معرفی فیلم کمدی و ورزشی Champions

همه یک فیم ورزشی خوب و الهام‌بخش را دوست دارند و حتی اگر چندان علاقه‌ای به رشته‌های ورزشی نداشته باشید، این گونه آثار به اندازه کافی شاداب و دلچسب هستند که مطمئنا شما را سرگرم خواهند کرد

معرفی فیلم کمدی و ورزشی Champions

همه یک فیم ورزشی خوب و الهام‌بخش را دوست دارند و حتی اگر چندان علاقه‌ای به رشته‌های ورزشی نداشته باشید، این گونه آثار به اندازه کافی شاداب و دلچسب هستند که مطمئنا شما را سرگرم خواهند کرد. یکی از جدیدترین فیلم‌ها در این ژانر نیز فیلم قهرمان‌ها (Champions) است. در این فیلم، وودی هارلسون نقش یک مربی سابق بسکتبال لیگ نوجوانان را بازی می‌کند که حالا مجبور است تیمی از بازیکنان کم‌توان ذهنی را مدیریت و آن‌ها را برای المپیک ویژه آماده کند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره داستان، بازیگران و تاریخ اکران این اثر بدست بیاورید.

عوامل سازنده فیلم Champions

بابی فارلی سکان کارگردانی فیلم «قهرمان‌ها» را در دست دارد، کسی که قبلا به همراه برادرش پیتر چندین فیلم کمدی کلاسیک را کارگردانی کرده‌اند که شامل فیلم احمق و احمق‌تر (Dumb and Dumber)، فیلم مری یه جوریه (There’s Something About Mary) و فیلم من، خودم و آیرین (Me, Myself & Irene) می‌شود.

آخرین فیلمی که این برادران به همراه یکدیگر کارگردانی کردند، فیلم احمق و احمق‌تر (Dumb and Dumber To) محصول سال 2014 میلادی بود که با وجود موفقیت در گیشه، نتوانست همانند اثر قبلی برجسته و موفق باشد. از آن زمان نیز پیتر فارلی بیشتر فیلم‌های درام را کارگردانی کرده که شامل برنده جایزه اسکار بهترین اثر سال یعنی فیلم کتاب سبز (Green Book) محصول سال 2018 و فیلم بزرگترین سفر تمام زمان‌ها برای آبجو (The Greatest Beer Run Ever) محصول سال 2022 میلادی است. مارک زیمو نیز وظیفه نگارش فیلم‌نامه اقتباسی فیلم «قهرمان‌ها» را برعهده داشته است.

آیا فیلم Champions بر اساس داستانی واقعی است؟

فیلم «قهرمان‌ها» بر اساس فیلمی اسپانیایی به نام Campeones محصول سال 2018 میلادی است و این اثر نیز خودش با الهام از داستان واقعی تیم المپیک ویژه والنسیا آدرس ساخته شده است. فیلم اصلی نیز همانند این اثر بازسازی شده داستان یکسانی دارد و به هنگام اکرانش توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و به پرفروش‌ترین فیلم سال 2018 اسپانیا تبدیل شود.

داستان فیلم Champions

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «قهرمان‌ها» به شرح زیر است:

«در فیلم «قهرمان‌ها» وودی هارلسون نقش یک مربی سابق بستکتبال در لیگ نوجوانان را بازی می‌کند که پس از انجام یک سری اشتباهات، دادگاه به او دستور می‌دهد تا تیمی از بازیکنان دارای ناتوانی‌های ذهنی را سرمربی‌گری کند. او به سرعت متوجه می‌شود که علیرغم تردیدهایش نسبت به این موضوع، این تیم با هم می‌توانند فراتر از آنچه تصور می‌کردند، پیش بروند.»

بازیگران فیلم Champions

در فیلم «قهرمان‌ها» وودی هارلسون نقش مارکوس را ایفا می‌کند که یک مربی بستکبال جنجالی لیگ نوجوانان به شمار می‌رود که به حکم دادگاه اکنون سرمربی تیمی از کم‌توان‌های ذهنی است. با اینکه او در ابتدا از این ایده خوشش نمی‌آید اما به زودی در داخل تیم جای می‌گیرد و با اعضای این تیم حس نزدیک‌تری پیدا می‌کند.

وودی هارلسون سابقه بازی در سیتکام کلاسیک چیرز (Cheers) را در کارنامه خودش دارد و برای این نقش‌آفرینی خودش جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد در سریال کمدی در مراسم امی را بدست آورد. او همچنین در فیلم‌های مورد تحسین و برجسته‌ای نقش‌آفرینی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم مردم علیه لری فلینت (The People vs. Larry Flynt)، فیلم پیام‌آور (The Messenger)،‌ فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri) اشاره کرد که همگی آن‌ها نامزد دریافت جایزه اسکار شدند.

این بازیگر همچنین در فرنچایزهای بزرگ و اکشن نیز حضور داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) و ونوم (Venom) اشاره کرد. او همچنین در کنار متیو مک‌کانهی در اولین فصل از سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) محصول شبکه اچ‌بی‌او نقش‌آفرینی کرد و برای آن نامزد دریافت جایزه امی شد.

کیتلین اولسن دیگر بازیگر فیلم «قهرمان‌ها» به شمار می‌رود که نقش معشوقه مارکوس به نام الکس را ایفا می‌کند و از قضا او خواهر بزرگتر یکی از اعضای تیم است. این بازیگر بیشتر برای ایفای نقش دی رینولدز در سیتکام فیلادلفیا همیشه آفتابی است (It’s Always Sunny in Philadelphia) محصول شبکه اف ایکس شناخته می‌شود. او همچنین اخیرا در سریال کمدی هک (Hacks) شبکه اچ‌بی‌او بازی کرده و سابقه حضور در فیلم‌هایی همچون کایوت آگلی (Coyote Ugly)، مخمصه (The Heat) و انیمیشن در جستجوی دوری (Finding Dory) را در کارنامه هنری خودش دارد.

ارنی هادسون نیز در فیلم «قهرمان‌ها» نقش یک مربی بستکبال به نام فیل را بازی می‌کند که مارکوس در طی یک مسابقه با او دعوا می‌کند و همین نیز باعث اخراج وی می‌شود. این بازیگر بیشتر برای ایفای نقش وینستون زدمور در دو فیلم ابتدایی شکارچیان ارواح (Ghostbusters) شناخته می‌شود که این نقش را در فیلم شکارچیان ارواح: میراث (Ghostbusters: Afterlife) بازآفرینی کرده است.

تاریخ اکران فیلم Champions

فیلم «قهرمان‌ها» قرار است در تارخ 24 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 4 فروردین 1402) روی پرده سینماها اکران شود که مصادف با اکران فیلم جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان