هر آنچه از فصل دوم سریال Dr. Death باید بدانید

سریال پزشک مرگ (Dr. Death) بر اساس پادکست بسیار مشهور Wondery با اجرای لورا بل ساخته شده و اقتباسی سریالی از سرویس آنلاین پیکاک به شمار می‌رود که اولین فصل از سال در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شده بود و پس از مدتی نیز برای فصل دوم تمدید شد

هر آنچه از فصل دوم سریال Dr. Death باید بدانید

سریال پزشک مرگ (Dr. Death) بر اساس پادکست بسیار مشهور Wondery با اجرای لورا بل ساخته شده و اقتباسی سریالی از سرویس آنلاین پیکاک به شمار می‌رود که اولین فصل از سال در سال 2021 میلادی پخش شده بود و پس از مدتی نیز برای فصل دوم تمدید شد. اولین فصل از سریال داستان رویدادهای تحقیقات این پادکست درباره داستان واقعی جراح مغز و اعصابی به نام کریستوفر دانچ را روایت می‌کند که به طرز بدنامی بیماران خودش را مثله می‌کرد که در نتیجه آن دو بیمار از دنیا رفتند و مابقی نیز برای بقیه عمر خود فلج شدند.

در فصل اول، جاشوا جکسون نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند و در کنار او نیز گریس گامر، کریستین اسلیتر و آلک بالدوین نقش‌آفرینی می‌کردند. در این سریال نیز آنا سوفیا راب نیز نقش میشل شوگرت را بازی کرده بود، دستیار جوان دادستان منطقه که می‌خواهد از آسیب رسیدن بیشتر به بیماران توسط دانچ جلوگیری کند.

فصل دوم سریال «پزشک مرگ» داستان سومین فصل از این پادکست را روایت خواهد کرد که حول محور جنایات جراح برجسته پائولو ماکیارینی است، کسی که به‌عنوان مرد معجزه نیز شناخته می‌شود. وی به‌خاطر روش‌های خلاقانه‌اش شهرت دارد و مصاحبه با روزنامه‌نگار و محققی نیز باعث می‌شود تا زندگی‌اش دگرگون شود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با فصل دوم این سریال آشنا شوید.

Dr. Death

Dr. Death

عوامل سازنده فصل دوم سریال Dr. Death

تهیه‌کننده و نویسنده اشلی میشل هوبان به‌عنوان مدیر اجرایی فصل دوم سریال «پزشک مرگ» انجام وظیفه می‌کند. او کسی است که قبلاً به‌عنوان تهیه‌کننده سریال جنایی واقعی The Girl From Plainville با بازی الا فانینگ و محصول سرویس آنلاین هولو فعالیت کرده است. پاتریک ماکمانوس نیز خالق این سریال به شمار می‌رود که به‌عنوان، تهیه‌کننده، نویسنده و مدیر اجرایی فصل اول کار کرده است. او در فصل دوم وظیفه تهیه‌کنندگی را در دست دارد. جنیفر موریسون که سابقه کار در سریال House M.D و Once Upon A Time را در کارنامه خودش دارد نیز به‌عنوان کارگردان چهار قسمت ابتدایی در فصل دوم سریال «پزشک مرگ» کار کرده است. لورا بلسی نیز چهار قسمت دیگر فصل دوم را کارگردانی می‌کند. او سابقه کار در سریال The Walking Dead از شبکه ای‌ام‌سی و سریال Shadow and Bone از سرویس آنلاین نتفلیکس را دارد.

داستان فصل دوم سریال Dr. Death

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، داستان فصل دوم سریال «پزشک مرگ» حول محور شخصیت اصلی فصل سوم پادکست اصلی یعنی مرد معجزه است. پائولو ماکیارینی که به نام مرد معجزه نیز شناخته می‌شود، جراحی برجسته و بااستعداد که راز و رمز زیادی پیرامونش وجود دارد. روش‌های او نوآورانه هستند و همین نیز باعث شده تا بر سر زبان‌ها بیفتد. در نتیجه همین نیز توجه خبرنگار محققی به نام بنیتا الکساندر به وی جلب می‌شود. با این حال، ملاقات آن‌ها باعث می‌شود تا این خبرنگار چیزهای بسیار زیادی درباره این مرد متوجه شود. از آن سوی دیگر نیز گروهی از دکترهایی که با پائولو همکاری می‌کنند، متوجه واقعیت می‌شوند و همین نیز ایمان آن‌ها نسبت به وی را از بین می‌برد.

Dr. Death

Dr. Death

بازیگران فصل دوم سریال Dr. Death

ادگار رامیرز در فصل دوم سریال «پزشک مرگ» نقش شخصیت اصلی داستان یعنی پائولو ماکیارینی ملقب به مرد معجزه را بازی می‌کند. این بازیگر تاکنون دو بار برای جایزه امی نامزد شده که یکی برای نقش‌آفرینی در سریال Carlos و دیگری برای حضور در سریال The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story بوده است. او همچنین سابقه نقش‌آفرینی در فیلم The Bourne Ultimatum، فیلم Domino و فیلم Zero Dark Thirty را دارد.

بازیگر سریال This is Us یعنی مندی مور نیز در فصل دوم سریال «پزشک مرگ» نقش بنیتا الکساندر را بازی می‌کند، خبرنگاری که متوجه واقعیت شده و با این دکتر درگیر می‌شود. این بازیگر قرار است در سریال دیگری تحت عنوان Twin Flames از سرویس آنلاین هولو نیز نقش‌آفرینی کند.

لوک کربی نیز دیگر بازیگر حاضر در فصل دوم سریال «پزشک مرگ» به شمار می‌رود که نقش جراحی را ایفا می‌کند که در بیمارستانی باکلاس در سوئد مشغول به کار است و تردیدهای خودش نسبت به روش‌های دکتر ماکیارینی را بیان می‌کند. این بازیگر بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در نقش لنی بروس در سریال بسیار تحسین شده The Marvelous Mrs. Maisel و همچنین نقش‌آفرینی در ریبوت سریال Gossip Girl  شهرت دارد.

اشلی مادکوی و گوستاف هامرستن نیز دو بازیگر دیگر حاضر در این سریال هستند که نقش دو دکتر را ایفا خواهند کرد. اشلی مادکوی نقش دکتر آنا لاسبری را بازی می‌کند که به تیم دکتر ماکیارینی می‌پیوندد و امیدوار است که در رشته خودش به‌سرعت پیشرفت کند. از سوی دیگر، گوستاف هامرستن نیز نقش دکتر سونسون را بازی می‌کند که فردی محقق و خانواده‌دار است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Dr. Death

اولین فصل از سریال «پزشک مرگ» در سال 2021 روی سرویس آنلاین پیکاک عرضه شده بود و حالا پخش دومین فصل از آن نیز قرار است از تاریخ 21 دسامبر سال 2023 میلادی (پنجشنبه 30 آذر 1402) روی همین سرویس آنلاین شروع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان