فرمانده سپاه تهران : سبک زندگی شهدا در جامعه ترویج شود

فرمانده سپاه تهران تاکید کرد: امروز اگر در جامعه شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزتمندی هستیم و در مولفه‌های قدرت دست برتر داریم به دلیل مجاهدت‌ها و ایثار شهدای ماست. بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی اسلامی شهدا است و باید به ترویج آن در جامعه کمک کنیم. پایداری این مولفه‌ها به نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری است.

فرمانده سپاه تهران گفت: امروز اگر در جامعه شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزتمندی هستیم و در مولفه‌های قدرت دست برتر داریم به دلیل مجاهدت‌ها و ایثار شهدای ماست.
 
به گزارش ایسنا، سردار حسن حسن‌زاده در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه تهران امروز ام‌القرای جهان اسلام با 24 هزار شهید از اقشار مختلف است، اظهار کرد: ما در تهران از رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، وزیر، نماینده مجلس شهید تا استاد دانشگاه، دانشجو و دانش‌آموز شهید داریم و به شهر تهران با این میزان شهید افتخار می‌کنیم.
 
وی افزود: کنگره شهدا برای زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهداست که به تعبیر رهبری کمتر از شهادت نیست. بزرگداشت شهدا یعنی ادامه حرکت جهادی و فرهنگ شهادت‌طلبی، ایثار، مجاهدت و مقاومت. همه باید تلاش کنیم یاد و فرهنگ شهدا زنده بماند.
 
فرمانده سپاه تهران تاکید کرد: امروز اگر در جامعه شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزتمندی هستیم و در مولفه‌های قدرت دست برتر داریم به دلیل مجاهدت‌ها و ایثار شهدای ماست. بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی اسلامی شهداست و باید به ترویج آن در جامعه کمک کنیم. پایداری این مولفه‌ها به نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری است.
 
حسن‌زاده ادامه داد: در طول دو سال اخیر ذیل برنامه کنگره‌ بزرگداشت شهدای پایتخت انجام شده است، توفیق داشتیم از خانواده‌های شهدا دیدار کنیم، کتاب‌های متعددی درباره زندگی شهدا منتشر و در مجموع 200 اثر فرهنگی و رسانه‌ای در این زمینه پخش شده است. سمفونی «ساحت حماسه» هم از تازه‌ترین اقدامات فرهنگی در زمینه پاسداشت یاد شهداست.
 
وی یادآور شد: برنامه‌هایی نیز در روزهای آتی داریم و از جمله آن‌ها یادواره شهدای ادیان توحیدی، یادواره شهدای طلاب و یادواره شهدای دانش‌آموز است. همچنین مراسم اصلی بزرگداشت 24 هزار شهید پایتخت یازدهم بهمن در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان