معرفی فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز و آنا د آرماس

در اوایل دنیای سینما، همکاری بسیار جذاب و خوبی بین بازیگران مرد و زن جریان دارد و زوج‌های سینمایی بسیار خوبی در تاریخ سینما وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاترین هپبرن و اسپنرسی تریسی اشاره کرد. این در حالی است که فیلم‌های عاشقانه دهه ۹۰ میلادی زوج تام هنکس و مگ رایان را برای مخاطبان به نمایش گذاشتند.

معرفی فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز و آنا د آرماس

در اوایل دنیای سینما، همکاری بسیار جذاب و خوبی بین بازیگران مرد و زن جریان دارد و زوج‌های سینمایی بسیار خوبی در تاریخ سینما وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاترین هپبرن و اسپنرسی تریسی اشاره کرد. این در حالی است که فیلم‌های عاشقانه دهه 90 میلادی زوج تام هنکس و مگ رایان را برای مخاطبان به نمایش گذاشتند.

حالا فیلم تازه سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس یعنی فیلم روح شده (Ghosted) قرار است یک زوج سینمایی بسیار جذاب و تماشایی را به مخاطبان معرفی کند. این فیلم کمدی و عاشقانه با بازی کریس ایوانز و آنا د آرماس است که سومین همکاری بین‌شان به شمار می‌رود. این دو بازیگر قبلا در فیلم رازآلود و بسیار موفق چاقوکشی (Knives Out) و همچنین فیلم پر از اکشن و مهیج مرد خاکستری (The Gray Man) با یکدیگر همکار داشتند.

کریس ایوانز و آنا د آرماس بازیگرانی برجسته و توانمند هستند و مطمئنا جذبه بین آن‌ها می‌تواند کمک بسیار خوبی به این فیلم تازه بکند و لحظات بسیار دلنشین و سرگرم‌کننده‌ای را رقم بزند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم تازه بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Ghosted

سکان کارگردانی فیلم «روح شده» یا «مفقود» را دکستر فلچر در دست دارد، کسانی که حرفه خودش را در ابتدا به عنوان بازیگر آغاز کرد و در چندین فیلم بریتانیایی همچون فیلم Caravaggio، فیلم The Rachel Papers و فیلم Lock, Stock, and Two Smoking Barrels حضور داشته است.

دکستر فلچر همچنین در مینی‌سریالی بسیار تحسین شده شبکه اچ‌بی‌او یعنی گروه برادران (Band of Brothers) ساخته استیون اسپیلبرگ و تام هنکس نیز حضور داشته و نقش جان مارتین را ایفا کرده است. این بازیگر اولین تجربه کارگردانی خودش را با فیلم بیل وحشی (Wild Bill) بدست آورد.

فیلم‌نامه فیلم «روح شده» را نیز رت ریس و پل ورنیک قلم زده‌اند، کسانی که همکاری‌های متعددی با یکدیگر داشتند و اولین تجربه آن‌ها با هم نیز در فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) محصول سال 2009 میلادی است. آن‌ها در سال 2016 میلادی نیز فیلم‌نامه فیلم ددپول (Deadpool) را با نقش‌آفرینی رایان رینولدز نوشتند.

داستان فیلم Ghosted

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «روح شده» توسط سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شرح زیر است:

«کول با بازی کریس ایوانز عاشق دختری به نام سادی با بازی آنا د آرماس می‌شود اما در ادامه موضوعی شوکه کننده را می‌فهمد و متوجه می‌شود که او یک مأمور مخفی است. قبل از اینکه آن‌ها تصمیم بگیرند که قرار دوم را با هم بگذارند، وارد یک ماجراجویی بین‌المللی و بسیار مهیج می‌شوند.»

بازیگران فیلم Ghosted

در فیلم «روح شده» آنا د آرماس نقش شخصیت سادی را ایفا می‌کند، زن جوان و مرموزی که کول جذب وی شده است. با این حال او تنها یک دختر جوان و زیبا نیست بلکه مأموری مخفی برای سازمان سیا است که در میان یکی از سخت‌ترین مأموریت‌های خودش قرار دارد.

آنا د آرماس حرفه بازیگری خودش را در کوبا شروع کرد و سپس به اسپانیا رفت و در آنجا به ستاره محبوب سریال El Internado تبدیل شد. اولین فیلم انگلیسی زبان وی نیز فیلم تق تق (Knock Knock) محصول سال 2015 میلادی بود که در کنار کیانو ریوز نقش‌آفرینی کرد. او در ادامه در فیلم دست‌های سنگی (Hands of Stone) نقش‌آفرینی کرد و سپس در سال 2017 میلادی با حضور در فیلم بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) توجه‌های زیادی را به خودش جلب کرد.

این بازیگر جوان و با استعداد در جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) حضور داشت و نقش مریلین مونرو را در فیلم بلوند (Blonde) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس بازی کرد. این در حالی است که او قرار است در فیلم نسخه فرعی فرنچایز جان ویک یعنی فیلم بالرین (Ballerina) نقش شخصیت اصلی را ایفا کند.

در فیلم «روح شده» کریس ایوانز نقش کول ریگان را بازی می‌کند، فردی مهربان و باهوش که عاشق سادی شده است اما او اصلا نمی‌داند که سادی یک مأمور مخفی است و همین نیز او را وارد ماجراجویی‌های بسیار مهیج و جذابی می‌کند. این بازیگر حرفه بازیگری خودش را در اوایل 2000 میلادی و با فیلم‌هایی همچون فیلم Not Another Teen Movie شروع کرد و با حضور در نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرد.

در فیلم عاشقانه، کمدی و ماجراجویانه «روح شده» آدرین برودی نیز نقش‌آفرینی می‌کند. این بازیگر بیشتر برای حضور در فیلم پیانو (The Piano) شهرت دارد، فیلمی که بر اساس واقعیت ساخته شده و داستان پیانیست یهودی لهستانی را به تصویر می‌کشد. این بازیگر بااستعداد در کارنامه هنری خودش همکاری‌های متعددی با وس اندرسون داشته و اخیرا در سریال اوریجینال پوکر فیس (Poker Face) بازی کرده است. او در فیلم «بلوند» نیز با آنا د آرماس همکاری داشته است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «روح شده» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به مایک موه، تیم بلیک نلسون، مروان کنزاری، آنا دیوره اسمیت، لیز برادوی، مصطفی شکیر، تیا سیرکار، ایمی سداریس و تیت دوناوان اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم Ghosted

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس فیلم «روح شده» را برای اکران در تاریخ 21 آوریل سال 2023 میلادی (جمعه 1 اردیبهشت 1402) برنامه‌ریزی کرده است. این فیلم روی این سرویس پخش می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا قبل از آن روی پرده سینماهای منتخب اکران می‌شود یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان