محدوده بیشتر و طراحی زیبا در تسلا ۳ جدید

تسلا Model ۳ جدید از نظر داخلی ویژگی‌های جدیدی را دریافت کرده و از نظر آیرودینامیکی بهبود یافته است.

محدوده بیشتر و طراحی زیبا در تسلا 3 جدید

تسلا Model 3 جدید از نظر داخلی ویژگی‌های جدیدی را دریافت کرده و از نظر آیرودینامیکی بهبود یافته است.

بعد از شش سال و فروش فوق‌العاده با دو میلیون واحد به صورت جهانی، تسلا مدل 3 را با بهبودهای ظاهری، بیشترین محدوده سفر و ارتقاء ویژگی‌ها تازه‌سازی کرده است. پس از بحث‌های عمومی مردمی درباره عکس‌های جاسوسی و تخمین‌های متعدد، Model 3 جدید ممکن است یکی از پرانتظارترین خودروهای برقی سال باشد.

Model 3 تازه‌سازی شده که به ظاهر به‌نام داخلی پروژه Highland نام‌گذاری شده بیشتر تراشیده است، یک طراحی جلو و عقب بازسازی شده دارد و داخلی جدیدی را دریافت کرده است. تسلا اعلام کرده است که آیرودینامیک خودرو را بهبود داده تا محدوده بیشتری را استخراج کند و مقاومت هوا و نویز باد را کاهش دهد. تا کنون، به‌روزرسانی‌ها فقط به نسخه‌های عقب‌درانداز و مدل‌های بلندمدت (LR) با چرخ پشتی اروپایی انجام شده است.

طراحی زیباتر

جلوی خودرو نسخه جدید با خطوط کاراکتری تمیزتر، محل قرارگیری چراغ‌های جلویی بازسازی شده و چراغ‌های روز روشن LED امضا جدید دارد. لبه‌ی کاپو که قبلاً زیر چراغ‌های جلو تا زیر بالبد تند می‌شد، اکنون تیزتر و تا سمت پنل‌ها ادامه دارد.

شکل ظاهری خودرو تقریباً همان است، در حالی که عقب آن دارای چراغ‌های برجسته به شکل C است، که حالا نام تسلا بین این چراغ‌ها قرار گرفته و نماد تسلا را جایگزین کرده است. طراحی چرخ چند پره هم جدید است. این برند دو رنگ جدید به نام‌های Ultra Red و Stealth Gray اضافه کرده است.

ابعاد اصلی به طور عمده همان‌طور باقی مانده‌اند، اما Model 3 اکنون یک اینچ بلندتر است و به اندازه 185.8 اینچ (4720 میلیمتر) اندازه‌گیری می‌شود، در حالی که ارتفاع آن یک دهم اینچ کوتاه‌تر است و به اندازه 56.7 اینچ (1441 میلیمتر) است. ارتفاع از زمین به طور قابل توجهی از 5.5 اینچ (140 میلیمتر) به 5.4 اینچ (138 میلیمتر) کاهش یافته است، طبق برگه مشخصات.

محدوده بیشتر

محدوده مورد تخمین WLTP برای Model 3 RWD به‌روزرسانی شده با چرخ‌های 18 اینچی 344 مایل (554 کیلومتر) و برای نسخه LR مناسب است که معادل 421 مایل (678 کیلومتر) است. این تقریباً یک افزایش 11 تا 12 درصدی نسبت به مدل‌های فعلی با محدوده WLTP به ترتیب 305 و 374 مایل می‌باشد. توجه داشته باشید که اعداد EPA برای سدان برقی مخصوص آمریکا به طور قابل توجهی متغیر خواهد بود.

با چرخ‌های اختیاری “Nova” 19 اینچ، Model 3 RWD در دوره WLTP 319 مایل (513 کیلومتر) را با یک بار شارژ تازه می‌کند، در حالی که نسخه LR برای 391 مایل (629 کیلومتر) محاسبه شده است. اطلاعات عملکرد به نظر می‌آید که تغییر نکرده‌اند، با زمان 0 تا 62 مایل در ساعت 6.1 ثانیه برای مدل RWD و 4.4 ثانیه برای نسخه LR با داشتن چهار چرخ محرک.

نسخه جدید RWD (لوازم 19 اینچی) در دوره آزمایش اروپایی برای هر 62 مایل (100 کیلومتر) 13.2 کیلووات‌ساعت مصرف می‌کند، در حالی که LR برای همان مسافت از 14.0 کیلووات‌ساعت استفاده می‌کند.

ویژگی‌های بیشتر

داخل Model 3 اکنون بیشتر به صورت یک لانژ مشابه است. این دارای یک طراحی برگیرنده با استفاده از مواد آلومینیوم و پارچه است. نورپردازی محیطی جدید کل کابین را پوشش می‌دهد. برند ادعا کرده است که کابین به علت استفاده از شیشه صوتی و مواد عایق صوتی بهتر، بیشتر بی‌صدا شده است.

در داخل بیشتر مساحت دیجیتالی وجود دارد. صفحه مرکزی 15.4 اینچی همان اندازه است، اما حاشیه‌های آن نازک‌تر شده‌اند تا مساحت صفحه قابل استفاده بیشتری را فراهم کنند. همچنین یک صفحه نمایش عقبی 8.0 اینچی جدید با کنترل‌های یکپارچه برای تنظیمات هوا، تهویه و سیستم سرگرمی وجود دارد. تسلا کنترل‌های نصب شده در ستون با کنترل‌های نصب شده در فرمان جایگزین کرده است، مانند مدل S و مدل X.

مشتریان مدل LR اکنون از موسیقی با 17 بلندگو، سه تا بیشتر از قبل، با دو ساب‌وفر و دو تقویت‌کننده بهره خواهند برد، در حالی که RWD با نه بلندگو، یک ساب‌وفر و یک تقویت‌کننده عرضه می‌شود. تسلا همچنین ادعا می‌کند که از میکروفون قدرتمندتری برای بهبود کیفیت تماس استفاده کرده است.

دسترسی‌پذیری

تحویل مدل به‌روزرسانی شده Model 3 در اروپا و خاورمیانه از اواخر ماه اکتبر آغاز خواهد شد. ما انتظار داریم که تسلا به زودی جزئیات مدل شمال آمریکا و دسترسی آن را اعلام کند.

چندین گزارش نشان می‌دهد که تولید Model 3 تازه‌سازی شده در حال حاضر در کارخانه گیگافاکتوری شانگهای، بزرگترین تولید کننده اتومبیل‌های برقی تسلا، و یک هاب صادرات جهانی در حال انجام است. نسخه شمال آمریکا احتمالاً در کارخانه فرمونت برند در کالیفرنیا تولید می‌شود، جایی که مدل‌های آزمایشی چند بار دیده شده‌اند.

همراه با معرفی Model 3 جدید، مراسم تحویل Cybertruck نیز نزدیک است. نظرات خود را درباره Model 3 تازه‌سازی شده در نظر بگوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان