محکومیت قاچاقچی ارز به پرداخت جزای نقدی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را برای معاملات ارزی خارج از واحد‌های مجاز تعیینی دولت به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ریالی کل ارز قاچاق کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، از محکومیت قاچاقچی ارز به پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال جزای نقدی خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدمرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده خرید و فروش ارز خارج از واحدهای مجاز تعیینی دولت به وسیله اشخاص به میزان 27 میلیارد و 629 میلیون ریال و قاچاق 9 هزار و 195 یورو ،2 هزار و 751 دلار آمریکا و کانادا به ارزش سه میلیارد و 332 میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را برای معاملات ارزی خارج از واحدهای مجاز تعیینی دولت به پرداخت 27 میلیارد و 630 میلیون ریال جزای نقدی معادل ریالی کل ارز قاچاق کشف شده محکوم کرد.

به گفته مدنی، شعبه معادل ارزش ریالی ارزهای کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیارد و 332 میلیون ریال و جمعاً به پرداخت 30 میلیارد و 962 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدنی گفت: مأموران اداره کل اطلاعات استان خراسان رضوی در طرح برخورد با دلالان ارزی با بررسی حساب مالی یک تبعه افغان و بازرسی از محل کار قاچاقچی ارز، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان