طرز تهیه سس آیولی خوش طعم و خوشمزه

اگر از علاقه مندان به اشپزی های خانگی و سس های دست ساز هستید در این بخش با طرز تهیه سس آیولی آشنا می شوید. این سس برای سالادها و غذاها عالی است.

طرز تهیه سس آیولی خوش طعم و خوشمزه

این سس طعم و مزه ای عالی داشته که در این بخش با طرز تهیه سس آیولی آشنا می شوید. این سس در کنار انواع سالادها و غذاها نیز سرو می شود که ترکیب فوق العاده آن را تجربه می کنید.

برای داشتن انواعی از سس های خانگی می توانید در لینک همراه ما باشید. طرز تهیه سس سیب و سس خیارشور با مزه فوق العاده در لینک قرار داده شده است که مطالعه خواهید کرد.

طرز تهیه سس آیولی خانگی

مواد اولیه:

  • زرده تخم مرغ: 1 عدد
  • سس خردل: نصف قاشق غذاخوری
  • سیر: 1 حبه
  • نمک: به میزان لازم
  • آب لیمو: 2 قاشق غذاخوری
  • فلفل: به میزان لازم
  • روغن زیتون: به میزان لازم
  • سبزیجات تازه: 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه سس آیولی:

برای اماده کردن این سس ویژه باید ابتدا زرده تخم مرغ را جدا کرده و درون یک ظرف شیشه ای بریزید. مقداری سبزیجات خرد شده و نمک نیز به آن اضافه کنید. مقداری آب لیموی تازه و سیر رنده نیز اضافه کرده و بعد از اینکه سس خردل را به مواد خود اضافه کردید باید درب شیشه را بسته و مواد را به خوبی تکان دهید تا ترکیبی یکدست داشته باشد.

رسپی سس آیولی

برای این سس باید از مقداری روغن زیتون نیز استفاده کنید که ترکیب شما را عالی کرده و ترکیب فوق العاده ای دارد. برای ترکیب کردن این مواد نیز می توانید از گوشتکوب برقی و همزن استفاده کنید که سس ترکیبی عالی داشته باشد. سس را درون یخچال قرار داده تا به خوبی مواد بشته شود و یکدست شده و بعد استفاده کنید.

شما این سس را می توانید در غذاساز هم تهیه کنید. طرز تهیه سس آیولی در چند گام ساده بوده و می توانید با این رسپی یک سس ویژه و خوشمزه داشته باشید. برای مزه دار شدن این سس نیز می توانید از ادویه های متنوعی استفاده کنید که در کنار غذا و سالادها فوق العاده هستند.

این سس را می توانید روی انواعی از سالادها امتحان کنید. همانطور که اشاره شد در این سس می توانید از مقداری روغن زیتون هم استفاده کنید که هم خواص این سس را بیشتر کرده و هم اینکه ترکیب ان با سالادها فوق العاده می شود. افزودن مقداری اب لیموی تازه نیز در این سس فوق العاده است و به شما پیشنهاد می کنیم.

سس آیولی ویژه

این سس یک سس گیاهی و سالم است که از جمله سس های دست ساز خانگی بوده و می توانید به عنوان سس جادویی مجموعه خود داشته باشید. این سس را در منوی خود قرار دهید و مشتریان زیادی جذب نمایید. بهتر است این سس را در ظرفی در بسته و در شیشه و محیط خنک مانند یخچال نگهداری کنید. این سس را می توانید برای طولانی مدت نیز استفاده کنید.

نکته مهم در تهیه این نوع سس نیز هم زدن مواد با استفاده از هم زن و با دور تند بوده که موجب می شود تا سسی سفیدتر و بدون بو داشته باشید. شما با همین رسپی می توانید انواعی دیگر از سس های خانگی خوشمزه را داشته باشید. این سس های سالم را در کنار غذا و سالادهای مختلف تجربه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان