مست عشق همچنان صدرنشین سینما‌ ماند

فیلم سینمایی « مست عشق » محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۴۶۷ هزار بلیط به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان بفروشد و در هفته سوم اردیبهشت ماه در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان بیش از 860 هزار مخاطب بود و توانست بیش از 45 میلیارد تومان بفروشد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سینمای ایران در هفته دوم اردیبهشت ماه 1403 و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان 860 هزار مخاطب در 18 هزار سانس بود که توانست 45 میلیارد و 268 میلیون و 910 هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران در حال رونق است.
 
فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست 467 هزار بلیط به ارزش 25 میلیارد و 518 میلیون تومان بفروشد و در هفته سوم اردیبهشت ماه در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.
 
فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست 137 هزار بلیط به ارزش 7 میلیارد و 408 میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار بگیرد.
 
«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش 128 هزار بلیط به ارزش 6 میلیارد و 151 میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.
 
فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان 55 هزار مخاطب شد و توانست سه میلیارد و 38 میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.
 
فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش 36 هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و 419 میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان