ترافیک سنگین در جاده کندوان

سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان در محدوده ولی آباد، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین و در دیگر محورهای ارتباطی استان شامل هراز و سوادکوه را عادی و روان اعلام کرد.
 
سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان در محدوده ولی آباد، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران شمال، جاده هراز و محور سوادکوه را نیز در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.
 
رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کند تا سفری امنی و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
 
سرهنگ جهان‌تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف 72 ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.
 
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران در صورت پُرحجم بودن تردد خودرویی خبرداد.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
برابر آمار، سالانه بیش از 500 میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که 11 درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان