ترسناک‌ترین فیلم‌ها درباره خرس‌‎ها شبیه به فیلم Cocaine Bear

فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear) جدیدترین اثر به کارگردانی الیزابت بنکس به شمار می‌رود که همانطور که از عنوانش پیدا است، بر محوریت خرسی است که تحت تأثیر مواد مخدر قرار گرفته و شروع به کشتار می‌کند. این فیلم داستان گروهی از پلیس‌ها، گردشگران، نوجوانان و جنایتکاران را روایت می‌کند که با این خرس خشمگین روبه‌رو می‌شوند.

ترسناک‌ترین فیلم‌ها درباره خرس‌‎ها شبیه به فیلم Cocaine Bear

فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear) جدیدترین اثر به کارگردانی الیزابت بنکس به شمار می‌رود که همانطور که از عنوانش پیدا است، بر محوریت خرسی است که تحت تأثیر مواد مخدر قرار گرفته و شروع به کشتار می‌کند. این فیلم داستان گروهی از پلیس‌ها، گردشگران، نوجوانان و جنایتکاران را روایت می‌کند که با این خرس خشمگین روبه‌رو می‌شوند.

این فیلم با الهام از داستانی واقعی از سال 1985 میلادی ساخته شده که بر طبق آن، 35 کیلو کوکائین از داخل هواپیما به داخل جنگل سقوط می‌کند و خرس سیاهی آن را می‌خورد اما بر خلاف فیلم، این خرس در واقعیت به سرعت از دنیا می‌رود. در ادامه همراه با ما باشید تا با فیلم‌های بیشتری مشابه فیلم «خرس کوکائینی» و در رابطه با خرس‌ها آشنا شوید.

10. فیلم خرس

Bear (2010)

Bear (2010)

فیلم خرس (Bear) محصول سال 2010 میلادی داستانی در ژانر ترسناک بازگو می‌کند که قبلا همانند آن بسیار انجام شده است. این فیلم داستان دو زوج جوان را روایت می‌کند که ماشین آن‌ها در منطقه‌ای دورافتاده از کار می‌افتد. آن‎‌ها سپس با یک خرس گریزلی روبه‌رو می‌شوند و او را با شلیک از پا در می‌آورند. اما زمانی که جف خرس از راه می‌رسد، به شکلی وحشیانه به ماشین آن‌ها حمله می‌کند. آن‌ها حالا باید با این موجود خشمگین و ظاهرا باهوش مبارزه کنند و این در حالی است که قبل از همه چیز، آشکار شدن رازها ممکن است گروه آن‌ها را از هم جدا کند.

9. فیلم آدم‌خوار

Maneater (2015)

Maneater (2015)

فیلم آدم‌خوار (Maneater) محصول سال 2015 میلادی است و داستان یک عکاس و گروهش را روایت می‌کند که در بحبوحه زمستان به سمت تندرا آلاسکا رفتند تا از نور کمیاب و خیره‌کننده روز حداکثر استفاده را ببرند. شکارچی با تجربه و صاحب یک کلبه در همان نزدیکی نیز از آن‌ها استقبال می‌کند و داستان خرسی با دندان‌ها و چنگال‌های بسیار تیز به نام آدمخوار را برای آن‌ها بازگو می‎‌کند. همین نیز باعث می‌شود تا اضطراب گروه را فرا بگیرد. این اثر ترکیبی عالی از دسیسه و حماقت را درون خودش دارد و جذبه بین بازیگران چیزی بوده که سبب جذاب‌تر شدن این اثر شده است.

8. فیلم به درون هزارتوی خرس گریزلی

Into the Grizzly Maze (2015)

Into the Grizzly Maze (2015)

فیلم به درون هزارتوی خرس گریزلی (Into the Grizzly Maze) داستان دو برادر را دنبال می‌کند که پس از جدایی طولانی مدت از یکدیگر، در خانه دوران کودکی خود جمع می‌شوند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا در بیابان آلاسکا پیاده‌روی کنند اما نمی‌دانند که این تصمیم عواقب بسیار شدیدی را برای آن‌ها در پی دارد و حالا آن‌ها توسط خرسی بی‌رحم تعقیب می‌شوند. در نگاه اول، فیلم «به درون هزارتوی خرس گریزلی» ممکن است شبیه به یک فیلم ساده و معمولی به نظر برسد و همین طور نیز است این به معنای آن نیست که نباید به تماشای آن نشست.

7. فیلم گریزلی

Grizzly (1976)

Grizzly (1976)

فیلم گریزلی (Grizzly) محصول سال 1976 میلادی داستان یک خرس گریزلی ماقبل تاریخی با قد 15 فوت و 3000 پوند وزن را روایت می‌کند که اشتیاق بسیار زیادی برای خون و گوشت انسان را دارد و شروع به کشتار می‌کند. در همین حین نیز یک محیط‌بان، یک خلبان هیلکوپتر با تجربه و یک طبیعت‌شناس به دنبال آن هستند تا این موجود را متوقف کنند. این در حالی است که این خرس همچنین به کشتن طبیعت‌گردان و کوهنوردان ادامه می‌دهد و سرپرست پارک نیز اینجا را تعطیل نمی‌کند.

6. فیلم مرد گریزلی

Grizzly Man (2005)

Grizzly Man (2005)

فیلم مرد گریزلی (Grizzly Man) محصول سال 2005 میلادی نگاهی دلخراش و روشنگرانه به زندگی فعالان حیات وحش تیموتی تریدول و امی هاگیونارد می‌اندازد، کسانی که در اکتبر سال 2003 میلادی در آلاسکا توسط خرس‌های گریزلی کشته شدند. این فیلم داستان آن‌ها را دنبال می‌کند که زندگی آرامی را پشت سر می‌گذرانند و در میان این حیوانات در معرض خطر زندگی دلنشینی را برای خودشان سروسامان دادند. آن‌ها واقعا عاشق حیوانات و طبیعت هستند اما او به طور کامل متوجه نشد که این حیوانات خویی وحشی‌گرایانه دارند و ممکن است به او آسیب بزنند. این اثر به صورت درام مستند است و بیننده‌ها را با واقعیت‌های تلخی مواجه می‌کند.

5. فیلم شمالگان

Arctic (2018)

Arctic (2018)

فیلم شمالگان (Arctic) در سال 2018 میلادی به روی پرده سینماها آمد. این فیلم داستان مردی به نام اورگارد با بازی مس میکلسن را روایت می‌کند که پس از سقوط هواپیما در شمالگان، حالا باید بین ماندن در اردوگاه موقت و نجات یک زن یا شروع یک پیاده‌روی بسیار خطرناک برای زنده ماندن یکی را انتخاب کند. این در حالی است که او در تمام این مدت توسط یک خرس قطبی بسیار خطرناک تعقیب می‌شود. این اثر توانسته به خوبی تاریکی و ناامیدی را به بیننده انتقال بدهد و در عین حال، زیبا و نشاط‌آور باشد.

4. فیلم نابودی

Annihilation (2018)

Annihilation (2018)

فیلم نابودی (Annihilation) نیز یکی دیگر از آثار سال 2018 میلادی به شمار می‌رود. این فیلم داستان پدیده مرموزی را بازگو می‌کند که در منطقه‌ای در خط ساحلی آمریکا به آرامی در حال گسترش است. همین نیز باعث می‌شود تا گروهی از دانشمندان برای درک و چرایی این پدیده وارد آن شوند. آن‌ها در داخل اینجا متوجه می‌شوند که حیوانات، گیاهان و حتی انسان‌ها تحت تأثیر جهش‌های ژنتیکی بسیار زیادی قرار گرفته‌اند. یکی از هیولاهای این فیلم نیز خرسی وحشتناک و به ظاهر پوسیده است که توانایی تقلید صدای قربانیان مرده خودش را دارد و از این کار برای ترساندن گروه دانشمندان استفاده می‌کند. با اینکه این خرس تنها در چند صحنه حضور دارد اما همچنان دلهره‌آور و ترسناک است.

3. فیلم از گور برخاسته

The Revenant (2015)

The Revenant (2015)

فیلم از گور برخاسته (The Revenant) محصول سال 2015 میلادی داستان هیو گلس افسانه‌ای با بازی جذاب لئوناردو دی کاپریو را روایت می‌کند که در سال 1823 میلادی به هنگام کاوش در منطقه‌ای ناشناخته در اثر حمله خرسی به شدت زخمی می‌شود. گلس که حالا توسط گروهش رها شده، باید از توانایی‌های خودش برای بقاء استفاده کند تا بار دیگر بتواند به خانه‌اش بازگردد. گلس در ادامه در جستجوی جان فیتزجرالد است، کسانی که او را فریب داده و رها کرده است و همین نیز او را در مسیری اندوهگین و انتقام‌جویانه سوق می‌دهد.

2. فیلم در دل جنگل

Backcountry (2014)

Backcountry (2014)

فیلم در دل جنگل (Backcountry) محصول سال 2014 میلادی است و داستان زوجی ساکن شهر را روایت می‌کند که برای کمپ زدن در طبیعت به طبیعت وحشی کانادا می‌روند. الکس با بازی جف روپ نسبتا با طبیعت‌گردی آشنا است اما همسرش جن با بازی میسی پرگریم اینگونه نیست. آن‌ها در گشت و گذار خودشان در دل طبیعت گم می‌شوند و این در حالی است که سه روز از شروع پیاده‌روی آن‌ها گذشته است. در همین حین نیز آن‌ها وارد قلمرو خرس‌ها شدند و باید از رویارویی با این موجودات جان سالم به در ببرند.

1. فیلم لبه تیغ

The Edge (1997)

The Edge (1997)

فیلم لبه تیغ (The Edge) محصول سال 1997 میلادی داستان یک میلیاردر و همسر سوپر مدلش را روایت می‌کند که برای عکاسی به آلاسکا می‌روند. آن‌ها در جستجوی یک مکان مناسب و معقول بیرون می‌روند اما در نهایت در دل جنگل گم می‌شوند. حالا این تعطیلات خوشایند و دلنشین به یک تلاش برای بقاء تبدیل شده و در همین حین نیز خرسی آدمخوار در تعقیب آن‌ها است. این اثر اکشن و درام با بازی آنتونی هاپکینز و الک بالدوین است و پر از صحنه‌های اکشن و جذاب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان