گره کور ترافیکی سه راه شهریار باز شد

حسین حق‌وردی، نماینده شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پروژه زیرگذر متوسلیان_باغستان، گفت: درست است که اجرای این پروژه کمی با تاخیر روبه رو بود و پیمانکار این پروژه نیز تغییر پیدا کرد، اما در نهایت این پروژه به بهره برداری رسید که برای مردم منطقه گره‌گشایی شد

حق‌وردی گفت: پروژه زیرگذر متوسلیان_باغستان مهم‌ترین مشکلات حمل‌ونقلی شهرستان شهریار و شهر‌های غرب استان تهران را حل کرده و با وجود اینکه استفاده از این پروژه بیشتر مورد استفاده شهر‌های اطراف تهران انجام می‌شود، اما مدیریت شهری تهران این پروژه را تکمیل کرد.

حسین حق‌وردی، نماینده شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پروژه زیرگذر متوسلیان_باغستان، گفت: درست است که اجرای این پروژه کمی با تاخیر روبه رو بود و پیمانکار این پروژه نیز تغییر پیدا کرد، اما در نهایت این پروژه به بهره برداری رسید که برای مردم منطقه گره‌گشایی شد. این زیرگذر مهم‌ترین مشکلات حمل‌ونقلی شهرستان شهریار و شهر‌های غرب استان تهران را حل کرده و با وجود اینکه استفاده از این پروژه بیشتر مورد استفاده شهر‌های اطراف تهران انجام می‌شود، اما مدیریت شهری تهران این پروژه را تکمیل کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، این نماینده مجلس با بیان اینکه پروژه زیرگذر متوسلیان_باغستان یک هدیه خوبی در ایام الله دهه فجر و در آستانه پیروزی انقلاب به مردم شهرستان‌های غرب استان تهران است، گفت: مردم شهریار پیش از افتتاح این پروژه، ساعت‌ها پشت ترافیک سه راه شهریار گرفتار بودند، اما این زیرگذر که به همت شهرداری تهران ایجاد شده است گره کور ترافیکی این مسیر را حل کرده و مردم شهرستان از این بابت بسیار خوشحال هستند.

او ادامه داد: قبل از اجرای این پروژه دسترسی مسیر شرق بزرگراه فتح به جنوب تقاطع از طریق دوربرگردان موجود در ضلع غربی تقاطع تأمین می‌شد که عرض کم، شکل هندسی نامناسب و ناایمن و همچنین عمر بالای این دوربرگردان کار را برای خودرو‌های عبوری از آن سخت و ترافیکی ایجاد می‌کرد. حال با افتتاح و بهره برداری پروژه زیرگذر فتح- باغستان دسترسی شهروندان به شهر‌های غربی استان همچون شهریار، باغستان و ملارد تسهیل می‌شود.

حق‌وردی با اشاره به اینکه علاوه براین پروژه، یک پروژه مشترک دیگری بین شهرداری تهران با شهر‌های غرب استان وجود دارد که این پروژه مترو است، افزود: تا دو ماه آینده کلنگ این پروژه هم زده خواهد شد و خط 10 متروی تهران به سمت شهر‌های غرب استان تهران کشیده می‌شود و انتظار داریم در این پروژه نیز همانند همین پروژه زیرگذر فتح که هماهنگی خوبی انجام شد، شهرداری تهران همکاری لازم را با شهر‌های غرب استان تهران داشته باشد. هفته گذشته شورای عالی ترافیک کشور نیز مسیر مترو را مشخص کرده که نیاز است شهرداری پایتخت اهتمام ویژه‌ای نسبت به توسعه مترو در شهرستان‌های غرب استان داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان