آنچه از فصل سوم سریال Ted Lasso باید بدانید

در دو فصل ابتدایی سریال تد لسو (Ted Lasso) بیننده‌ها شاهد بودند که مالک باشگاه ای‌اف‌سی ریچموند یعنی ربکا والتون یک مربی فوتبال آمریکایی به نام تد لسو را به خدمت گرفت تا سرمربی‌گری یک تیم فوتبال را در دست بگیرد. در انتهای فصل اول،‌ تد سعی کرد تا به دنبال باخت در بازی پایانی از سرمربی‌گری این تیم استعفا بدهد اما این اتفاق رخ نداد.

آنچه از فصل سوم سریال Ted Lasso باید بدانید

در دو فصل ابتدایی سریال تد لسو (Ted Lasso) بیننده‌ها شاهد بودند که مالک باشگاه ای‌اف‌سی ریچموند یعنی ربکا والتون یک مربی فوتبال آمریکایی به نام تد لسو را به خدمت گرفت تا سرمربی‌گری یک تیم فوتبال را در دست بگیرد. در انتهای فصل اول،‌ تد سعی کرد تا به دنبال باخت در بازی پایانی از سرمربی‌گری این تیم استعفا بدهد اما این اتفاق رخ نداد.

تد و تیم در فصل دوم بسیار تلاش کردند تا پیروز میدان باشند و این در حالی بود که تد با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم می‌کرد و دو نفر از اعضای تیم نیز عاشق کیلی جونز شدند. حالا به دنبال اتفاقات تعلیق‌آمیز فصل دوم، همه بیننده‌ها مشتاقانه منتظر پخش فصل سوم هستند تا جواب سوالات خودشان را بیابند.

سریال «تد لسو» اثری کمدی و برنده جایزه از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که تاکنون توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در بین مخاطبان دست پیدا کند. این در حالی است که در پایان فصل دوم، تیم ای‌اف‌سی ریچموند توانست بار دیگر به لیگ برتر انگلیس باز گردد و حالا باید با خطرات بیشتری مواجه شوند و مسابقات مهم‌تر و سخت‌تری را پشت سر بگذرانند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این سریال کمدی و ورزشی آشنا شوید.

داستان فصل سوم سریال Ted Lasso

در قسمت پایانی فصل دوم سریال «تد لسو»، این مربی توانست تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند و پس از یک نیمه سخت، بازی را برنده شود که به معنای آن بود که تیم ای‌اف‌سی ریچموند به لیگ برتر بازگشته است. در فصل سوم، حالا تیم باید با مسابقات بسیار ریسکی‌تر روبه‌رو شوند و این در حالی است که آن‌ها کمک مربی خودشان یعنی نیتن را در اختیار ندارند.

در فصل قبلی، نیت علیه تیم شد و این تیم را ترک کرد تا سرمربی‌گری تیم رقیب یعنی باشگاه وست هم یونایتد را برعهده بگیرد، تیمی که توسط روپرت خریداری شده است. در فصل سوم، سریال به رقابت میان این دو تیم و همچنین تنش میان سرمربی‌های آن‌ها خواهد پرداخت و همین نیز سبب شده تا این فصل بسیار جالب‌توجه باشد.

رابطه بین روی و کیلی نیز درام و حس خوبی به سریال «تد لسو» اضافه کرده و با توجه به اتفاقات قسمت پایانی فصل دوم، به نظر می‌رسد که این دراما قرار است در فصل سوم سریال نیز ادامه داشته باشد. در حقیقت، فصل دوم زمینه را برای جدایی این زوج مهیا کرد و حالا باید دید که رابطه آن‌ها چگونه رقم می‌خورد و این موضوع چه تأثیری روی جیمی خواهد داشت.

بازیگران فصل سوم سریال Ted Lasso

همانند دو فصل قبلی، جیسون سودیکیس بار دیگر در فصل سوم سریال «تد لسو» نقش شخصیت اصلی داستان به نام تد لسو را ایفا خواهد کرد و حالا این مربی باید تیمش را بار دیگر در لیگ برتر انگلیس هدایت کند. سودیکیس برای نقش‌آفرینی خودش در فصل دوم توانست جایزه امی را بدست بیاورد و حالا باید دید که او چه نقش‌آفرینی‌ای در فصل سوم ارائه خواهد داد.

هانا وادینگهام دیگر بازیگر سریال به شمار می‌رود که بار دیگر نقش ربکا ولتون و مالک باشگاه ای‌اف‌سی ریچموند را بازی خواهد کرد. آنتونی هد نیز بار دیگر نقش روپرت را ایفا می‌کند، کسی که اکنون مالکیت تیم رقیب ریچموند یعنی وست هم را در دست دارد. سرمربی این تیم نیز نیت است که نیک محمد آن را ایفا می‌کند.

از جمله دیگر بازیگران سریال «تد لسو» در فصل سوم آن نیز می‌توان به چارلی هیسکاک در نقش ویل کیتمن، جرمی سوئیفت در نقش لزلی هیگینز، برندن هانت در نقش کوچ بیرد و جونو تمپل در نقش کیلی جونز اشاره کرد. البته در این میان، به نظر می‌رسد که سارا نیلز نقشش به عنوان دکتر شارون فیلدستون را بازآفرینی نخواهد کرد. برت گلدشتاین و فیل دانستر نیز بار دیگر نقش‌های خودشان به عنوان روی و جیمی را در فصل سوم بازآفرینی می‌کنند.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Ted Lasso

اولین فصل از سریال «تد لسو» 10 قسمت داشت و فصل دوم آن نیز 12 قسمت داشت که قسمت پایانی آن نیز تقریبا یک ساعته بود. حالا فصل سوم سریال «تد لسو» نیز قرار است همانند فصل قبلی 12 قسمت داشته باشد. سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس قرار است پخش فصل سوم سریال را از تاریخ 15 مارس سال 2023 میلادی (چهارشنبه 24 اسفند 1401) شروع کند. قسمت‌ها به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه روی این سرویس آنلاین عرضه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان