همه چیز درباره مسابقه Squid Game: The Challenge

مسابقه بازی مرکب: چالش (Squid Game: The Challenge) جدیدترین ساخته سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که یک رئالیتی شو بر اساس سریال «بازی مرکب» است و نتفلیکس با استفاده از آن به دنبال آن است تا هیجان این مجموعه را در بین طرفداران همچنان زنده نگه دارد

همه چیز درباره مسابقه Squid Game: The Challenge

مسابقه بازی مرکب: چالش (Squid Game: The Challenge) جدیدترین ساخته سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که یک رئالیتی شو بر اساس سریال «بازی مرکب» است و نتفلیکس با استفاده از آن به دنبال آن است تا هیجان این مجموعه را در بین طرفداران همچنان زنده نگه دارد. این مسابقه همانند سریال اصلی با حضور 456 شرکت‌کننده است که به دنبال به دست آوردن جایزه اصلی این مسابقه به مبلغ 4.56 میلیون دلار هستند.

شرکت‌کننده‌ها باید در بازی‌هایی با ریسک بسیار بالا شرکت کنند و در رقابت با دیگر افراد پیروز شوند تا بتوانند جایزه بزرگ این مسابقه را کسب کنند. گرچه این مسابقه همانند سریال اصلی مرگبار نیست اما رویدادهای دراماتیک و پرتنشی درون آن وجود دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

تاریخ پخش مسابقه Squid Game: The Challenge

مسابقه «بازی مرکب: چالش» قرار است در تاریخ 22 نوامبر سال 2023 میلادی (1 آذر 1402) به‌صورت انحصاری روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود. احتمالاً تمام قسمت‌ها نیز به‌صورت یکجا پخش خواهند شد.

داستان مسابقه Squid Game: The Challenge

سرویس آنلاین نتفلیکس توصیفی را برای مسابقه «بازی مرکب: چالش» منتشر کرده که به شرح زیر است:

«مسابقه «بازی مرکب: چالش» بزرگترین گروه از شرکت‌کننده‌ها و بزرگترین جایزه را در تاریخ مسابقه‌های تلویزیون دارد و در آن، 456 شرکت‌کننده واقعی وارد بازی‌هایی می‌شوند تا بتوانند جایزه بسیار بزرگ و خارق‌العاده 4.56 میلیون دلاری آن را به دست بیاورند. آن‌ها در مسابقه‌هایی الهام گرفته شده از مسابقه‌های سریال اصلی رقابت می‌کنند و استراتژی‌ها، اتحادها و شخصیت آن‌ها به آزمایش گذاشته می‌شود و این در حالی است که در هر مرحله افراد مختلفی حذف می‌شوند. سطح خطر بسیار بالا است اما بدترین سرنوشت در این مسابقه، دست خالی رفتن به خانه است.»

سریال «بازی مرکب» پس از پخشش از سرویس آنلاین نتفلیکس به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. این سریال محصولی از کره جنوبی بود و داستان گروهی از افراد ناتوان و مشکل‌دار از لحاظ مالی را روایت می‌کرد که باید در مسابقه‌ای مرموز به نام بازی مرکب شرکت می‌کردند تا شانس خودشان برای به دست آوردن جایزه بسیار بزرگی را آزمایش کنند. با این حال، اگر هر کدام از آن‌ها در مسابقات شکست می‌خوردند، بهایش را با جان خود پرداخت می‌کردند. با وجود اینکه بازی‌ها بچه‌گانه و ساده به نظر می‌رسند اما عواقب بسیار مرگباری به همراه دارند. این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

شایعات و جنجال‌های مسابقه Squid Game: The Challenge

سازندگان مسابقه «بازی مرکب: چالش» تلاش داشتند تا این اثر به واقعیت بسیار نزدیک باشد، البته به جز مرگ شرکت‌کننده‌ها و همین نیز باعث شده تا سریال توجه‌های منفی بسیار زیادی را به هنگام فیلم‌برداری به خودش جلب کند. برخی از شرکت‌کننده‌ها به‌صورت ناشناس از شرایط غیرانسانی رایج در این مسابقه گفته بودند و برخی نیز این شرایط را حتی بسیار خطرناک و مرگبار توصیف کردند.

برخی از شرکت‌کننده‌ها اظهار داشتند که آن‌ها مجبور بودند برای مدتی طولانی در شرایط بسیار سردی قرار بگیرند یا اینکه برای مدتی طولانی غذا نخورند. این شرایط باعث شده بود تا برخی از شرکت‌کننده نیازمند رسیدگی پزشکی فوری باشند. علاوه بر این، آن‌ها اظهار داشتند که مجبور بودند ساعت سه و نیم صبح بیدار شوند و دو ساعت را به محل فیلم‌برداری با ماشین بروند. آن‌ها اصلاً اجازه ارتباط با دیگر شرکت‌کننده‌ها را نداشتند. از سوی دیگر، فیلم‌برداری‌های طولانی سبب می‌شد تا زمان استراحت بسیار کم باشد.

با این حال، سرویس آنلاین نتفلیکس این شایعات و اتهامات ناشناس را رد کرده و اظهار داشته که به هنگام ساخت این برنامه هیچ صدمه جدی به هیچ کدام از شرکت‌کننده وارد نشده است.

عوامل سازنده Squid Game: The Challenge

مسابقه «بازی مرکب: چالش» 10 قسمت دارد که توسط شرکت‌های تولید سریال مستقلی همچون استودیو Lambert و استودیو The Garden ساخته شدند و استودیو لمبرت نیز تولید فیزیکی برنامه را در انگلیس در دست داشته است. سرویس آنلاین نتفلیکس برای انتخاب شرکت‌کننده نیز مزایده‌ای جهانی را برگزار کرده بود و یکی از شرایط آن، توانایی صحبت به زبان انگلیسی بود. در نهایت نیز 456 نفر برای حضور در این برنامه انتخاب شدند که بزرگترین تعداد در تاریخ رئالیتی شوها بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان