پیام غلامرضا اعوانی در حمایت از خانه اندیشمندان علوم انسانی

رئیس انجمن حکمت و فلسفه: بنده اعتقاد دارم که یکی از کارکردهای مهم شهرداری ها و از جمله شهرداری تهران، در کنار فعالیت های عمرانی و خدمات شهری ( که عمدتا جنبه مادی شهر است)، ارتقای فرهنگی و معنوی شهروندان و ترویج مفاهیم و مقولات علوم انسانی است. خانه اندیشمندان علوم انسانی دقیقا در چارچوب همین کارکرد اخیر ، نقش آفرین بوده است.

 رئیس انجمن حکمت و فلسفه ایران گفت: خانه اندیشمندان علوم انسانی یکی از مراکز مهم و نقش آفرین در فرهنگ و علوم انسانی کشور در دوازده سال اخیر بوده است.
 
به گزارش جماران؛ پیام غلامرضا اعوانی در حمایت از خانه اندیشمندان علوم انسانی:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خانه اندیشمندان علوم انسانی یکی از مراکز مهم و نقش افرین در فرهنگ و علوم انسانی کشور در دوازده سال اخیر بوده است. بنده از  سال ها پیش به عنوان رئیس انجمن حکمت و فلسفه ایران  در این مجموعه ، توفیق همکاری و میزبانی اساتید بزرگ فلسفه و حکمت را داشته ام و برنامه های مختلفی در قالب درسگفتار ، نشست تخصصی و گفت و گوهای فلسفی و ..در این مرکز برگزار کرده ایم.
 
در سال های اخیر هم به دعوت گروه فلسفه خانه اندیشمندان به عنوان سخنران برنامه های مهمی چون همایش روز جهانی فلسفه و بزرگداشت علمی  اساتید فلسفه حضور و ارائه بحث علمی داشته ام . 
 
بنده اعتقاد دارم که یکی از کارکردهای مهم شهرداری ها و از جمله شهرداری تهران، در کنار فعالیت های عمرانی و خدمات شهری ( که عمدتا جنبه مادی شهر است)، ارتقای فرهنگی و معنوی شهروندان و ترویج مفاهیم و مقولات علوم انسانی است. خانه اندیشمندان علوم انسانی دقیقا در چارچوب همین کارکرد اخیر ، نقش آفرین بوده است. 
 
از شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر زاکانی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و استاد بزرگوار جناب آقای مهندس چمران که از اساتید دانشمند دانشگاه تهران،  که در جهت ارتقای فرهنگ معنوی ایرانی _اسلامی منشا اثر فراوان بوده اند، عاجزانه تقاضا دارم که این مرکز فرهنگی ( خانه اندیشمندان علوم انسانی) را بیش از پیش حمایت و تقویت کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر