معرفی سریال Rabbit Hole با بازی کیفر ساترلند

اسرار قتل، تئوری‌های توطئه و شجاعت‌های جاسوسی سه ضلعی هستند که بخش عمده‌ای از ادبیات و فیلم‌های سینمایی مهیج جاسوسی را به خودشان اختصاص می‌دهند

معرفی سریال Rabbit Hole با بازی کیفر ساترلند

اسرار قتل، تئوری‌های توطئه و شجاعت‌های جاسوسی سه ضلعی هستند که بخش عمده‌ای از ادبیات و فیلم‌های سینمایی مهیج جاسوسی را به خودشان اختصاص می‌دهند. از جیمز باند گرفته تا جیسون بورن، ما شاهد برخی از بهترین داستان‌های جاسوسی تخیلی تمام دوران بودیم. سریال لانه خرگوش (Rabbit Hole) نیز جدیدترین اثر این ژانر به شمار می‌رود که قرار است ترکیبی جذاب را به نمایش بگذارد و ستاره سریال 24 یعنی کیفر ساترلند نقش اصلی آن را ایفا می‌کند.

کاملا مشخص است که این اولین باری نیست که ساترلند نقش یک مامور مخفی را بازی می‌کند. از همین رو، زمانی که برای اولین بار ساخت این سریال اعلام شد، از همان ابتدا آن را با سریال اکشن و مهیج قبلی وی یعنی سریال 24 محصول شبکه فاکس مقایسه کردند. در سریال 24، کیفر ساترلند نقش ماموری بسیار کارآمد به نام جک بائر را بازی می‌کند که برای واحد ضد تروریسم لس آنجلس کار می‌کند. با این حال، بر خلاف شخصیت جک، این نقش تازه کیفر ساترلند در سریال «لانه خرگوش» جان ویر نام دارد و با یک تیم یا سازمان کار نمی‌کند.

او تنها است و در مسیر خود نیز متحدان غیرمنتظره‎‌‌ای پیدا می‌کند و به دنبال پیدا کردن سرنخ‌ها و منابع می‌گردد و حقیقت درباره یک توطئه بسیار بزرگ را آشکار می‌کند. این در حالی است که او سعی دارد تا خودش را از چنگال یک گروه مخفی که قصد نابودی‌اش را دارند، ایمن نگه دارد. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا بیشتر با کاراکترها، داستان، بازیگران و عوامل سازنده این سریال تازه آشنا شوید.

عوامل سازنده سریال Rabbit Hole

سریال «لانه خرگوش» را جان ریکوا و گلن فیکارا خلق کرده‌اند و خود آن‌ها در کنار کیفر ساترلند از جمله تهیه‌کننده‌های اجرایی آن محسوب می‌شوند. ریکوا و فیکارا قبلا در سریال‌های اکشن کمدی و کمدی تلخ متعددی همکاری کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم بابانوئل بد (Bad Santa)، گربه‌ها و سگ‌ها (Cats & Dogs) و دوست دارم فیلیپ موریس (I Love You Phillip Morris) اشاره کرد. آن‌ها همچنین اخیرا سریال گشت گذار در جنگل (Jungle Cruise) را ساخته‌اند.

داستان سریال Rabbit Hole

داستان سریال «لانه خرگوش» بر اساس چندین تئوری توطئه از دنیای واقعی ساخته شده و داستان یک سازمان مخفی یا قدرتی بالاتر در پشت پرده را بازگو می‌کند. کیفر ساترلند در این اثر نقش یک جاسوس شرکتی به نام جان ویر را ایفا می‌کند که قبلا در برخی از معاملات این شرکت شرکت داشته اما وقتی خودش قربانی یکی از همین فریبکاری‌ها می‌شود، زندگی‌اش به طور کامل زیر و رو می‌گردد.

پاپوشی برای جان ویر به خاطر قتل ادوارد هم با بازی راب یانگ ایجاد شده، کسی که یک غول شرکتی ه شمار می‌رود و افراد او توانایی دستکاری و تأثیرگذاری بر بخش بزرگی از مردم را دارند. آن‌ها قصد دارند زندگی و شهرت ویر را کاملا از بین ببرند و همین نیز سبب می‌شود تا او در حال فرار از دست آن‌ها باشد.

در حالی که ویر برای فاش کردن حقیقت واقعی پشت ماجرا در محل کار خودش تلاش می‌کند، متوجه می‌شود که هر چه در این ماجرا عمیق‌تر می‌شود، موارد بیشتری آشکار می‌شوند و مبارزه او برای بقاء در نهایت به تلاشی برای دموکراسی بدل می‌گردد.

بازیگران سریال Rabbit Hole

سریال «لانه خرگوش» مجموعه‌ای بسیار عالی از بازیگران را به خود جذب کرده و در رأس آن‌ها نیز کیفر ساترلند نقش شخصیت اصلی داستان به نام جان ویر را ایفا می‌کند. جان ویر یک جاسوس شرکتی است که زندگی‌شان توسط همان افرادی که برای آن‌ها کار می‌کرده، به نابودی کشیده شده است.

راب یانگ که بیشتر برای ایفای نقش لارنس یی در سریال وراثت (Succession) شهرت دارد، قرار است در سریال «لانه خرگوش» نقش ادوارد هم را ایفا می‌کند، کسی که مرگش زندگی ویر را در مسیری پر از پیچ و تاب قرار می‌دهد. ستاره سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یعنی چارلز دنس نیز که بیشتر برای ایفای نقش تایوین لنیستر شهرت دارد و تحسین شده است، نقش دکتر بن ویلسون را در این سریال اکشن و جاسوسی تازه ایفا می‌کند.

وندی ماکنا نیز نقش دبرا را ایفا می‌کند که یکی از قابل اعتماد‌ترین مجریان خبر در کشور آمریکا است. او می‌خواهد تا اولین کسی باشد که این خبر را منتشر می‌کند اما در ابتدا قصد دارد تا اعتبار و صحت داستان را تایید کند. از جمله دیگر بازیگران این سریال نیز می‌توان متا گولدینگ در نقش هیلی وینتون، انید گراهام در نقش جوزفین مدی، جیسون باتلر هارنر در نقش ولانس، ایسهان دیو در نقش حافظ، مارک وینیک در نقش یانگ کراولی و والت کلینک در نقش اینترن اشاره کرد.

آیا فصل دوم سریال Rabbit Hole ساخته می‌شود؟

در حال حاضر به صورت رسمی ساخت فصل دوم سریال «لانه خرگوش» تأیید نشده اما با توجه به میزان بیننده فصل ابتدایی این سریال، سرویس آنلاین پارامونت پلاس درباره سرنوشت آن تصمیم خواهد گرفت.

تاریخ پخش سریال Rabbit Hole

سریال «لانه خرگوش» محصولی از سرویس آنلاین پارامونت پلاس به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ 26 مارس سال 2023 میلادی پخش آن روی این سرویس شروع شود. دو قسمت ابتدایی این سریال در همان روز ابتدایی پخش خواهند شد و باقی قسمت‌ها نیز هر هفته در روزهای یکشنبه عرضه می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان