همه جایگاه‌های سوخت خراسان‌رضوی به مدار فعالیت بازگشت

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی: از پیش از ظهر امروز برخی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل در خراسان رضوی دچار نقص فنی و قطع ارتباط با سامانه هوشمند شد و تاکنون عرضه سوخت با نرخ آزاد ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: همه 260 جایگاه عرضه سوخت این استان اینک به مدار فعالیت بازگشته‌اند و به صورت آفلاین در حال فعالیت هستند.

علی اصغر اصغری دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از پیش از ظهر امروز برخی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل در خراسان رضوی دچار نقص فنی و قطع ارتباط با سامانه هوشمند شد و تاکنون عرضه سوخت با نرخ آزاد ادامه دارد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم ارتباط با سامانه هوشمند نیز هرچه زودتر وصل شود ضمن اینکه سهمیه یارانه‌ای در کارت های سوخت نیز محفوظ است.

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی بیان کرد: اکنون همه جایگاه‌های عرضه سوخت سی.ان.جی این منطقه فعال است.

اصغری اظهار کرد: از شهروندان می خواهیم در سوخت گیری همچنان سعه‌صدر داشته باشند و به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین توجه نکنند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش خدمات خود دارد.

دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات 2 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و منطقه سبزوار هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان