طرز تهیه سس کرن بری با طعم به یاد ماندنی

طرز تهیه سس کرن بری که یکی از انواع سالادهای خانگی و دست ساز است در این بخش قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این سس ترکیب عالی با انواع سالاد دارد.

طرز تهیه سس کرن بری با طعم به یاد ماندنی

برای اینکه در کنار بشقاب های غذای خود انواع سس های خوشمزه را داشته باشید در این بخش با طرز تهیه سس کرن بری همراه ما باشید. این سس طعم عالی دارد.

تهیه انواع سس های خانگی کار ساده ای است که در آرگا با نحوه تهیه آن آشنا می شوید. طرز تهیه سس مک دونالد و سس ماهی نیز در لینک قرار داده است که مطالعه می کنید.

مواد لازم سس کرن بری

مواد اولیه:

  • کرن بری: 4 لیوان
  • آب: 1 لیوان
  • شکر: 1 لیوان
  • پوست پرتقال رنده شده: مقدار لازم

طرز تهیه کرن بری:

تهیه این سس فوق العاده تنها چند گام داشته که در این بخش به آن ها اشاره می شود. ابتدا باید تازه را شسته و به خوبی آشغال های اضافی آن را بگیرید. کرن بری های خراب را جدا کرده و دور بریزید. در صورتی که کرن بری ها یخ زده باشند باید به همین شکل یخ زده استفاده کنید.

دستور تهیه سس کرن بری

دومین گام برای اماده سازی این سس تهیه شربت ان می باشد. شکر را درون مقدار کمی آب حل کرده و میزان ان نیز باید یک لیوان آب و یک لیوان شکر باشد. حالا مواد را روی حرارت قرار داده و کمی زمان دهید تا باز شود. بعد از اینکه شکر درون آب حل شد باید کمی زمان دهید تا مقداری غلیظ شود.

در این مرحله از طرز تهیه سس کرن بری زمانی که شهد شروع به قل زدن می کند، زیر ان را باید خاموش کنید. در زمان جوشیدن شهد نیز باید توجه کنید که به مقدار زیادی قل نزند. سفت شدن شهد موجب شده تا سس شما سفت شود.

 کرن بری ها را در این بخش به شربت بار تهیه شده اضافه نمایید. برای اینکه مزه شما بهتر باشد باید از چند تکه چوب دارچین نیز استفاده کنید. حالا باید مخلوط کرن بری را هم زده تا ترکیب ان یکدست شود. حرارت را کم کرده و زمان دهید تا مدت به مدت 12 دقیقه بجوشد.

طرز تهیه سس کرن بری

در این مرحله از طرز تهیه سس کرن بری نیز می توانید از مقداری پوست پرتقال رنده شده استفاده کنید. حالا زمان داده تا سس شما کمی سرد شود. سس را درون ظرفی ریخته و درون یخچال نگهداری کنید. این سس را تا مدت دو هفته می توانیدف، مصرف کنید و بعد از آن ممکن است کپک بزند.

این نوع سس را می توانید در کنار انواع فست فود و غذاها سرو کنید. مزه این سس را انواع سالادها نیز فوق العاده می شود. میزان شیرینی این سس را می توانید به سلیقه خود عمل کرده و میزان آن را تغییر دهید. این سس حتی برای دسرها و کیک ها نیز استفاده می شود.

این سس طعم و مزه فوق العاده ای داشته که با نحوه تهیه آن در این بخش آشنا شدید. در بخش های دیگری نیز می توانید با تهیه انواعی دیگر از سس های خانگی در آرگا آشنا شوید و دستور تهیه ساده و فوق العاده ای از آن را مطالعه کنید. این سس ها مزه فوق العاده ای دارند و با توجه به ذائقه شما کاربردهای گوناگونی خواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر