همه چیز درباره سریال Daisy Jones and The Six

اقتباس از کتاب‌ها همیشه مورد توجه فیلم‌سازان قرار داشته و حالا نیز قرار است کتاب دیگری به یک سریال تبدیل شود که مطمئنا کسانی که با کتاب آن آشنایی دارند خبری خوشحال‌کننده به شمار می‌رود

همه چیز درباره سریال Daisy Jones and The Six

اقتباس از کتاب‌ها همیشه مورد توجه فیلم‌سازان قرار داشته و حالا نیز قرار است کتاب دیگری به یک سریال تبدیل شود که مطمئنا کسانی که با کتاب آن آشنایی دارند خبری خوشحال‌کننده به شمار می‌رود. سریال دیزی جونز و شش نفر (Daisy Jones and The Six) اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته تیلور جنکینز رید است، کتابی که در سال 2019 میلادی به چاپ رسید و به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد.

خود تیلور جنکینز رید وظیفه تهیه‌کنندگی این مینی سریال 10 قسمتی را در کنار ریس ویترسپون برعهده دارد، سریالی که تریکیبی از شایعات، مثلث‌های عشقی و نوستالژی دهه هفتادی را برای بیننده‌ها به ارمغان می‌آورد. در ادامه همراه با ما باشید تا با این سریال تازه بیشتر آشنا شوید.

عوامل سازنده سریال Daisy Jones and The Six

اسکات نئوستادتر و مایکل اچ وبر که بیشتر برای نوشتن فیلم‌های کمدی عاشقانه‌ای همچون هنرمند فاجعه (The Disaster Artist) و 500 روز تابستان (500 Days of Summer) شناخته می‌شوند، وظیفه نگارش داستان سریال «دیزی جونز و شش نفر» را برعهده داشته‌اند. آن‌ها همچنین از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر به شمار می‌روند. چکو وارسه وظیفه فیلمبرداری این سریال را برعهده دارد و جسیکا کندر نیز طراح تولید آن است.

داستان سریال Daisy Jones and The Six

سریال «دیزی جونز و شش نفر» داستان یک گروه راک در دهه هفتاد میلادی را مورد بررسی قرار می‌دهد و از شروع فعالیت آن‌ها در عرصه موسیقی در لس آنجلس تا تبدیل شدن آن‌ها به یکی از نمادین‌ترین گروه‌های تارخی و همچنین شرایط جدایی آن‎‌ها در اوج شهرت را برای بیننده‌ها به نمایش در می‌آورد.

در این سریال، طرفداران می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره زندگی شخصیت‌های اصلی بدست بیاورند چراکه در این کتاب،‌ گراهام، ادی، کارن، وارن و بیلی که اعضای گروه هستند، روایت‌هایی دست اول از رشد و انحلال گروه را به اشتراک گذاشته‌اند. آن‌ها همچنین به صحبت درباره دوران حضورشان روی صحنه و همچنین اتفاقات پشت صحنه صحبت کردند.

بازیگران سریال Daisy Jones and The Six

رایلی کیو قرار است نقش اصلی سریال «دیزی جونز» به نام دیزی جونز را بازی کند. این بازیگر به عنوان نوه اسطوره راک اند رول الویس پراسلی شناخته می‌شود و همین نیز باعث شده تا او به خوبی از جزئیات زندگی یک ستاره راک آگاهی داشته باشد و بداند که چطور این نقش خواننده راک را به تصویر بکشد.

کاملا مورونه نیز مدلی بسیار موفق به شمار می‌رود که همزمان با رایلی کیو به جمع بازیگران سریال «دیزی جونز و شش نفر» اضافه شده بود و قرار است نقش کامیلا دان را ایفا کند. نقش رهبر این گروه به نام بیلی دان را نیز سم کلافلین ایفا خواهد کرد که بیشتر برای بازی در نقش فینیک ادیر در فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (Hunger Games) شهرت دارد. جذبه بین دیزی جونز و بیلی دان یکی از نکات برجسته رمان بوده و مطمئنا طرفداران بی‌صبرانه منتظر دیدن این جذبه در دنیای سریال هستند.

ویل هریسون نیز نقش برادر بیلی به نام گراهام دان را در سریال «دیزی جونز و شش نفر» ایفا خواهد کرد. سباستین چاکون نیز دیگر بازیگر این سریال محسوب می‌شود که نقش درامر گروه به نام وارن رودز را ایفا می‌کند. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال نارکوها (Narcos) شناخته می‌شود.

جاش وایت‌هاویس که بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال Valley Girl و همچنین سرال پولدارک (Poldark) شناخته می‌شود، قرار است در این سریال تازه نقش ادی روندتری را ایفا کند. نقش بهترین دوست دیزی به نام سیمونه جکسون را نیز نابیا بی بازی می‌کند که بیشتر برای حضور در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) و عروسی سفید (White Wedding) شهرت دارد. از جمله دیگر بازیگران سریال «دیزی جونز و شش نفر» نیز می‌توان به تیموتی اولیفنت در نقش راد، ژاکلین اوبرادورس در نقش لوسیا و تام رایت در نقش تدی اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال Daisy Jones and The Six

سریال «دیزی جونز و شش نفر» اثری محصول سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود که پخش آن قرار است از تاریخ 3 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 12 اسفند 1401) شروع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان