معرفی فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds &#۰۳۸; Snakes

فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» به کارگردانی فرانسیس لارنس است، کسی که سه فیلم اخیر این فرنچایز را کارگردانی کرده است

معرفی فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

فیلم بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها (The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes) جدیدترین اثر ساخته شده از مجموعه فیلم‌های «هانگر گیمز» به شمار می‌رود که قرار است بینندگان را به دنیای پانم بازگرداند. مایکل لزلی که بیشتر به‌خاطر نگارش فیلم‌نامه فیلم اساسینز کرید (Assassin’s Creed) و همچنین فیلم مکبث (Macbeth) محصول سال 2015 میلادی شناخته می‌شود، وظیفه نگارش فیلم‌نامه فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» را برعهده دارد، فیلم‌نامه‌ای که آن را بر اساس رمان پرفروشی به همین نام از سوزان کالینز می‌نویسد.

فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» به کارگردانی فرانسیس لارنس است، کسی که سه فیلم اخیر این فرنچایز را کارگردانی کرده است. او همچنین در کنار افراد دیگری وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم را در دست دارد. این فیلم داستان کوریولانوس اسنو را دنبال می‌کند که نسبت به آنچه طرفداران از او در فیلم‌های اصلی دیدند، اصلاً بدخواه و تشنه قدرت نیست. با این حال، او اکنون تنها 18 سال سن دارد و به یک مربی در دهمین بازی‌های گرسنگی تبدیل می‌شود و وظیفه مربیگری لوسی گری بیرد از منطقه 12 را در دست دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر سینمایی آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

همان‌طور که در بالا گفته شده بود، سکان کارگردانی فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» را فرانسیس لارنس در دست دارد، کسی که سه فیلم اخیر این مجموعه را ساخته بود. فیلم‌نامه این اثر سینمایی را نیز مایکل لزلی بر اساس رمانی به همین نام از سوزان کالینز نوشته است.

داستان فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» بر اساس رمانی به همین نام محصول سال 2020 میلادی ساخته شده و خلاصه داستان آن به شرح زیر است:

«این فیلم داستان کوریولانوس جوان با بازی تام بلیث را دنبال می‌کند که آخرین امید از خانواده رو به افول اسنو به شمار می‌رود، خانواده‌ای که پس از جنگ از چشم‌ها افتاده است. حالا کوریولانوس تهدیدی بزرگ برای خانواده و خودش احساس می‌کند و با اکراه مربیگری لوسی گری بیرد را در دست می‌گیرد، کسی که از منطقه 12 است. با این حال، وقتی جذابیت لوسی توجه شهروندان پانم را به خودش جلب می‌کند، اسنو فرصتی برای تغییر سرنوشتشان می‌بیند. اسنو با لوسی همکاری می‌کند تا بخت و اقبال خودشان را دگرگون کنند و حالا آن‌ها باید تلاش کنند تا زنده بمانند و از این وضعیت وخیم جان سالم به در ببرند.»

بازیگران فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

تام بلیث قرار است در فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» نقش شخصیت جوان کوریولانوس اسنو را به تصویر بکشد. این بازیگر ستاره نوظهوری در دنیای سینما به شمار می‌رود و قبلاً در سریال تاریخی و درام Benediction محصول سال 2021، سریال The Gilded Age محصول شبکه اچ‌بی‌او و همچنین سریال Billy the Kid محصول شبکه ایپیکس نقش‌آفرینی کرده است.

ریچل زگلر توانایی آوازخوانی بسیار خوبی دارد و همین نیز باعث شده تا او مورد توجه مخاطبان بسیار زیادی قرار بگیرد و برای ایفای نقش لوسی گری بیرد انتخاب شود. گفته شده که این شخصیت یا حداقل بخشی از آن با الهام از شخصیت نمادین دالی پارتون شکل گرفته است. ریچل زگلر به دنبال نقش‌آفرینی درخشان و تحسین شده خودش در فیلم داستان وست ساید (West Side Story) محصول سال 2021 میلادی، به سرعت به یکی از جذاب‌ترین و برجسته‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شد.

او اخیراً نقشی مکمل در فیلم ابرقهرمانی شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) ایفا کرده بود. او همچنین قرار است در آینده نقش اصلی فیلم لایو اکشن و بازسازی سفید برفی (Snow White) از دیزنی را بازی کند.

هانتر شیفر از جمله بازیگران برجسته حال حاضر به شمار می‌رود که به‌خاطر نقش‌آفرینی درخشان و برجسته خودش در سریال سرخوشی (Euphoria) محصول شبکه اچ‌بی‌او شهرت دارد. او قرار است در فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» نقش شخصیت تیگریس اسنو را بازی کند. او همچنین قرار است در آینده در فیلم ترسناک Cuckoo نیز حضور داشته باشد.

بازیگر برنده جایزه امی پیتر دینکلیج نیز در این اثر سینمایی نقش دین کاسکا های‌باتم را بازی خواهد کرد، یکی از دو نفری که ابتدا مفهوم بازی‌های گرسنگی را مطرح کردند. پیتر دینکلیج از جمله بازیگران برجسته و سرشناس به شمار می‌رود که سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی را در کارنامه خودش دارد اما بیشتر برای ایفای نقش تایریون لنیستر در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شهرت دارد. او در سال‌های اخیر در فیلم Cyrano محصول سال 2021 میلادی و فیلم American Dreamer محصول سال 2022 میلادی نیز نقش‌آفرینی کرده است.

او برنامه کاری بسیار شلوغی دارد و قرار است در آینده در فیلم The Toxic Avenger ساخته میکون بلیر، فیلم درام She Came To Me با بازی ان هتوی و ماریسا تومی و فیلم کمدی Brothers با بازی جاش برولین، برندن فریزر و گلن کلوز نقش‌آفرینی کند.

برنده جایزه اسکار وایولا دیویس نیز در این اثر سینمایی حضور دارد و نقش شخصیت شرور داستان به نام دکتر ولومنیا گیل را بازی می‌کند که بازی‌ساز اصلی دهمین دوره بازی‌های گرسنگی است. این بازیگر کارنامه هنری بسیار درخشان و برجسته‌ای دارد که شامل حضور در فیلم Fences، فیلم Widows، فیلم The Suicide Squad، فیلم Prisoners، فیلم The Woman King و همچنین فیلم جدید Air می‌شود.

جیسون شوارتزمن نیز دیگر بازیگر حاضر در این اثر سینمایی به شمار می‌رود که نقش مجری دهمین دوره بازی‌های گرسنگی به نام لوکرتیوس فلیکرمن را بازی خواهد کرد. این بازیگر به‌خاطر نقش‌آفرینی درخشان خودش در فیلم Rushmore ساخته وس اندرسون شهرت دارد و از آن زمان در آثار مختلفی حضور داشته که شامل انیمیشن  Fantastic Mr. Fox و سریال کمدی Bored to Death می‌شود. او اخیراً در فیلم Asteroid City از وس اندرسون نقش‌آفرینی کرده است.

از جمله دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به ایزوبل جسپر جونز، لورل مارسدن، فیونولا فلانن، فلورا لی تیمن، هانر سیلیس، برن گورمن، سوفیا سانچز، نیک بنسون و همچنین جورج سامنر اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» قرار است در تاریخ 17 نوامبر سال 2023 میلادی (جمعه 26 آبان 1402) به روی پرده سینماها بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان