طرز تهیه قارچ پولکی خوشمزه و محبوب

اگر می خواهید، طعم یک قارچ پولکی خوشمزه را تجربه کنید در این بخش باید با طرز تهیه قارچ پولکی ویژه آشنا شوید. این قارچ طعم ویژه ای دارد.

طرز تهیه قارچ پولکی خوشمزه و محبوب

اگر می‌ خواهید یک قارچ سوخاری خوشمزه در کنار دیگر غذاها سرو کنید ،در این بخش با طرز تهیه قارچ پولکی همراه ما باشید. این قارچ طعم بی‌ نظیری داشته و می‌ توانید با سس‌های مخصوص سرو کنید.

داشتن یک قارچ خوشمزه در کنار دیگر فست فود ها می‌ تواند تجربه عالی برای شما باشد. شما می‌ توانید در این بخش با یک رسپی ساده از قارچ‌ های سوخاری و ترد آشنا شوید. طرز تهیه قارچ سوخاری را در لینک مطالعه می کنید.

مواد اولیه:

  • قارچ :250 گرم
  • پودر پاپریکا: یک دوم قاشق و چای‌ خوری
  • نمک: یک قاشق چای‌ خوری
  • پودر سیر: یک دوم قاشق چای‌ خوری
  • فلفل سیاه: یک چهارم قاشق چای‌ خوری
  • پودر پیاز: یک دوم قاشق چای خوری
  • آرد سفید: دو پیمانه
  • آب و یخ: به میزان لازم
  • زردچوبه: یک دوم قاشق چای‌ خوری

مواد اولیه قارچ پولکی

طرز تهیه قارچ پولکی:

در اولین مرحله از طرز تهیه این نوع قارچ باید قارچ‌ ها را به خوبی با آب خنک بشویید تا لایه تیره روی آن پاک شود. بعد از اینکه آب اضافی قارچ‌ ها کشیده شد. مواد آرد و ادویه‌ های لازم را آماده کنید. تا قارچ‌ ها را مزه‌ دار کرده می‌ توانید از ادویه‌ های دلخواه نیز در این سوخاری استفاده کنید.

درون یک کاسه بزرگ باید آب و یخ را بریزید. درون کاسه دیگر آرد الک شده و ادویه‌ ها را با یکدیگر ترکیب کرد و با قاشق خوب هم بزنید تا یکدست شود. حالا نوبت سوخاری کردن قارچ‌ ها است.

قارچ‌ ها را ابتدا درون آب و یخ قرار داده حالا درون آرد به خوبی بغلتانید. مجدد آغشته به آرد را درون آب و یخ بزنید و مجدد درون آب و یخ بغللتانید. این کار را سه مرتبه انجام داده تا یک لایه از آرد روی قارچ‌ های شما بچسبد.

رسپی قارچ پولکی

در این مرحله از طرز تهیه قارچ پولکی نوبت به سرخ کردن قارچ‌ ها می‌ رسد. درون ظرفی کوچک و گود مقداری روغن ریخته و قارچ‌ ها را درون یک توری قرار دهید. در صورتی که توری ندارید، می‌ توانید قارچ‌ ها را درون قابلمه انداخته و بعد از سرخ شدن با کفگیر آن را از روغن خارج کنید. روی قارچ‌ ها را می‌ توانید با ادویه‌ های پابریکا یا سس‌ های چیلی و دیگر سس‌های متنوع تزیین نمایید.

این قارچ سوخاری خوش طعم را می‌ توانید در کنار دیگر فست فودها سرو کنید و برای پذیرایی مهمانی عصرانه شما گزینه بسیار مناسبی است.

شما می‌ توانید از آرد سوخاری مخصوص نیز برای سرخ کردن این قارچ‌ها استفاده کنید. اما استفاده از آرد گندم نیز راحت بوده و همیشه در دسترس است. توجه کنید، مواد آرد را باید با ادویه‌ ها به خوبی ترکیب کرده و بعد آرد را قارچ‌ها را درون آن به بغلتانید.

طرز تهیه قارچ پولکی

شما می‌ توانید از آرد سوخاری مخصوص نیز برای سرخ کردن این قارچ‌ ها استفاده کنید. اما استفاده از آرد گندم نیز راحت بوده و همیشه در دسترس است. توجه کنید،

مواد آرد را باید با ادویه‌ ها به خوبی ترکیب کرده و بعد آرد را کنار گذاشته و قارچ‌ ها را درون آن به بغلتانید. تکنیک مهمی که درباره سرخ کردن این قارچ‌ ها باید به آن اشاره شود، این است که سه مرتبه باید قارچ‌ ها را درون آب و یخ و بعد درون آرد بغلتانید تا یک لایه از آرد روی قارچ‌ ها را بگیرد.

استفاده از ادویه پاپریکا در این ترکیب فوق العاده بوده شما می‌ توانید به دلخواه از ترکیبات فلفل تند هندی و یا ادویه‌ های طعم‌ دار دیگر نیز استفاده کنید. به ویژه آویشن در این ترکیبات عالی خواهد بود. میزان روغن باید زیاد باشد تا قارچ‌های سوخاری شما به خوبی ترد و پولکی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان