معرفی سریال Swarm ساخته دونالد گلاور

سریال گروه (Swarm) جدیدترین ساخته دونالد گلاور به شمار می‌رود. این خواننده، بازیگر، نویسنده و کارگردان سریال جدید خودش را با همکاری استودیو آمازون ساخته که قرار است ماه آینده میلادی پخش شود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

معرفی سریال Swarm ساخته دونالد گلاور

سریال گروه (Swarm) جدیدترین ساخته دونالد گلاور به شمار می‌رود. این خواننده، بازیگر، نویسنده و کارگردان سریال جدید خودش را با همکاری استودیو آمازون ساخته که قرار است ماه آینده میلادی پخش شود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

به دنبال اتمام سریال آتلانتا (Atlanta)، گلاور از شتاب کاری خودش نکاسته و همچنان به روند داستان‌سرایی‌های خودش مرتبط با موسیقی و همچنین با حضور بازیگران آفریقایی آمریکایی ادامه می‌دهد. این سریال در ابتدا با عنوان Hive توسعه داده شده بود اما دونالد گلاور بعدا نام آن را به «گروه» تغییر داد.

دونالد گلاور سریال «گروه» را با همکاری جنین نابرز توسعه داده است. این در حالی است این کمدین، بازیگر و رپر همچنین قرار است ریبوت تازه فیلم آقا و خانم اسمیت (Mr. and Mrs. Smith) را با کمک فرانچسکا اسلون بسازد و در آن نقش‌آفرینی نیز بکند.

داستان سریال Swarm

همانطور که دونالد گلاور آشکار کرده، سریال «گروه» پیرامون شخصیتی شبیه به بیانسه و طرفدار شیفته وی است. همانطور که مشخص است، این سریال قرار است نظراتی انتقادی و شدیدی درباره فرهنگ طرفداری و روابط فرااجتماعی بین طرفداران و افراد مشهور ارائه کند. با توجه به این واقعیت که بیانسه و دیگر هنرمندان محبوب عرصه موسیقی به داشتن طرفداران شیفته معروف هستند، همین نیز داستان جذابی را برای سریال «گروه» فراهم آورده است که به بررسی این فرهنگ خواهد پرداخت.

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فصل اول سریال «گروه» به شرح زیر است:

«سریال «گروه» توسط جنین نابرز و دونالد گلاور خلق شده و داستان یک طرفدار شیفته و مشتاق به نام دره با بازی دومینیک فیشبک را روایت می‌کند. شیفتگی و وسواس شدید دره نسبت به موزیسین محبوبش سبب شده تا او دست به اعمال بسیار زشتی بزند اما این شیفتگی تا چه اندازه روی او تأثیر می‌گذارد و او را به کجا سوق خواهد داد؟»

علاوه بر این، استودیو آمازون درباره اولین فصل از سریال «گروه» اظهار داشته که اتفاقات فصل اول سریال در سال‌های بین 2016 تا 2018 میلادی جریان دارد و شیفتگی شدیدی طرفداری به نام دره را دنبال می‌کند که علاقه‌اش نسبت به محبوب‌ترین و بزرگترین ستاره پاپ جهان، او را به سمت سفری به سراسر کشور و با ماجراجویی‌های غیرمنتظره سوق می‌دهد.

بازیگران و عوامل سازنده سریال Swarm

در سریال «گروه»، دومینیک فیشبک نقش این طرفدار شیفته به نام دره را بازی می‌کند. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم یهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah) شناخته می‌شود و سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های دیگری همچون فیلم پروژه قدرت (Project Power)، فیلم نفرتی که تو می‌کاری (The Hate U Give) و همچنین سریال شیطان (The Deuce) و سریال عشق مدرن (Modern Love) را در کارنامه خودش دارد.

در کنار او نیز بازیگران دیگری در سریال «گروه» نقش‌آفرینی می‌کنند که شامل کلوئی بیلی و دامسون ادریس می‌شود. کلوئی بیلی که سابقه بازی در سریال Grown-ish را در کارنامه خودش دارد، در این سریال تازه نقش خواهر دره به نام ماریسا را به تصویر می‌کشد و دامسون ادریس نیز نقش نامزد ماریسا به نام خالد را ایفا می‌کند.

تریلرهای منتشر شده برای فصل اول سریال «گروه» همچنین نشان داده که بازیگران مهمان متعددی در این اثر حضور خواهند داشت که شامل ریکی تامپسون، پاریس جکسون، روری کالکین، کیرسی کلمونز و بایرون باورز می‌شود. در حال حاضر نقش این بازیگران در سریال به طور دقیق مشخص نشده است.

همانطور که در بالا ذکر شده بود، دونالد گلاور و جنین نابرز که خالقان این اثر هستند، مدیران اجرایی آن نیز محسوب می‌شوند. دونالد گلاور همچنین کارگردانی قسمت اول را انجام داده است. از جمله نویسندگان این اثر نیز می‌توان به استیون گلاور، کارن جوزف ادکاک و مالینا اوباما اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال Swarm

سریال «گروه» اثری در ژانر ترسناک به شمار می‌رود که اولین فصل از آن هفت قسمت یک ساعته دارد و قرار است تمام قسمت‌ها به صورت یکجا در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 26 اسفند 1401) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم به صورت انحصاری عرضه شوند. قبل از این نیز سریال «گروه» در جشنواره فیلم SXSW در تاریخ 10 مارس پخش خواهد شد.

آیا فصل دوم سریال Swarm ساخته می‌شود؟

سازندگان سریال «گروه» و همچنین سران سرویس آنلاین آمازون پرایم امیدوار هستند که این سریال تازه بتواند جانشین بسیار خوبی برای سریال محبوب و موفق «آتلانتا» باشد اما در حال حاضر هیچ خبری رسمی درباره تمدید این سریال برای فصل دوم منتشر نشده است. با این حال، حضور عوامل سازنده برجسته و با سابقه سبب شده تا آینده این اثر روشن باشد و شانس آن برای تمدید برای فصل دوم بالا باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان