباس‌های سینمایی و سریالی تبدیل شدند. سریال هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey Dahmer Story) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس یکی از جدیدترین آثار در این زمینه به شمار می‌رود که به خوبی داستان این قاتل را به نمایش گذاشته بود و بیننده‌های بسیار زیادی جذب آن شدند.

در حال حاضر، نمونه‌های بسیار زیادی از قاتلین سریالی واقعی وجود دارند که از آن‌ها می‌توان در دنیای فیلم و سریال استفاده کرد و حالا سرویس آنلاین هولو نیز قرار است اثری سینمایی بر اساس داستان قاتلی سریالی به نام جانی بوستون بسازد. این فیلم که با عنوان جانی بوستون (Boston Strangler) شناخته می‌شود، اولین اقتباس درباره این قتل‌های وحشتناک در شهر بوستون نیست.

در حقیقت در سال 1968 میلادی و چندین سال پس از اینکه قاتل محکوم و پرونده بسته شد، فیلمی درام در همین رابطه ساخته و به روی پرده سینماها آمد. داستان این فیلم کلاسیک روی کارآگاه‌هایی متمرکز است که سعی دارند تا این قاتل را پیدا کنند. با این حال، این فیلم تازه قرار است داستان را از زاویه دید دو روزنامه‌نگار روایت کند که تلاش می‌کنند داستان این قاتل سریالی را به کانون توجه بیاورند.

روزنامه‌نگارانی به نام لورتا مک‌لافلین و جین کول از روزنامه Record American کسانی بودند که چهار مقاله در رابطه با خفه‌کننده بوستون به چاپ رساندند و حالا قرار است داستان آن‌ها در این فیلم تازه برای مخاطبان امروزی به نمایش گذاشته شود. در ادامه همراه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این فیلم بدست بیاورید.

عوامل سازنده فیلم Boston Strangler

سکان نویسندگی و کارگردانی فیلم «جانی بوستون» را مت راسکین در دست دارد، کسی که قبلا سابقه اقتباس از داستان‌های واقعی را داشته و فیلم برنده جایزه ساندنس کراون هایتس (Crown Heights) محصول سال 2017 میلادی را ساخته است. فیلمساز برجسته ریدلی اسکات نیز از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم به شمار می‌رود.

داستان فیلم Boston Strangler

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «جانی بوستون» به شرح زیر است:

«فیلم «جانی بوستون» بر اساس قتل‌های صورت گرفته توسط جانی بوستون است و داستان واقعی لورتا مک‌لافلین روایت می‌شود که اولین روزنامه‌نگاری بود که قتل‌ها را به یکدیگر ربط داده و داستان این قاتل سریالی را پخش کرده است. او و همکارش جین کول توانستند تا چالش‌های موجود برای روزنامه‌نگاران زن در دهه 60 میلادی را کنار بزنند و بدنام‌ترین قاتل شهر را رسوا و آگاهی در بین زنان را بیشتر کنند.»

همه می‌دانند که اهداف و قربانی‌های این قاتل سریالی همگی زنان بودند. او نه تنها این زنان را به قتل می‌رسانده بلکه آن‌ها را فریب می‌داده و وارد خانه‌هایشان می‌شده است. او پس از اینکه آن‌ها را مورد آزار جنسی قرار می‌داد، با استفاده از روش همیشگی خودش یعنی خفه کردن با جوراب، آن‌ها را به قتل می‌رساند.

همانطور که در خلاصه این فیلم آمده، این دو روزنامه‌نگار توانستند بر مشکلات موجود بر سر راه خود غلبه کنند و این قتل‌های مختلف را به یکدیگر مرتبط کنند تا این قاتل زنجیره‌ای را آشکار نمایند. آن‌ها پس از متوجه شدن این موضوع، وظیفه خود دانستند که از پلتفرم در اختیار خودشان برای آگاهی بیشتر زنان نسبت به این قاتل و دیوانه استفاده کنند.

بازیگران فیلم Boston Strangler

کیرا نایتلی بیشتر برای نقش‌آفرینی در مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) شناخته می‌شود و سابقه بازی در آثار بسیار موفق و برجسته‌ای همچون فیلم غرور و تعصب (Pride & Prejudice) محصول سال 2005 و فیلم بازی تقلید (The Imitation Game) محصول سال 2014 میلادی را در کارنامه خودش دارد. این بازیگر در فیلم «جانی بوستون» نقش روزنامه‌نگار لورتا مک‌لافلین را بازی می‌کند.

در کنار کیرا نایتلی نیز نامزد جایزه امی و ستاره سریال بازماندگان (The Leftovers) و سریال عصر طلایی (The Gilded Age) یعنی کری کان نقش دیگر روزنامه‌نگار به نام جین کول را بازی خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی قرار است در فیلم «جانی بوستون» نقش این قاتل سریالی را بازی کند اما شایعات حاکی از آن هستند که دیوید دستمالچیان برای ایفای این نقش به خدمت گرفته شده است.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «جانی بوستون» می‌توان به الساندرو نیوولا، کریس کوپر، روری کوچرین، مورگان اسپکتور، رابرت جان بورک، کریس سیدبری، ایوان مارتین، ‌ملانی هوبرت و جان لیندستورم اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم Boston Strangler

فیلم «جانی بوستون» محصولی از سرویس آنلاین هولو به شمار می‌رود که زیر مجموعه‌ای از کمپانی دیزنی است. این فیلم قرار است در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 26 اسفند 1401) روی سرویس آنلاین هولو عرضه شود و روی پرده سینماها اکران نخواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان