با ۵ میلیارد تومان کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ (+جدول)

با ۵ میلیارد تومان در تهران شما می توانید یک خانه ۶۰ متری ۱۴ سال ساخت در پونک،۷۴ متری ۱۰ ساله در بلوار اردستانی،۶۸ متری ۵ سال ساخت در میدان ولیعصر و ۸۰ متری نوساز در نازی آباد خریداری کنید.

تیتر کوتاه نوشت: برای خرید یک واحد خانه در تهران با 5 میلیارد تومان می توانید در اکثر مناطق پایتخت به جز شمال و شمال غرب گزینه هایی را بیابید.
 
برای خرید خانه در تهران با 5 میلیارد تومان بهتر است به شمال و شمال غرب شهر فکر نکنید چرا که یا گزینه ای برایتان وجود ندارد یا سن خانه ها بیش از 20 سال خواهد بود و طبعا مکان مناسبی برای زندگی بدون بازسازی نیست.
 
با این مبلغ در غرب، شرق، مرکز و جنوب تهران می توانید خانه هایی بیابید که تقریبا تازه ساز هستند که یا نیاز به بازسازی ندارند یا هزینه ای که روی دستتان می گذارند ناچیز است.
 
با 5 میلیارد تومان شما می توانید یک خانه 60 متری 14 سال ساخت در پونک،74 متری 10 ساله در بلوار اردستانی،68 متری 5 سال ساخت در میدان ولیعصر و 80 متری نوساز در نازی آباد خریداری کنید.
 
برای خرید خانه جزییات زیادی هست که باید در نظر گرفت اما به طور کلی محدوده و مشخصات حائز اهمیت هستند و سایر موارد باید با بازدید حضوری برای خریدار محرز خواهد شد.
 
با 5 میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان