هر آنچه از فصل سوم سریال Slow Horses باید بدانید

سریال اسب‎‌های آرام (Slow Horses) اثری جاسوسی و بریتانیایی بسیار موفقی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که قرار است سومین فصل از آن در اواخر سال جاری میلادی پخش شود

هر آنچه از فصل سوم سریال Slow Horses باید بدانید

سریال اسب‎‌های آرام (Slow Horses) اثری جاسوسی و بریتانیایی بسیار موفقی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که قرار است سومین فصل از آن در اواخر سال جاری میلادی پخش شود. این سریال مهیج بر اساس مجموعه رمانی بریتانیایی به نام Slough House نوشته مایک هرون ساخته شده است. دو فصل ابتدایی سریال بر اساس کتاب Slow Horses و کتاب Dead Lion ساخته شدند و سومین فصل از سریال «اسب‌های آرام» نیز قرار است کتاب Real Tigers را اقتباس کند. این در حالی است که چهارمین فصل از سریال در حال توسعه بر اساس کتاب Spook Street است.

این سریال داستان گروهی از مأموران طرد شده ام‌آی5 را دنبال می‌کند که به بخشی بدنام به نام Slough House فرستاده شدند. آن‌ها که حرفه کاری‌شان به‌عنوان مأمور به آخر خطر رسیده، ناگهان با توطئه بسیار بزرگی مواجه می‌شوند. رهبری این گروه را نیز رئیس بداخلاق به نام جکسون لمب با بازی گری اولدمن برعهده دارد و آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا بار دیگر معیار و کارایی خودشان به‌عنوان مأمور مخفی را ثابت کنند.

در فصل دوم سریال، آن‌ها موفق می‌شوند تا دو تهدید ملی بزرگ را خنثی و رازهایی پنهان از جنگ سرد را آشکار کنند. حالا سومین فصل از سریال قرار است داستان این تیم را بازگو کند که در تلاش برای نجات یکی از خودشان هستند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با فصل سوم این سریال جذاب آشنا شوید.

اولین فصل از سریال «اسب‌های آرام» به هنگام پخش در سال 2022 میلادی به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کرد و در بین طرفداران و منتقدان محبوب شد و بسیاری از افراد نیز نقش‌آفرینی گری اولدمن را ستایش کردند. نقدهای بسیار مثبتی برای فصل دوم سریال نیز منتشر شد و بسیاری از افراد نیز بازی بازیگران را ستودند. قبل از اینکه فصل دوم سریال پخش شود، این اثر برای فصل سوم و چهارم تمدید شد.

Slow Horses

Slow Horses

عوامل سازنده سریال Slow Horses

سریال «اسب‌های آرام» محصول سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس توسط موروینا بنکس، ویلیامز جیمز اسمیت، جانی استاکوود و مارک دنتون نوشته شده و سال متزستاین نیز سکان کارگردانی قسمت‌های فصل سوم را در دست دارد. جیمز هاوز و جرمی لاورینگ نیز دو فصل اول را کارگردانی کردند و فصل چهارم نیز توسط آدام رندال کارگردانی خواهد شد.

داستان فصل سوم سریال Slow Horses

فصل سوم سریال «اسب‌های آرام» بر اساس سومین کتاب از مایک هرون ساخته شده که عنوان آن Real Tigers است. در این فصل تازه، جکسون لمب بار دیگر به دنبال حل معمایی تازه است و به نظر می‌رسد که او بار دیگر باید از محیط راحت خودش خارج شود و زندگی خودش را به خطر بیندازد. در فصل سوم سریال، کاترین به طور ناگهانی گم می‌شود و حالا لمب و مأمورانش باید بار دیگر زندگی خودشان را به خطر بیندازند تا بتوانند او را پیدا کنند و متوجه شوند که مأمور سرکش چه کسی است.

بازیگران فصل سوم سریال Slow Horses

سریال «اسب‌های آرام» از حضور بازیگران برجسته و سرشناسی بهره می‌برد و همین بازیگران با استعداد فصل اول و دوم سریال قرار است در سومین فصل از این سریال حضور داشته باشند. بازیگر برنده جایزه اسکار گری اولدمن که در دو فصل اول نقش جکسون لمب را بازی کرده بود، قرار است این نقش را در فصل سوم نیز بازآفرینی کند.

Slow Horses

Slow Horses

جک لاودن نیز که نقش ریور کارترایت را ایفا کرده بود، قرار است بار دیگر در فصل سوم سریال در این نقش حضور داشته باشد. نامزد جایزه اسکار کریستین اسکات توماس نیز بار دیگر نقش دایانا تاورنر را ایفا خواهد کرد که همکار سابق جکسون لمب بوده و اکنون نیز به‌عنوان معاون ارشد سازمان فعالیت دارد. ساسکیا ریوز نیز در فصل سوم نقش کاترین استندیش را بازی خواهد کرد، کسی که به‌عنوان منشی جکسون لمب فعالیت دارد و در فصل سوم ربوده می‌شود.

رزالیند الیزار در نقش لوئیسا گای، کریستوفر چانگ در نقش رودی هو، جاناتان پرایس در نقش دیوید کارترایت، فردی فاکس در نقش جیمز وب ملقب به اسپایدر، داستین دمری برنز در نقش مین هارپر نیز از جمله دیگر بازیگران فصول قبلی سریال هستند که در فصل سوم سریال «اسب‌های آرام» نقش خودشان را بازآفرینی می‌کنند. ایمی فیون ادواردز در نقش شیرلی داندر و کدیف کیروان در نقش مارکوس لانگریج نیز که در فصل دوم به این اثر پیوستند، در فصل سوم حضور خواهند داشت.

از جمله بازیگران جدیدی که در فصل سوم سریال به این اثر اضافه می‌شوند نیز می‌توان به سوپ دیریسو اشاره کرد که در فصل سوم و چهارم حضور خواهد داشت. او در این دو فصل نقش رئیس سابق امنیت سفارت بریتانیا در استانبول به نام شان دوناوان را بازی خواهد کرد. هوگو ویوینگ، جوآنا اسکانلان، روث بردلی، تام بروک و جیمز کالیس نیز بازیگرانی هستند که در فصل چهارم حضور خواهند داشت.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Slow Horses

پخش سومین فصل از سریال «اسب‌های آرام» قرار است از تاریخ 1 دسامبر سال 2023 میلادی (جمعه 10 آذر 1402) شروع شود و در همان ابتدا نیز دو قسمت اول پخش خواهند شد و باقی قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی در روزهای جمعه روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان