معرفی سریال Monarch: Legacy of Monsters

به دنبال موفقیت بسیار زیاد فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) در سال ۲۰۲۱ میلادی، کمپانی لجندری دستور ساخت یک نسخه لایو اکشن از این فرنچایز را صادر کرد و در سال ۲۰۲۲ میلادی نیز سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس توانست برنده مزایده حق پخش این اثر تازه شود، اثری که سریال مونارک: میراث هیولاها (Monarch: Legacy of Monsters) نام دارد.

معرفی سریال Monarch: Legacy of Monsters

به دنبال موفقیت بسیار زیاد فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) در سال 2021 میلادی، کمپانی لجندری دستور ساخت یک نسخه لایو اکشن از این فرنچایز را صادر کرد و در سال 2022 میلادی نیز سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس توانست برنده مزایده حق پخش این اثر تازه شود، اثری که سریال مونارک: میراث هیولاها (Monarch: Legacy of Monsters) نام دارد.

فرنچایز MonsterVerse با فیلم «گودزیلا» محصول سال 2014 میلادی شروع شد و اکنون چهار اثر سینمایی درون خودش دارد که شامل فیلم کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island)، فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) و همچنین فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» است.

این سریال تازه، پنجمین اثر در این فرنچایز خواهد بود که توسط مت فراکشن و کریس بلک خلق شده و فصل ابتدایی آن 10 قسمت خواهد داشت و مت شکمن نیز سکان کارگردانی دو قسمت ابتدایی آن را در دست داشته است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال تازه از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس بپردازیم.

عوامل سازنده سریال Monarch: Legacy of Monsters

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شده بود، مت فراکشن و کریس بلک خالقان سریال «مونارک: میراث هیولاها» هستند و خود کریس بلک نیز مدیر اجرایی این اثر است. مت فراکشن بیشتر به‌خاطر فعالیتش به‌عنوان نویسنده کمیک شهرت دارد و این در حالی است که کریس بلک بیشتر به‌خاطر فعالیت به‌عنوان نویسنده سریال‌های بسیار موفقی همچون Severance، Star Trek: Enterprise و همچنین Xena: Warrior Princess شناخته می‌شود. مت شکمن که سابقه کارگردانی سریال WandaVision را در کارنامه هنری خودش دارد، دو قسمت ابتدایی سریال «مونارک: میراث هیولاها» را کارگردانی کرده است.

داستان سریال Monarch: Legacy of Monsters

مفهوم کلی سریال «مونارک: میراث هیولاها» داستان پیامدهای پس از نبرد بزرگ میان هیولاها در سانفرانسیسکو را دنبال می‌کند. جهان اکنون با این واقعیت جدید روبه‌رو شده که هیولاهای متعددی وجود دارند و در این میان نیز یک خانواده باید اسراری را آشکار کند که آن‌ها را به سازمانی مرموز به نام مونارک مرتبط می‌کند.

در فیلم‌های قبلی این فرنچایز، اشاره‌های مستقیمی به مونارک وجود داشته است. با این حال، این سریال تازه قرار است بیشتر به این سازمان بپردازد، سازمانی که وظیفه‌اش مطالعه و یادگیری درباره این موجودات غول‌پیکر است. داستان این سریال در سه نسل مختلف بازگو می‌شود که شامل آشکار شدن رازهای پنهان و همچنین رویدادهای حماسی و تکان‌دهنده است.

بازیگران سریال Monarch: Legacy of Monsters

پدر و پسر بازیگر کرت راسل و وایات راسل در سریال «مونارک: میراث هیولاها» نقش‌آفرینی می‌کنند. این دو در این سریال نقش نسخه مسن و جوان کاراکتری یکسان یعنی افسر نظامی لیشاو را بازی می‌کنند چراکه اتفاقات سریال در دو خط زمانی با فاصله 50 سال روایت می‌شود. کرت راسل بیشتر به‌خاطر حضور در آثاری همچون فیلم The Thing، فیلم Big Trouble In Little China و فیلم Tango & Cash شناخته می‌شود. او در انیمیشن سریالی What If…? نیز صداپیشگی شخصیت ایگو را برعهده داشته و در فیلم F9: The Fast Saga نیز نقش مستر نوبادی را بازی کرده است.

پسر وی یعنی وایات راسل نیز نقش‌آفرینی بسیار برجسته و درخشانی در فیلم Overlord محصول سال 2018 از خودش به جای گذاشته بود و از آن زمان نیز توانسته حرفه بازیگری خودش را ارتقا بدهد. کیرسی کلمونز و آندرس هولم نیز دیگر بازیگران حاضر در سریال «مونارک: میراث هیولاها» هستند که در آن، کیرسی کلمونز نقش کاراکتری به نام می را بازی می‌کند. در حال حاضر نقش آندرس هولم در این سریال مشخص نشده است.

جو تیپت نیز در این سریال نقش کاراکتری به نام تیم را ایفا خواهد کرد، بازیگری که اخیراً در فیلم کمدی و موزیکال Spirited و همچنین فیلم اقتباسی تلفن آقای هریگان (Mr. Harrigan’s Phone) از آثار استیون کینگ بازی کرده است. ماری یاماموتو نیز دیگر بازیگر حاضر در این سریال است که نقش کاراکتری به نام کیکو را بازی می‌کند. این بازیگر ژاپنی روی فیلم‌نامه سریال نیز کار کرده و اخیراً در سریال درام Tokyo Vice حضور داشته اما بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در سریال Pachinko شهرت دارد.

آنا ساوای یکی دیگر از بازیگران سریال Pachinko است که در این سریال تازه نقش کاراکتری به نام کیت را ایفا می‌کند. رن واتانابه نیز نقش کنتارو را بازی خواهد کرد. بازیگر فرانسوی الیسا لاسوفسکی نیز نقش دووال را به تصویر می‌کشد.

تاریخ پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters

پخش سریال «مونارک: میراث هیولاها» قرار است از تاریخ 17 نوامبر سال 2023 میلادی (جمعه 26 آبان 1402) شروع شود. در همان روز ابتدایی، دو قسمت اول روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه خواهند شد و باقی قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی پخش می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر