طرز تهیه سس خیارشور خوشمزه در خانه

اگر می خواهید یک سس متنوع را در مدت زمان کمی در خانه تهیه کنید پیشنهاد ما سس خیارشور است. برای تهیه این سس همانطور که گفته ایم زمان زیادی نیاز نیست و می توان آن را در یخچال برای مدتی نگهداری کرد.

طرز تهیه سس خیارشور خوشمزه در خانه

همانطور که می دانید سس انواع مختلف و بسیاری دارد که برای طعم دار کردن انواع غذاها از جمله غذاهای فست فودی استفاده می شود. این سس بسیار طعم دهنده خوبی می باشد و می توان به عنوان چاشنی در کنار انواع فست فود و یا حی سالاد ها استفاده کرد. برای تهیه این سس نیاز به زمان زیادی ندارید. تا حال اگر نمی دانستید چگونه انواع سس ها را در خانه تهیه کنید، ما طرز تهیه سس خیار شور را در این مطلب قرار داده ایم.

در قسمت بالا گفته شده است که سس انواع مختلفی از جمله سس سچوان، سس ساندویچ سزار و سس چیکن پستو دارد. اگر می خواهید به راحتی این سس های متنوع که طعم دهنده هایی عالی می باشند را در خانه تهیه کنید، بهتر است بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید. برای تهیه سس خیار شور و یا سس تاتار نیاز به مدت زمان زیادی ندارید و در مدت زمان بسیار کمی می توان دارای یک سس متنوع با طعمی متفاوت و بی نظیر شد.

سس خیارشور خانگی

مواد لازم

  • سیر 1 حبه
  • خیار شور 100 گرم
  • سس مایونز 150 گرم
  • آبلیمو 2 قاشق غذا خوری
  • پیاز خرد شده 2 قاشق غذا خوری
  • جعفری خرد شده 2 قاشق غذا خوری
  • فلفل قرمز 1 قاشق چای خوری
  • شکر 1 قاشق چای خوری
  • نمک به مقدار لازم

سس خیار شور و یا سس تاتار

طرز تهیه سس خیارشور خانگی

ابتدا برای تهیه سس خیارشور باید تمامی لازم گفته شده در قسمت بالا مانند خیاز شور، جعفری، پیاز و سیر را به خوبی خرد و خیلی ریز کنید به صورتی که حالت ساطوری طور داشته باشد. حالا تمامی مواد خرد شده را داخل کاسه ای مناسب بریزید و در حد مخلوط شدن هم بزنید.

شکر باعث ملس شدن سس شده و با استفاده از 1 قاشق سس شیرین نمی شود پس در استفاده آن تردید نداشته باشید. در ادامه تمامی مواد اولیه را در کاسه بریزید و هم بزنید تا سس به خوبی مخلوط شود. برای اینکه مزه ها به خورد هم بروند کاسه را با درب آن در یخچال قرار دهید.

طرز تهیه سس خیارشور خانگی

سس خیار شور را می توان همان لحطه و یا یکی دو ساعت بعد که مواد به خوبی به خورد هم رفتند استفاده کنید. سس را می توان در کاسه ای درب دار یا جای سس تا چندین روز در یخچال نگهداری کرد بدون اینکه خراب شود. فقط اطمینان داشته باشید که درب آن سفت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان