تبلیغات

همه چیز درباره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید به زودی به کانادا مهاجرت کنید و نمی‌دانید که چه راهی برای شما مناسب‌تر است با آریاناپارس همراه باشید تا راه‌های مهاجرت به کانادا را در شرایط ایده‌آل بدانید.

اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید به زودی به کانادا مهاجرت کنید و نمی‌دانید که چه راهی برای شما مناسب‌تر است با آریاناپارس همراه باشید تا راه‌های مهاجرت به کانادا را در شرایط ایده‌آل بدانید.

چرا مردم دوست دارند به کانادا مهاجرت کنند؟

8 دلیل وجود دارد که ثابت می‌کند مهاجرت به کانادا به چه دلایلی مهم است و باید این کار را انجام دهید:

  • کیفیت زندگی در کانادا بسیار بالاست
  • کانادا کشور مهاجرپذیری است و اقوام و ملیت‌های مختلف در آنجا زندگی می‌کنند
  • به لحاظ امنیت کانادا در رتبه بالایی قرار دارد
  • کانادا یکی از پیشرفته‌ترین اقتصادهای جهان را دارد
  • به لحاظ تحصیلی و آموزش کانادا یکی از برترین کشورهای جهان است
  • بازار کار در کانادا در حال گسترش است و نیروی کار بالایی در این بازار نیازمند است
  • به لحاظ پزشکی و سلامتی مردم کانادا بیشترین پوشش را دارند
  • کانادا یکی از زیباترین کشورهای جهان با مناظر دیدنی است

شرایط مهاجرت به کانادا

آیا تصمیم دارید که در کانادا زندگی کنید یا ادامه تحصیل بدهید؟ باید این مژده را به شما بدهیم که دولت کانادا قصد دارد تا سال 2025 چیزی در حدود 1 میلیون و 500 هزار نفر را به عنوان مهاجر جذب کند. قطعا شنیدن این آمار شما را هم وسوسه می‌کند تا بخواهید یکی از این مهاجران باشید و آینده خود و فرزندانتان را بسازید. بر اساس این آمار میزان پذیرش کشور کانادا برای مهاجران هم همچنان در حال افزایش است.

اقامت دائم در کانادا

کشور کانادا برای آینده یک برنامه‌ریزی طولانی‌مدت کرده است و در این راستا قصد دارد تا نیروی کار تحصیلکرده و متخصص را وارد کشورش کند تا همه بتوانند به طور مستقیم یا غیر مستقیم اقامت دائمی کانادا را به دست آورند.

بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

بهترین راه‌های مهاجرت برای ایرانیان که در سال‌های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی، اسکیل ورکر، ویزاهای سرمایه‌گذاری، جاب آفر و ویزای توریستی بوده است.

حدود 100 روش برای مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم در آنجا وجود دارد و با توجه به شرایط شما و هدفی که دارید می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت دائم خود انتخاب نمایید. برای هر کسی می‌تواند یک روش مفید باشد و لزوما روشی که برای شما کارساز است نمی‌تواند برای دوست و آشنای شما هم مناسب باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی

یکی از راه‌های راحت برای آنکه بتوانید به کانادا مهاجرت کنید گرفتن ویزای تحصیلی است. با توجه به شرایط تقریبا راحتی که این روش دارد در سال‌های اخیر تعداد زیادی از ایرانیان توانسته‌اند با این روش وارد کانادا شوند و اقامت این کشور را بگیرند.

شرایط مورد نیاز برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا

  • از یکی از موسسات آموزشی معتبر کانادا شماره DLI پذیرش بگیرید؛
  • توانایی مالی کافی داشته باشید تا هزینه یک سال تحصیل و زندگی در کانادا را تأمین نمایید؛
  • سوء پیشینه نداشته باشید؛
  • سلامت جسمانی داشته باشید؛
  • آفیسر سفارت مطمئن شود که بعد از اتمام تحصیلات خود قصد دارید به کشور خودتان برگردید و نمی خواهید تا همیشه در کانادا بمانید.

هزینه مهاجرت به کانادا

یکی از مواردی که در پروسه مهاجرت به کانادا ذهن شما را درگیر خواهد کرد این است که هزینه مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم در آنجا چقدر خواهد بود؟

برای هر نوع ویزایی که برای مهاجرت به کانادا بخواهید، اداره مهاجرت کانادا هزینه‌ای را از شما دریافت می‌کند که بابت بررسی اپلیکیشن Application Processing Fee این مبلغ را از شما می‌گیرد.

هزینه بررسی درخواست برای پرونده‌های اقامت موقت کانادا، اقامت دائم کانادا و دیگر پرونده‌های مهاجرتی را می‌توانید در صفحه هزینه مهاجرت به کانادا در سایت آریاناپارس ببینید تا از رقم دقیق آن اطلاع یابید. هزینه‌های دیگری هم مانند گرفتن وقت سفارت، هزینه مصاحبه، انگشت‌نگاری و غیره هم وجود دارد که برای گرفتن ویزای مهاجرت به کانادا باید پرداخت کنید.

همه چیز درباره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کانادا

در قسمت قبل موارد کوتاهی از مهاجرت به کانادا را با گرفتن ویزای تحصیلی کانادا بررسی کردیم. در این بخش می‌خواهیم یک موضوع دیگر که با آن می‌توانید اقامت دائم کانادا را بگیرید، برای شما بررسی کنیم.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا یکی از راه‌هایی است که با آن می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید و برای همیشه مهاجرت کنید. اگر قصد دارید از طریق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصادی یا راه‌اندازی و گسترش تجارت خود در این کشور موفق شوید، دولت‌های فدرال و استانی کانادا، برنامه‌های متعددی را برای شما آماده کرده‌اند که از آن طریق می‌توانید به راحتی به این کشور مهاجرت کنید و اقامت دائم بگیرید.

 

کانادا می‌خواهد از روش برنامه‌های مهاجرت تجاری و سرمایه‌گذاری و کارآفرینی کسانی را که می‌توانند بازار کانادا را بهبود و رونق ببخشند به این قسمت وارد کرده و اقتصاد خود را شکوفا کند. برای جذب سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و افراد خوداشتغال در خارج از کانادا که سرمایه‌ کافی برای فعالیت اقتصادی دارند، روش‌های درخور توجهی برای کسب و کار و مهارت‌های کارآفرینی، ارائه می‌شود.

روش‌های سرمایه گذاری در کانادا

برای سرمایه گذاری در کانادا روش‌های مختلفی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی

در بیشتر استان‌های کانادا برنامه‌هایی ارائه می‌شود تا گروه‌های کارآفرینی بتوانند از آن برای پیشبرد اهداف کارآفرینی خود استفاده کنند. سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از این گروه‌ها یک سرمایه‌گذاری و کسب درآمد در این استان‌ها راه بیندازند.

سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی

دولت مرکزی کانادا و همچنین استان کبک، برنامه‌های زیادی را برای افرادی که در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، ورزش و هنر قصد خوداشتغالی دارند، ارائه کرده است.

سرمایه‌گذاری از طریق برنامه‌های استارتاپ

ویزاهای سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ برای افرادی صادر می‌شود که ظرفیت ایجاد شرکت‌های خلاقانه و مبدع را دارند که می‌توانند در سطح جهانی رقابت و شغل ایجاد کنند.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینس یا ثبت شرکت

خرید بیزینس یا ثبت شرکت از قدیم‌الایام جزء کارهایی بوده که مدیران یا مالکان کسب و کارها توانسته‌اند بیزینس فعالی را در کانادا خریداری کرده و توسعه دهند یا با ثبت شرکت، بیزینس جدیدی را در این کشور راه بیندازند. متقاضیان می‌توانند از طریق ویزای Owner Operator، ویزای C11 کانادا یا سرمایه گذاری از طریق انتقال درون شرکتی ICT را برای دریافت ویزای کار موقت بگیرند و بعد از آنکه مراحلی را طی کردند برای سرمایه گذاری در کانادا و گرفتن اقامت دائم این کشور اقدام کنند.

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

با توجه به روشی که برای سرمایه گذاری در کانادا انتخاب می‌کنید می‌تواند هزینه ویزای شما هم متفاوت باشد.

با بعضی از روش‌های سرمایه گذاری در کانادا شما می‌توانید اقامت دائم این کشور را به صورت مستقیم دریافت کنید. به همین دلیل هزینه‌های مربوط به هر کدام از این موارد می‌تواند متفاوت باشد.

نوع درخواست

مبلغ به دلار کانادا

ورک پرمیت نفر اصلی

255 دلار

ورک پرمیت همسر

255 دلار

ویزای بازدید فرزندان

100 دلار

هزینه درخواست اقامت دائم در برنامه سرمایه گذاری کانادا

نوع درخواست

مبلغ به دلار کانادا

اقامت دائم متقاضی اصلی

2,140 دلار

اقامت دائم همسر

1,365 دلار

اقامت دائم هریک از فرزندان

230 دلار

 

مقدار نمره زبانی که برای سرمایه گذاری در کانادا لازم است

به صورت میانگین، برای سرمایه گذاری در کانادا باید نمره آیلتس جنرال شما حداقل 4 تا 5 باشد. روش‌های سرمایه گذاری به دو دسته فدرال و استانی تقسیم می‌شود. نمره زبانی که برای برنامه‌های هر گروه لازم است با هم فرق دارد.

اگر ورک پرمیت کانادا را دریافت کردید باید از طریق برنامه‌های کارآفرینی استانی و بعد از ورود به کانادا کسب و کاری را راه بیندازید و بیزینس خود را کاملا فعال نگه دارید.

همه چیز درباره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

نتیجه‌گیری

اینکه چه روشی برای مهاجرت به کانادا جزء آسان‌ترین راه است بستگی به شرایط فردی و هدف شما از مهاجرت به کانادا دارد. هر روش مهاجرتی ملزم به گذراندن مراحل و گذاشتن وقت کافی برای رسیدن به هدف است. اما در این بین 4 روش از محبوب‌ترین و ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا هستند:

  • اکسپرس انتری
  • مهاجرت تحصیلی
  • برنامه‌های انتخاب استانی PNP
  • اسپانسرشیپ

تمام این مراحل را می‌توانید به صورت کامل در وب سایت آریاناپارس مطالعه کنید و هر سوالی داشتید با کارشناسان ما در میان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان