سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد (+مشخصات خودرو و عکس)

شرکت پارس خودرو از اخد پلاک ملی خودرو سهند خبر داد.

اولین سری از خودروهای سهند پارس‌خودرو موفق به دریافت پلاک ملی شدند و خودروهای ثبت‌نامی به موقع تحویل مشتریان می‌شود.

به گزارش عصر ایران، شرکت پارس خودرو اعلام کرد خودرو سهند با گذراندن فرآیندهای اخذ پلاک و اخذ استانداردهای سازمان استاندارد و محیط زیست مجوز شماره‌گذاری و پلاک ملی را دریافت کرد.

سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد/ زمان تحویل خودروهای ثبت نامی مشخص شد (+مشخصات خودرو و عکس)

بنابر این گزارش، با اخذ مجوزهای پلاک ملی برای خودرو سهند، تحویل این خودرو طبق برنامه اعلامی به مشتریان انجام خواهد شد.سهند پارس‌خودرو در شش مدل تولید خواهد شد که اولین مدل این خودرو با نام سهندS و با امکانات پایه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تولید سهند در خطوط تولید شرکت پارس‌خودرو  و عرضه آن با تیراژ بالا و قیمت مناسب، از مزایای این محصول است.

مشخصات فنی سهند S

زیر کاپوت سهند یک موتور  1.5 لیتری تنفس طبیعی موسوم به M15GSI وجود دارد که خروجی های فنی 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود و این دقیقا همان مشخصاتی است که در تیپ G و همچنین سایپا اطلس دیده می شود.

سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد/ زمان تحویل خودروهای ثبت نامی مشخص شد (+مشخصات خودرو و عکس)

سهند پارس‌خودرو پلاک ملی شد/ زمان تحویل خودروهای ثبت نامی مشخص شد (+مشخصات خودرو و عکس)

همچنین این پیشرانه در نسخه های جدید کوییک هم استفاده می شود و از نظر فنی ارتقا داشته است. در این پیشرانه تغییرات فنی باعث شده تا بهبود عملکرد در راندمان گشتاور را داشته باشیم اما این را فراموش نکنید که همچنان با پیشرانه ای با مهندسی ساده و قدیمی نسبت به استاندارد های روز دنیا طرف هستیم.

همانطور که گفته شد تیپ S سهند نمونه کم آپشن و تیپ G سهند نسخه فول آپشن از این سدان است. در سهند S امکاناتی نظیر کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، نشانگر تعویض دنده GSI، فرمان هیدرولیک، آینه های جانبی برقی و سنسور دنده عقب به کار رفته است و خبری از امکاناتی مثل رینگ 14 اینچی آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، کاور صندلی چرم و پارچه، تریم داخلی دو رنگ، آینه های تاشو برقی با گرم کن، سانروف، صفحه نمایش مالتی مدیا 7 اینچی، دوربین دنده عقب، آنتن کوسه ای و دو بلندگوی عقب در این تیپ نیست.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر