مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران:

زندانیان شاغل زندان های تهران در ۵ ماه ۱۳ میلیارد تومان حقوق گرفتند

کارگاه‌های متنوعی مانند سراجی، شیرینی پزی، آبمیوه گیری، نانوایی، بسته بندی موادغذایی، خیاطی و کفاشی متعلق به بنیاد تعاون زندانیان در مراکز تامینی و تربیتی اداره کل زندان های استان تهران دایر است.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران گفت: طی پنج ماه گذشته، در مجموع بیش از 13 میلیارد تومان به حساب زندانیان شاغل در کارگاه‌های بنیاد تعاون تهران واریز شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران، محمدرضا تقی پور با اشاره به اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها تاکید کرد: اشتغال و حرفه آموزی جزء اولویت های اساسی سازمان زندان‌ها است که با جدیت در این بنیاد در حال انجام است. 

وی  ادامه داد: دوران حبس فرصتی است تا مددجویان با فراگیری یک حرفه، مسیر درست زندگی پس از آزادی را در پیش گرفته، روزی حلال کسب نمایند. 

تقی پور افزود: طی پنج ماه گذشته، در مجموع به کل مددجویان شاغل بیش از  13میلیارد تومان پرداخت شده که با واریز ماهانه به حسابشان، در معیشت خانواده‌هایشان نقش داشته اند. 

مدیر بنیاد تعاون استان تهران تصریح کرد: کارگاه‌های متنوعی مانند سراجی، شیرینی پزی، آبمیوه گیری، نانوایی، بسته بندی موادغذایی، خیاطی و کفاشی متعلق به بنیاد تعاون زندانیان در مراکز تامینی و تربیتی اداره کل زندان های استان تهران دایر است. 

زندانیان علاقمند واجد شرایط با موافقت مراجع قضایی، در کارگاه‌های یاد داخل زندان یا سطح شهر استخدام شده، معاش خانواده را در طی ایام حبس تامین می کنند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان